To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

T. Hilfiger: Καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Nadal

T. Hilfiger: Καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Nadal

Το Tommy Hilfiger group ανακοίνωσε την έναρξη της συλλεκτικής συλλογής THFLEX Rafael Nadal Edition. Με μοντέρνα στυλ σε κοστούμια και πουκάμισα, η συλλογή έχει σχεδιαστεί με ακρίβεια στην εφαρμογή ενώ έχει δημιουργηθεί από καινοτόμα ιταλικά υφάσματα υψηλών επιδόσεων. Τα σχέδια είναι εμπνευσμένα από τον παγκόσμιο πρεσβευτή της Tommy Hilfiger Rafael Nadal και την ανάγκη για τη δημιουργία ενός κοστουμιού που είναι ταυτόχρονα σοφιστικέ και αυστηρό, αλλά την ίδια στιγμή άνετο για ταξίδια και μετακινήσεις. Η συλλεκτική συλλογή THFLEX θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Tommy Hilfiger από τα μέσα Απριλίου 2016.

«Πέρυσι ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τον Rafael Nadal με τη διαφημιστική εκστρατεία για τα εσώρουχα και το άρωμά μας καθώς και την απίστευτη pop-up τένις εκδήλωση στην πόλη της Νέας Υόρκης», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Αυτή τη σεζόν συνεχίζουμε να καινοτομούμε με την Tommy Hilfiger Tailored συλλογή λανσάροντας την συλλεκτική συλλογή THFLEX Rafael Nadal Edition. Εμπνευσμένα από τον ίδιο τον Rafa, τα σχέδια συνδυάζουν την ενδυματολογική μας υπογραφή στην αισθητική με υφάσματα υψηλής απόδοσης. Όλα σχετίζονται με την κινητικότητα σε συνδυασμό με την ακριβή εφαρμογή του ρούχου και την λειτουργικότητα».

Η Tommy Hilfiger Tailored διαφημιστική καμπάνια θα παρουσιάζει τον Rafael Nadal να αντιμετωπίζει έναν αντίπαλο σε έναν υψηλών απαιτήσεων αγώνα τένις φορώντας το THFLEX, επιδεικνύοντας την κινητικότητα, την ευελιξία και την άνεση του κοστουμιού. Η έντυπη και η ψηφιακή καμπάνια θα ξεκινήσει τον Απρίλιο 2016 με ένα πρόγραμμα πολυμέσων, όπως online, έντυπη και υπαίθρια διαφήμιση καθώς και μέσω προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι πρώτες διαφημιστικές εκστρατείες του Rafael Nadal για την Tommy Hilfiger Underwear συλλογή, Tommy Hilfiger Tailored και του αρώματος ΤΗ Bold ξεκίνησαν σε παγκόσμιο επίπεδο τον Αύγουστο του 2015, με ένα pop-up τουρνουά τένις που πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της Νέας Υόρκης. Ο 14 φορές νικητής του Grand Slam διαγωνίστηκε απέναντι σε ορισμένους από τους πιο καλοντυμένους ανθρώπους της Νέας Υόρκης σε ένα μοναδικό αγώνα τένις με ένα διασκεδαστικό, σέξι twist. Σε αρκετούς γύρους o Nadal ήρθε αντιμέτωπος με διασημότητες και top models και κάθε φορά που μια ομάδα σκόραρε, ο αντίπαλος αφαιρούσε ένα ρούχο του, καταλήγοντας τελικά στο να αποκαλύψουν τη νέα αντρική και γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger Underwear. Η ηθοποιός Jane Lynch και η Lake Bell ήταν οι οικοδέσποινες της εκδήλωσης από τη θέση του διαιτητή, όπου ο Rafael Nadal τελικά κέρδισε σε τρία συνεχόμενα παιχνίδια.