Στρατηγική συνεργασία AXA και Facebook
Στόχος του ασφαλιστικού ομίλου η περαιτέρω ανάπτυξή στον ψηφιακό τομέα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να πετύχει καλύτερη εμπορική προβολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του ασφαλιστικού ομίλου η περαιτέρω ανάπτυξή στον ψηφιακό τομέα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να πετύχει καλύτερη εμπορική προβολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη ρωσική, γερμανική και γαλλική γλώσσα λανσάρισε το portal ταξιδιωτικών προορισμών Discovergreece.com η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία Marketing Greece, η οποία ιδρύθηκε το 2013 και έχει ως πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρισμα σειράς προϊόντων μέσα από διαγωνισμό που \"έτρεξε\" στο facebook κανάλι του Novasports.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ιστορικός ραδιοφωνικός σταθμός «Ράδιο Κρήτη» περνάει σε μία νέα, digital εποχή, με τη βοήθεια της Wedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ Θεαματικότητας σημείωσε πρόσφατα η Διαδικτυακή Τηλεόραση της Βουλής των Ελλήνων, το πρόγραμμα της οποίας μεταδίδεται με την υποδομή του ΕΔΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προηγμένες λύσεις Προγνωστικής συμπεριφορικής στόχευσης της nugg.ad, θα παρέχει στην Ελλάδα και την Κύπρο η Adweb.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tribal WW Athens σχεδίασε την εικαστική ταυτότητα της Tap \'n Pay, της εφαρμογής mobile payments που παρουσίασε η Alpha Bank σε συνεργασία με τις Vodafone, Visa και First Data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσκεκλημένος ομιλητής και συντονιστής στο παγκόσμιο Conference “Shopping Malls 2014”, στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας είναι ο Στέφανος Καράγκος της XPLAIN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ σημείωσαν στο Facebook τα Prasinanea.gr της 24MEDIA, ενώ ιδιαίτερα υψηλά είναι και τα νούμερα μοναδικών επισκεπτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε πλήρη λειτουργία βρίσκεται η νέα Μέτρηση Επισκεψιμότητας στο ελληνικό internet που περιλαμβάνει όλα τα sites των είκοσι εκδοτικών οργανισμών, που είναι μέλη της ΕΝΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα www.lycshop.gr, το επίσημο κατάστημα της Lycsac, που σχεδίασε και ανέπτυξε η ATNET.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καταστήματα Public ενδυναμώνουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και το δικό τους blog με παρουσιάσεις προϊόντων, ειδήσεις, trends και εκδηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory