Η Bakers ανέλαβε το Juengo.com
Τη Digital Στρατηγική και επικοινωνία του καινοτόμου StartUp Juengo.com ανέλαβε η Bakers Digital Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Digital Στρατηγική και επικοινωνία του καινοτόμου StartUp Juengo.com ανέλαβε η Bakers Digital Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρέη Chief Executive Officer στη Rubicon αναλαμβάνει ο, προερχόμενος από τον χώρο των Μ.Μ.Ε., Απόστολος Τσοράκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο casting για τηλεοπτικό σποτ πραγματοποιούν στο Facebook, βάσει του αριθμού συμμετοχών, οι Merenda και OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες αναφέρουν πως το νεοσύστατο διαφημιστικό δίκτυο του Richar Pinder συζητάει με ανεξάρτητη ελληνική διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής απασχόλησε το ζήτημα του Αγγελιοσήμου, με τον Γ. Βρούτση να διαψεύδει πως συζητά το θέμα με την Τρόικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα επικοινωνιακή καμπάνια των supermarket Βερόπουλος με τίτλο «Όλοι είμαστε εδώ, στην οικογένεια Βερόπουλου», υπογράφει η The Newtons Laboratory.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAυξημένο τηλεοπτικό ενδιαφέρον είχε το βράδυ της Πέμπτης, καθώς αναμετρήθηκαν Όμορφος Κόσμος και Πάμε Πακέτο, ενώ πρεμιέρα έκανε το «Όσα μου κρύβεις» στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένη κατά 16,2% ήταν η παγκόσμια δαπάνη διαδικτυακής διαφήμισης το 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία έκθεσης της GroupM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται πλέον το ανανεωμένο site του ΣΔΕ, που βασίζεται στο τρίπτυχο «Μαθαίνουμε, Υλοποιούμε, Βελτιώνουμε μαζί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην 6η Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας που συνδιοργάνωσαν Ι.Ο.Α.Σ. και Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων συμμετείχε η Diageo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα συγκεντρώνει πλέον η πλατφόρμα διαχείρισης και διανομής διαφημίσεων, DG, όλες τις τις τηλεοπτικές και online παροχές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο επιχειρηματικό μοντέλο των τραπεζών σε περίοδο κρίσης θα απασχολήσει το 18° Banking Forum που διοργανώνει το ΕΙΠ της ΕΕΔΕ στις 10-11/4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory