Με τη Nova... Ζεις καλύτερα!
Τη νέα της υπογραφή «Nova. Ζεις καλύτερα!» παρουσιάζει η Nova, στο πλαίσιο της καμπάνιας της υπηρεσίας Nova 3Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα της υπογραφή «Nova. Ζεις καλύτερα!» παρουσιάζει η Nova, στο πλαίσιο της καμπάνιας της υπηρεσίας Nova 3Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιλογή των 5 φιναλίστ που θα διεκδικήσουν τον τίτλο του Veet \'IT\' Girl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο στέλεχος ελληνικής εταιρείας που θα παρακολουθήσει το Creative Leaders Programme των Berlin School of Creative Leadership και Cannes Lions, γνωστοποίησε η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο νέοι πρόεδροι του ECR Hellas, Νίκος Βερόπουλος και Σπύρος Τρύφωνας, μίλησαν στο Retail Business για την εικόνα της αγοράς και το ρόλο του φορέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook με σημαντικά δώρα, πραγματοποιούν η Έβγα και το κρουασάν Folie, το διάστημα 26 Μαρτίου-22 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕτήσια αύξηση 3,2% παρουσίασε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη το 2012, φτάνοντας στα 557 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με έκθεση της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMπορεί το τηλεοπτικό πρόγραμμα της Πέμπτης να ήταν πλούσιο σε σειρές, εκπομπές και ποδόσφαιρο, ωστόσο για ακόμη μια βραδιά η σειρά «Κλεμμένα όνειρα» βρέθηκε στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου website της Kestrel Information Systems.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τριήμερο 12-14 Απριλίου πραγματοποιείται το φετινό Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας και η ομάδα του διοργανωτή Ι. Λαδόπουλου, δίνει στο advertising.gr όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη σε θεατρική παράσταση παρέχουν οι Google και Saferinternet.gr, με στόχο την ενημέρωση για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεισφορά της Μάργκαρετ Θάτσερ στη διαφημιστική βιομηχανία της Βρετανίας, εξήραν, λίγες ημέρες μετά το θάνατό της, σημαντικές μορφές του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς εκπλήξεις κύλησε η βραδιά της Τετάρτης, καθώς, αν και με οριακή διαφορά, η σειρά «Κλεμμένα Όνειρα» πήρε την πρωτιά από τον «Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory