Nestlé Hellas: Συνέχεια στις επενδύσεις
Ο επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού, Laurent Dereux, μιλάει στο RetailBusiness για τις στρατηγικές και τις δράσεις που οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού, Laurent Dereux, μιλάει στο RetailBusiness για τις στρατηγικές και τις δράσεις που οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε «AIG Europe Limited Υποκατάστημα Ελλάδος» και «AIG Ελλάς Α.Ε.» μετονομάστηκαν η «Chartis Europe Limited Υποκατάστημα Ελλάδος» και ο νόμιμος αντιπρόσωπός της «Chartis Ελλάς Α.Ε.» αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ψηφοφορία Onewoman 2012 διοργανώνει το Oneman.gr, δίνοντας και πάλι την δυνατότητα στους αναγνώστες να εκλέξουν την ωραιότερη γυναίκα της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ειρήνη Νικολοπούλου, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2012, δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη «μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φλερτ μεταξύ της αλυσίδας καταστημάτων με τη συνδρομητική δεν μπορεί να καταλήξει από τη μια ημέρα στην άλλη σε γάμο. Άλλωστε, πρόκειται για σενάριο, που πολύ δύσκολα θα προχωρήσει λόγω ειδικών προβλημάτων... Όσοι σπεύδουν να το διαδώσουν διαδικτυακώς, θέλουν να το κάψουν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευθυντής εφημερίδας πίσω από τον οποίο βρίσκεται επιχειρηματίας των ΜΜΕ και της φαρμακοβιομηχανίας και όχι μόνον, βρίσκεται – λένε - πίσω από την επιχειρούμενη έκδοση εφημερίδας με όνομα Λυκαβηττός και κοινή ιδεολογική πλατφόρμα με το www.lykavitos.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡόλο Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της JTI Ελλάδας αναλαμβάνει από τις αρχές του νέου έτους ο Ηλίας Ασημακόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε τη Δευτέρα η σειρά «Κλεμμένα όνειρα», με ποσοστό 40,7% στο γενικό σύνολο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Υπεύθυνη ψηφιακής στρατηγικής και ιδρύτρια του site The Hub Singles, Κατερίνα Xiu Xiu Μαυροειδή, παρουσιάζει όσα έμαθε για τη διαφημιστική βιομηχανία της Κίνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Unlimited Creativity, που αποτελεί θυγατρική της V+O, φέρει η νέα καμπάνια της FBBank για τον First Account.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής της τηλεθέασης αναδείχθηκε για ακόμη μια Κυριακή το «Dancing with the stars».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχονται γιορτές, βρισκόμαστε στην κατά παράδοση δεύτερη σε διαφημιστική επένδυση περίοδο του χρόνου. Και να από όλα όσα είδαμε τι μας τράβηξε την προσοχή την εβδομάδα που πέρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory