Η Lowe καλεί την Ελληνίδα μητέρα να ανακαλύψει την ΗΒΗ
Η Lowe Athens υπογράφει το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΗΒΗ, που είναι αφιερωμένο στην κάθε Ελληνίδα μητέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lowe Athens υπογράφει το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΗΒΗ, που είναι αφιερωμένο στην κάθε Ελληνίδα μητέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο, premium διαφημιστικό προϊόν παρουσίασε το Facebook, το οποιο διαθέτει στην ελληνική αγορά η Thinkdigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέδριο με θέμα «Ελληνικό Προϊόν! Δύναμη Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας» πραγματοποιείται στις 13 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεθεατές προτίμησαν τις περιπέτειες του \"Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή” την Τετάρτη από τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας κόντρα στην Ελβετία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι χρειάζεται για επιτυχημένες πωλήσεις; Κάποιοι λένε πως αρκούν 4 απλά βήματα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δημιουργία μονάδας ανακύκλωσης Συσσωρευτών Μολύβδου στην Κομοτηνή, ανακοίνωσε η Συστήματα Sunlight ΑΒΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβείο για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού, παρέλαβε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκε την Τετάρτη, στο πλαίσιο του 3ου InfoCom, η πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ίδρυση επιχειρήσεων φαίνεται πως έστρεψε η κρίση τους Έλληνες, οι οποίοι αντιδρούν με αυτό τον τρόπο στην αβεβαιότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, αναλαμβάνει η Βίκυ Μπουζούκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερη εμπιστοσύνη στα online σχόλια από την παραδοσιακή διαφήμιση και τις επίσημες social media σελίδες, δείχνουν οι νεαροί καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά της Σλοβενίας εισχωρεί ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, μέσω της σύναψης συνεργασίσς με την Telecom Slovenije.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory