Τρόποι για να κάνετε μία εταιρεία μοναδική
Η δημιουργία μίας εταιρείας, που θα βαδίσει στο δρόμο της επιτυχίας, δεν ήταν ποτέ μία εύκολη υπόθεση, όσο κι αν θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημιουργία μίας εταιρείας, που θα βαδίσει στο δρόμο της επιτυχίας, δεν ήταν ποτέ μία εύκολη υπόθεση, όσο κι αν θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AU9 Event Stories σε συνεργασία με την AltaMira events σχεδίασε και υλοποίησε την εταιρική εκδήλωση των εργαζόμενων της Velti.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρήματα ερευνών για το Ταλέντο και τα Στελέχη Επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στη διάρκεια του Forum Ηγεσίας 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδο του Carl-Peter Forster στο Διοικητικό Συμβούλιο του Volvo Car Group, ανακοίνωσε η Volvo Cars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε καθημερινή βάση, πλλεον, ο «Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής» βρίσκεται στην πρώτη θέση στον πίνακα της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δημοσιεύματα περί συγχώνευσης ή άλλης πράξης εξαγοράς με την Πήγασος, διέψευσε κατηγορηματικά ο ΔΟΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα εμπορικής διευθύντριας στον όμιλο MAD αναλαμβάνει η, προερχόμενη από τις εκδόσεις Λυμπέρη, Κάτια Στάικου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς εκπλήξεις έκλεισε η βραδιά της Δευτέρας, με τον Σουλεϊμάν το Μεγαλοπρεπή να βρίσκεται στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα 210.000 views συγκέντρωσε το The Band Project 2 της econcept online marketing, που φιλοξενείται στο WEBTV PLUS του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Νότιας Ευρώπης, Μέσης Ανατολής & Αφρικής της Viacom International Μedia Νetwork, αναλαμβάνει ο R. Annecchino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημέρωση σε Δήμους, Περιφέρειες, Επαγγελματικά Επιμελητήρια και συλλογικά όργανα των επιχειρηματικών κλάδων, παρείχε ο GEA για τα συγγενικά δικαιώματα μουσικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφιερωμένο στην ελληνική παραγωγή κρέατος είναι το Meat News, το νέο μηνιαίο περιοδικό που ενημερώνει την ειδική αγορά του κρέατος, των πουλερικών και των προϊόντων τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory