To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Online καμπάνια της avakon+ για το STR8

Online καμπάνια της avakon+ για το STR8
Online καμπάνια της avakon+ για το STR8

Με κεντρικό μήνυμα \"Ξέχνα τους «παντογνώστες» και τους κάθε είδους «ειδικούς». Αδιαφόρησε για τους κανόνες των άλλων και ξεκίνα να ζεις με τους δικούς σου όρους. Όπως ταιριάζει στη δική σου προσωπικότητα και στις δικές σου επιθυμίες. Με τον δικό σου τρόπο\" τρέχει σε 7 Ευρωπαϊκές χώρες από την avakon+ η διεθνής online καμπάνια του STR8.

Έχοντας ως διεθνή βάση το www.str8myway.com, το πρώτο στάδιο της καμπάνιας ξεκίνησε τον Φεβρουάριο εστιάζοντας σε έναν online γρίφο τον οποίον έπρεπε ο κάθε χρήστης να λύσει.

Στο δεύτερο στάδιο της ενέργειας, το STR8 Answers, η έμφαση μεταφέρεται στον συμπαθή νέο της διπλανής πόρτας, John. Ο χρήστης τοποθετείται και πάλι σε μια owned πλατφόρμα, str8answers.str8myway.com, όπου καλείται να κάνει στον πρωταγωνιστή της δράσης οποιαδήποτε ερώτηση θέλει, καθώς ο John έχει απαντήσεις για όλα.   

Παράλληλα με το concept, την στρατηγική και την υλοποίηση της όλης δράσης, η avakon+ έχει την επιμέλεια και επίβλεψη των επιμέρους online activations και του συνολικού online media buying στις χώρες που τρέχει η καμπάνια, καταγράφοντας βάσει των μέχρι τώρα διαθέσιμων στοιχείων:

- YouTube views: >680.000
- Impressions: >48.000.000
- Target audience coverage: 83%
- Unique Visitors: >144.000