Think Plus: Νέα καμπάνια για το e-shop.gr
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του e-shop.gr, που εμπνεύστηκε η Think Plus. Όταν σαν καταναλωτής βρίσκεις ό,τι χρειάζεσαι, άμεσα, γρήγορα και οικονομικά, είσαι στο πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα της Ελλάδας, το e-shop.gr!
Και τότε, αρχίζει και η καρδιά σου... να χτυπάει «Δυνατά»! Αυτή η αντίδραση, αυτή η χαρά που νιώθεις όταν βρίσκεις όλα τα προϊόντα που ψάχνεις στις καλύτερες τιμές, αποτέλεσε και το insight της νέας καμπάνιας. Φυσικά η αντίδραση αυτή «απογειώθηκε», μιας και για πρώτη φορά στην Ελληνική διαφήμιση, συνοδεύτηκε με ένα viral μουσικό hit της εποχής, το γνωστό σε όλους «Δυνατά (Τα Τα Τα)»!
Με στίχους tailor made για το e-shop.gr, έξι διαφορετικοί χαρακτήρες, που μόλις έχουν ολοκληρώσει την αγορά τους, αφήνουν το «Δυνατά (Τα Τα Τα)» να τους παρασύρει και μαζί και όλους όσους τους βλέπουν. Και πώς να μη χτυπάει η καρδιά τους δυνατά, όταν αυτό που αποτελεί την υπόσχεση του brand, αλλά και την υπογραφή του, το «τα πάντα για σένα», γίνεται πραγματικότητα!
Ο Δημήτρης Κουσούλης, creative director της Think Plus, δηλώνει «Η νέα εταιρική επικοινωνία του e-shop.gr, θέλαμε να διαφέρει, να ξεχωρίσει, να δημιουργήσει buzz και να «μείνει» στο μυαλό του καταναλωτή. Χρησιμοποιώντας ένα φρέσκο, δυναμικό αλλά και χιουμοριστικό tonality και φυσικά ένα πραγματικό σύγχρονο hit, πιστεύω πως το πετύχαμε!».
O Μάριος Ψιμόπουλος, καταξιωμένος συνθέτης πολλών επιτυχιών και του «Δυνατά (Τα Τα Τα)», είπε τα ακόλουθα: «Είναι χαρά μας, που ένα δικό μας μουσικό κομμάτι επιλέχθηκε για τη διαφημιστική καμπάνια του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ελλάδα, του e-shop.gr. Ευχαριστούμε για την επιλογή και πάμε μαζί Δυνατά τα τα τα!».
Την παραγωγή των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ανέλαβε η Black Lemon, σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη.