Συμφωνία της Ericsson με τη Microsoft για τη Mediaroom
Η Ericsson έφτασε σε συμφωνία με την Microsoft για την απόκτηση της επιχείρησης τηλεοπτικών υπηρεσιών Mediaroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson έφτασε σε συμφωνία με την Microsoft για την απόκτηση της επιχείρησης τηλεοπτικών υπηρεσιών Mediaroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ψηφιακό μπουκέτο της Nova εντάσσεται από τη Δευτέρα 13 Μαΐου το νέο ψυχαγωγικό κανάλι Novalifε, το οποίο εμπλουτίζει το περιεχόμενο της νέας υπηρεσίας Nova 3Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δραματική διαφορά μεταξύ του Πώς Βλέπουμε τον Εαυτό μας και Πώς μας Βλέπουν οι Άλλοι, αποκαλύπτει η καμπάνια «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς» του Dove®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑInfographics όλοι ξέρουμε τι είναι: H τελευταία λέξη της μόδας στην επικοινωνία. Υπάρχει και site που αναλαμβάνει να σας φτιάξει το βιογραφικό σας σε site.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη (24/4) συζητείται στο Πρωτοδικείο Αθηνών η αίτηση της υπαγωγής της Civitas στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά έξυπνων οικιακών συσκευών υψηλής απόδοσης, οι οποίες, προσφέρουν στον καταναλωτή εξοικονόμηση ενέργειας, διαθέτει η LG Electronics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερους από 10.000 δρομείς, ενήλικες και παιδιά ολοκληρώθηκε την Κυριακή η διοργάνωση του 8ου Διεθνούς Μαραθώνιου «Μέγας Αλέξανδρος» στην Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο τηλεοπτικό σποτ, με τίτλο «Baby & Me» «τρέχει» απο τις 21 Απριλίου η Danone για το brand νερού Evian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 35,2% στο γενικό σύνολο, το Your Face Sounds Familiar κέρδισε το βράδυ της Κυριακής το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημήτρης Μαύρος και ο Χρήστος Κερασιώτης παραχώρησαν στο adbusiness την πρώτη τους συνέντευξη ως ιδρυτές της Black Cherry.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Τηλέτυπος κατά 15,1 εκατ. ευρώ, αποφασίσαν οι μέτοχοι της εταιρείας, κατά την πρόσφατη Γενική της συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕάν σιχαίνεστε το να τακτοποιείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα το mailbox σας, στο κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζονται 10 τρόποι που μπορούν να κάνουν την οπτική σας αλλά και τη διαδικασία να αλλάξει ριζικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory