BREITLING: Καμπάνια στις Digital οθόνες της Politis Out Of Home
Το premium brand BREITLING φιλοξενείται στις Digital οθόνες της Politis Out Of Home σε 10 κεντρικά σημεία της πρωτεύουσας.
Η καμπάνια παρουσιάζει το μοντέλο «Navitimer» με το Γ. Αντετοκούνμπο, ως το νεότερο Squad Member της ελβετικής εταιρείας, λαμβάνοντας 134.400 επαναλήψεις σε διάστημα 28 ημερών.
Για ακόμη μια φορά, η Politis Out Of Home μέσω των Digital Βillboards λανσάρει διεθνώς αναγνωρισμένα brands και συμβάλλει στην διαφημιστική προβολή τους.
Μέσα από την Out of Home επικοινωνία αναδεικνύεται η ανθεκτικότητα και η φινέτσα των ρολογιών, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα καταναλωτών απο αθλητές μέχρι ηθοποιούς!
Η καμπάνια παρουσιάζει το μοντέλο «Navitimer» με το Γ. Αντετοκούνμπο, ως το νεότερο Squad Member της ελβετικής εταιρείας, λαμβάνοντας 134.400 επαναλήψεις σε διάστημα 28 ημερών.
Για ακόμη μια φορά, η Politis Out Of Home μέσω των Digital Βillboards λανσάρει διεθνώς αναγνωρισμένα brands και συμβάλλει στην διαφημιστική προβολή τους.
Μέσα από την Out of Home επικοινωνία αναδεικνύεται η ανθεκτικότητα και η φινέτσα των ρολογιών, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα καταναλωτών απο αθλητές μέχρι ηθοποιούς!