To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sunny Side Up: Νέα 360 καμπάνια για το EΡΤ NEWS

Sunny Side Up: Νέα 360 καμπάνια για το EΡΤ NEWS

Η SUNNY SIDE UP ανέλαβε τη δημιουργία της νέας 360ο καμπάνιας του νέου αμιγώς ενημερωτικού καναλιού της ΕΡΤ, EΡΤ NEWS που επανασυστήνεται στο κοινό και αποκτά τη δική του ηγετική φωνή και στιβαρή γλώσσα, σηματοδοτώντας την νέα εποχή της ΕΡΤ. Πρόκειται για το πρώτο αυθύπαρκτο αποκλειστικά ενημερωτικό κανάλι στην Ελλάδα, με συνεχή ροή ειδήσεων και ενημέρωσης, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα με το κύρος και την αξιοπιστία της ΕΡΤ.

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας βασίζεται σε μια απλή αλήθεια. Η ενημέρωση, με τον τρόπο που γίνεται στις μέρες μας, δείχνει να έχει παρεκκλίνει από τον αρχικό της σκοπό, να έχει χάσει τη φωνή και την αξιοπιστία της και να χάνει με τον καιρό όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη του τηλεθεατή. Το ΕΡΤ NEWS έρχεται απλά να βάλει ξανά τα πράγματα στη θέση τους, όχι μόνο επαναφέροντας την εγκυρότητα, την αντικειμενικότητα και την ψυχραιμία στην ενημέρωση, αλλά επισημαίνοντάς μας πως ένα κανάλι που ασχολείται αποκλειστικά με την επικαιρότητα έχει μια θέση στους δέκτες μας. Το ΕΡΤ NEWS μπαίνει στη ζωή μας για να βάλει την ενημέρωση στη θέση που της αξίζει.

Με το μήνυμα «Βάζει την ενημέρωση στη θέση της» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, internet και outdoor, το ΕΡΤ NEWS διαμηνύει τις αξίες και τη φιλοσοφία του με μια ηγετική και clean cut επικοινωνία που αρμόζει στο κύρος και τη φωνή της ΕΡΤ. Μας θυμίζει πως πολυφωνία δεν σημαίνει φασαρία, πως ένα κανάλι που ενδιαφέρεται για το τί λένε οι απέναντι θα πρέπει να εννοεί μόνο τους τηλεθεατές του, πως σε ένα κανάλι που σέβεται το επίπεδο του τηλεθεατή δεν έχει θέση η ασάφεια, οι περιττές πληροφορίες και οι δεύτερες αναγνώσεις.

Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα δυναμικό τηλεοπτικό σποτ που συστήνει το νέο κανάλι μέσα από τις αξίες και τους ανθρώπους του, καταλήγοντας στο μήνυμα “ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ένα κανάλι μόνο για ενημέρωση”. Συνεχίζεται με 7 σύντομα τηλεοπτικά video animations που επικοινωνούν τη φιλοσοφία αλλά και τα κυριότερα features του καναλιού. Ταυτόχρονα, η καμπάνια απλώνεται μέσω bus stop panels και bus backs με πολλαπλά θέματα όπως επίσης και με ραδιοφωνικά σποτ και digital και cinema advertising.

Tην 360ο καμπάνια σχεδίασε και υλοποιήσε η SUNNY SIDE UP και την παραγωγή του οπτικοακουστικού υλικού ανέλαβε η Takes2 Production.