Στον αέρα το medpage.gr!
Νέο ιατρικό portal με άμεση ενημέρωση για κάθε τι νέο αφορά τον χώρο της υγείας, βρίσκεται στον «αέρα» ήδη από τις 16 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ιατρικό portal με άμεση ενημέρωση για κάθε τι νέο αφορά τον χώρο της υγείας, βρίσκεται στον «αέρα» ήδη από τις 16 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον δικό της διαδικτυακό ιστότοπο εγκαινίασε η νέα ανεξάρτητη εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Gravity TheNewtons.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμφάνιση ενός νέου κοινωνικού κινήματος στην Ψηφιακή Εποχή, των «Εργαζόμενων-Ακτιβιστών», αποκαλύπτει νέα παγκόσμια μελέτη που πραγματοποίησε η Weber Shandwick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑADWEB και Spotify διοργανώνουν ανοιχτή συζήτηση για τη μουσική, στο OTE Academy, την Τρίτη 8 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΤΝΕΤ λανσάρει το e-bloko.gr, το πρώτο on line ολοκληρωμένο πρατήριο Ελληνικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή ξεκινάει για τη Sanofi, με την είσοδό της στον κόσμο των Social Media, μέσω της συνεργασίας της με τη Lighthouse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 10.000 αναγνώστες ξεπέρασε το περιοδικό, στις πρώτες εβδομάδες που διατέθηκε δωρεάν η ψηφιακή του έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ATNET ανακοίνωσε το λανσάρισμα νέου ταξιδιωτικού portal, μέσα από το οποίο παρέχεται το σύνολο των υπηρεσιών τουρισμού για την παγκόσμια και ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες αριθμεί πλέον η photo sharing εφαρμογή που εξαγόρασε το Facebook, η οποία αναπτύσσεται ταχύτερα από το αναμενόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επέκταση της συνεργασίας του με τη Sizmek προχώρησε το TDG, καλύπτοντας πια ως Preferred Partner 12 χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ιστότοπο με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό παρουσιάζει η Wedia, στο πλαίσιο της συνεργασίας με το «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσπάθεια αλλοίωσης του αποτελέσματος από το εξωτερικό επικαλείται το Υπουργείο Ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory