Solid Havas: Nέα καμπάνια για την Praktiker Hellas
Με κεντρικό μήνυμα «Νέα συλλογή Praktiker Σπίτι 2021 - Αλλαγή που πιάνει τόπο!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Νέα συλλογή Praktiker Σπίτι 2021 - Αλλαγή που πιάνει τόπο!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάζει τις quick commerce υπηρεσίες της αλυσίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από 4 βίντεο με αληθινές ιστορίες και πρωταγωνιστές υπογόνιμα ζευγάρια, άνδρες και γυναίκες που περιγράφουν την εμπειρία τους, διαδίδεται το μήνυμα ότι όταν κάποιος θέλει να γίνει γονιός, δεν πρέπει να τα παρατάει στην πρώτη δυσκολία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Έτρεξε» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με πρωταγωνιστή τον γνωστό σεφ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάλλει τη νέα συνδρομητική υπηρεσία του Skroutz που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε WeareRecipe, ProDigi και Speak Up!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστή και Brand ambassador τον ηθοποιό Γιάννη Τσιμιτσέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πράσινο δίκτυο που παίρνει ενέργεια από τον ήλιο στο νησί της Αμμουλιανής και δίνει 100% πράσινη ενέργεια στην τοπική κοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα «Αρχίζει το ματς», η Novibet μας συστήνει τη νέα καμπάνια της, την οποία συναντάμε σε τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, digital και social media περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική καμπάνια της Λουξ, «πλάι-πλάι», που της χάρισε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία, είναι αφιερωμένη στα 70 χρόνια πορείας και ιστορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory