Toyotomi: Νέα καμπάνια από τη Frank & Fame
Με μήνυμα «Η δύναμη πίσω από τη δύναμή σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μήνυμα «Η δύναμη πίσω από τη δύναμή σου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡοή είναι η συνεχής γραμμή που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Αν βρεθείς μια φορά, στην Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία, σε παραγωγή White Room, είναι ήδη στον «αέρα» σε τηλεόραση, YouTube, Facebook και Instagram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει του σχολικού έτους 2022-23
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλη η αγάπη για το γάλα, η μαστοριά, η τέχνη, η γεύση, η καθημερινή προσήλωση στο εργαστήρι ΣΤΑΜΟΥ είναι και η κεντρική ιδέα της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕμπνευσμένη από τη ροή του νερού, η ταινία αναφέρεται σε αυτά που έχουν σημασία για τη ζωή, μέσα από τη ροή του χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την προστασία των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ οίκος Balenciaga λάνσαρε την σειρά sneakers Paris, στην οποία περιλαμβάνονται 100 limited edition ζευγάρια στην τιμή των 1.850 δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος και όραμα του Έλληνα πρωταθλητή ήταν να δημιουργήσει ένα βίντεο όπου θα απεικονιζόταν η πραγματική σύνδεση του ίδιου με τη θάλασσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory