To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DDB: Καμπάνια "Homestyle" για τη McDonald's

DDB: Καμπάνια "Homestyle" για τη McDonald's
Tην καμπάνια “Homestyle” υλοποίησε η DDB Athens για τα αποκλειστικά premium burgers που δημιούργησε η σεφ Μαργαρίτα Νικολαΐδη για  τη McDonald’s. 

Πρόκειται για δύο δημιουργίες υψηλής  ποιότητας και μεγάλης αξίας, που  όλοι  μπορούν να  απολαύσουν στα McDonald’s. Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από ζουμερό  μπιφτέκι από βοδινό κρέας με λαχταριστή σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες, φρέσκια λόλα και τομάτα σε αφράτο ψωμί brioche και το Margarita Homestyle Chicken από τραγανό κοτόπουλο με λαχταριστή σάλτσα Ranch, δύο φέτες τυρί με γεύση bacon και μαύρο πιπέρι, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες και φρέσκια λόλα, σε αφράτο ψωμί brioche.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

Ως μέρος της  καμπάνιας,  η McDonald’s δημιούργησε παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων, για να απολαύσουν προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.

TAGS: McDonald's