To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια από το Dove®

Νέα καμπάνια από το Dove®
Νέα καμπάνια από το Dove®

Ο τρόπος, με τον οποίο οι γυναίκες περιγράφουν τον εαυτό τους, είναι δραματικά διαφορετικός από τον τρόπο που τις αντιλαμβάνονται οι άλλοι.  Παγκοσμίως, πάνω από το 54% του γυναικείου πληθυσμού, συμφωνούν ότι, όταν πρόκειται για την εμφάνισή τους, οι ίδιες, είναι οι αυστηρότεροι κριτές της ομορφιάς τους,  που ισοδυναμεί με το εντυπωσιακό νούμερο των 672 εκατομμυρίων γυναικών σε όλο τον κόσμο. Το Dove® δεσμεύεται να δημιουργήσει ένα κόσμο όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι  ανασφάλειας και γι’ αυτό το λόγο, διεξήγαγε ένα συναρπαστικό κοινωνικό πείραμα για να παρουσιάσει τον τρόπο που εκδηλώνεται το πρόβλημα. Μέσα από την ταινία μικρού μήκους, «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς», το Dove διερευνά πώς οι γυναίκες βλέπουν τη δική τους ομορφιά, σε αντίθεση με αυτό που βλέπουν οι άλλοι.

Στην ταινία «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς» πρωταγωνιστεί ο Gil Zamora, ένας καλλιτέχνης και εγκληματολόγος εκπαιδευμένος στο FBI, ο οποίος χρησιμοποιώντας τη Μεθοδολογία Compositure™, που έχει κατοχυρώσει ο ίδιος, έχει ζωγραφίσει πάνω από 3.000 σκίτσα κατά τη διάρκεια της 28χρονης σταδιοδρομίας του. Η ταινία παρουσιάζει τον Zamora να δημιουργεί σύνθετα σκίτσα εφτά γυναικών που είναι κρυμμένες πίσω από μια κουρτίνα, χρησιμοποιώντας τις αυτο-περιγραφές τους ως βάση των σχεδίων του. Πριν από τη συνεδρία τους με τον καλλιτέχνη-εγκληματολόγο,  ζητήθηκε σε κάθε μία από τις γυναίκες να περάσουν ένα σύντομο χρονικό διάστημα με μία άγνωστη γυναίκα, χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Ο Zamora, έπειτα, σχεδίασε σκίτσα παίρνοντας στοιχεία από τις περιγραφές των ξένων γυναικών. Τα περισσότερα σκίτσα που σχεδιάστηκαν από την οπτική γωνία των ξένων γυναικών, έδειχναν μία πιο όμορφη, χαρούμενη, και συχνά, πιο σωστή εικόνα των γυναικών, κάτι που αποδεικνύει, πως όταν πρόκειται για την εμφάνισή των γυναικών, η μεγαλύτερη πίεση για την ομορφιά είναι η πίεση που βάζουν οι ίδιες στον εαυτό τους.

«Όταν μου ζητήθηκε να συμμετέχω στην ταινία του Dove, ποτέ δε φαντάστηκα πόσο διαφορετικά θα ήταν τα σκίτσα», δήλωσε ο Gil Zamora. «Αυτό που μου έχει μείνει είναι οι συναισθηματικές αντιδράσεις των γυναικών, όταν είδαν τα σύνθετα σκίτσα κρεμασμένα το ένα δίπλα στο άλλο. Νομίζω ότι πολλές από αυτές τις γενναίες γυναίκες συνειδητοποίησαν ότι είχαν μια διαστρεβλωμένη αντίληψη του εαυτού τους, η οποία είχε επηρεάσει αρνητικά σε σημαντικό βαθμό, διάφορους τομείς της ζωής τους».

Ένα σκίτσο αξίζει όσο χίλιες λέξεις

Η ταινία καταγράφει τις αντιδράσεις των γυναικών στην εικόνα του εαυτού τους και στη συνειδητοποίηση του βαθμού στον οποίο η χαμηλή αυτοεκτίμησή τους επηρεάζει πολλές παραμέτρους της ζωής τους. Εμπνέει τόσο τις γυναίκες, όσο και τους θεατές, να δουν την ομορφιά μέσα τους. 

«Πραγματοποιήσαμε αυτό το κοινωνικό πείραμα και δημιουργήσαμε μια ταινία έτσι ώστε να εδραιώσουμε τη δέσμευσή μας στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των γυναικών», δήλωσε η Νάντια Παπαχριστοπούλου για το Dove. «Ελπίζουμε ότι θα εμπνεύσουμε τις γυναίκες, έτσι ώστε να επανεξετάσουν την ομορφιά τους και να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που τις βλέπουν οι άλλοι».

Είστε Πιο Όμορφη από όσο Νομίζετε


Οι γυναίκες είναι οι χειρότεροι επικριτές της ομορφιάς τους – Παγκοσμίως, μόνο το 4% των γυναικών θεωρεί τον εαυτό του όμορφο (σε σύγκριση με 2% το 2004). Το Dove πιστεύει πως όταν οι γυναίκες αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους, αισθάνονται και πιο ευτυχισμένες. Η καμπάνια του Dove, «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς», ενθαρρύνει τις γυναίκες να επανεκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τον εαυτό τους.