Νέα παγκόσμια καμπάνια από το νερό Evian
Ένα νέο τηλεοπτικό σποτ, με τίτλο «Baby & Me» «τρέχει» απο τις 21 Απριλίου η Danone για το brand νερού Evian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο τηλεοπτικό σποτ, με τίτλο «Baby & Me» «τρέχει» απο τις 21 Απριλίου η Danone για το brand νερού Evian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 35,2% στο γενικό σύνολο, το Your Face Sounds Familiar κέρδισε το βράδυ της Κυριακής το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημήτρης Μαύρος και ο Χρήστος Κερασιώτης παραχώρησαν στο adbusiness την πρώτη τους συνέντευξη ως ιδρυτές της Black Cherry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Τηλέτυπος κατά 15,1 εκατ. ευρώ, αποφασίσαν οι μέτοχοι της εταιρείας, κατά την πρόσφατη Γενική της συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕάν σιχαίνεστε το να τακτοποιείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα το mailbox σας, στο κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζονται 10 τρόποι που μπορούν να κάνουν την οπτική σας αλλά και τη διαδικασία να αλλάξει ριζικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Tempo OMD Hellas «έβαψε» στα κόκκινα 17 sites την ίδια ημέρα, γιορτάζοντας το λανσάρισμα των Vodafone Red.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεθνές workshop για την αποκατάσταση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά, πραγματοποιεί ο Δήμος Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκετοί ήταν οι \"μονομάχοι\" που έπεσαν στη βραδινή τηλεοπτική \"αρένα\" της Πέμπτης. Ποιός αναδείχτηκε νικητής;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε σημείο ανακοίνωσης της ΠΑΕ ΑΕΚ, που αναφέρεται στη στάση που πρέπει να κρατήσουν οι φίλοι της ομάδας απέναντι στη Nova, έδωσε η συνδρομητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοσό που ξεπερνά τα 13 εκατ. ευρώ, ενέκρινε η Γ.Γ. Μέσων Ενημέρωσης - Γ.Γ. Ενημέρησης & Επικοινωνίας για διαφημιστική προβολή κρατικών φορέων το 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα» βρίσκεται στον «αέρα» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της μπίρας FIX, με την υπογραφή της Lowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον «δρόμο προς τον Τελικό» αποκαλύπτει η Heineken στη νέα τηλεοπτική της καμπάνια για την χορηγία του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory