Workshop για την προβολή της Αθήνας
Διεθνές workshop για την αποκατάσταση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά, πραγματοποιεί ο Δήμος Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεθνές workshop για την αποκατάσταση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά, πραγματοποιεί ο Δήμος Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκετοί ήταν οι \"μονομάχοι\" που έπεσαν στη βραδινή τηλεοπτική \"αρένα\" της Πέμπτης. Ποιός αναδείχτηκε νικητής;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε σημείο ανακοίνωσης της ΠΑΕ ΑΕΚ, που αναφέρεται στη στάση που πρέπει να κρατήσουν οι φίλοι της ομάδας απέναντι στη Nova, έδωσε η συνδρομητική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοσό που ξεπερνά τα 13 εκατ. ευρώ, ενέκρινε η Γ.Γ. Μέσων Ενημέρωσης - Γ.Γ. Ενημέρησης & Επικοινωνίας για διαφημιστική προβολή κρατικών φορέων το 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα» βρίσκεται στον «αέρα» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της μπίρας FIX, με την υπογραφή της Lowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον «δρόμο προς τον Τελικό» αποκαλύπτει η Heineken στη νέα τηλεοπτική της καμπάνια για την χορηγία του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερους από 1.000 δρομείς, ετοιμάζεται να συμμετάσχει στον 8ο Διεθνή Μαραθώνιο Μέγας Αλέξανδρος στη Θεσσαλονίκη η WIND Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιχασμένοι βρίσκονται οι τηλεθεατές στη prime time ζώνη, με τα σίριαλ των δύο καναλιών (Mega και AΝΤ1) να μονοπωλούν το ενδιαφέρον τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ρεκόρ θεάσεων σημείωσε την Κυριακή 14 Απριλίου η Live Web TV αθλητική εκπομπή SUPER BALL της 24 MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην απόρριψη των κατηγοριών της ΟΦΑΕ σε βάρος της εταιρείας Fastgroup, για τη διαφήμιση της airfasttickets, προχώρησε η Πρωτοβάθμια Επιτροπή του ΣΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά «Κλεμμένα όνειρα» κατέκτησε την πρώτη θέση, ενώ την ακολούθησε, σε απόσταση αναπνοής, ο Λάκγης Λαζόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστική καμπάνια εμπνευσμένη από την Ελλάδα, λανσάρει από την 1η Ιουλίου σε αεροδρόμια και Μετρό, η MasterCard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory