To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aλέξανδρος Μάνος, Valuecom: Τεχνολογία και μάρκετινγκ δημιουργούν ένα νέο τοπίο

Aλέξανδρος Μάνος, Valuecom: Τεχνολογία και μάρκετινγκ δημιουργούν ένα νέο τοπίο

Ο Αλέξανδρος Μάνος, CEO της Valuecom μιλάει στο advertising.gr για την πρωτοβουλία  διοργάνωσης των Digital Disruption Sessions και τα νέα δεδομένα που φέρνει για την αγορά επικοινωνίας η σύγκλιση τεχνολογίας και μάρκετινγκ

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΆΣ

H VALUECOM προχωρά φέτος για πρώτη φορά στην πρωτοβουλία διοργάνωσης των Digital Disruption Sessions στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum. Τι περιλαμβάνουν αυτές οι ανοιχτές συζητήσεις και πως αποφασίσατε να υλοποιήσετε αυτή την στρατηγική κίνηση;

Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο. Μας παρέχουν εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά χρησιμοποιώντας πλήθος διαφορετικών μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και επενδύσεών μας.

Στην VALUECOM την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING.

Μέσα από τα  DIGITAL DISRUPTION SESSIONS επιθυμούμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση, με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη, για να αναδείξουμε  το ρόλο των νέων τεχνολογιών αλλά και τη σημασία του FULL STACK MARKETING.      

Ποιοι συμμετέχουν στα Digital Disruption Sessions σαν ομιλητές και σε ποιο κοινό  απευθύνονται; Ιδανικά τι θα θέλατε να αποκομίσουν όσοι λάβουν μέρος;

Η  VALUECOM συμμετέχει σε σημαντικά διεθνή συνέδρια τεχνολογίας, οικονομίας και επικοινωνίας  (πχ Websummit, SXSW, World Economic Forum (Davos) , Leade.rs, κλπ) . Αυτό μας δίνει την ευκαιρία να ερχόμαστε σε επαφή με τις νέες τάσεις αλλά και να γνωρίσουμε σημαντικούς ομιλητές. Τους ομιλητές των Digital Disruption Sessions τους επιλέξαμε γιατί καλύπτουν 3 διαφορετικές συμπληρωματικές  οπτικές, είναι ιδιαίτερα χαρισματικοί και η θεματολογία τους εξαιρετικά ενδιαφέρουσα:

Leila Janah, ακτιβίστρια και  CEO των Samasource και LXMI, δύο εταιρειών με αποστολή να περιορίσουν την παγκόσμια φτώχεια συμβάλλοντας στη δημιουργία θέσεων εργασίας, θα αναλύσει τις αλλαγές που επιφέρει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη η χρήση νέων τεχνολογιών, καθώς και τη σημασία της εκπαίδευσης των κοινωνιών στα Νέα Μέσα.  Θα ηγηθεί του Session #1 με θέμα “Technology empowers the community / the new CSR : empowerment through training & education”,  όπου θα συμμετέχουν σημαντικοί Έλληνες εισηγητές, που από τη θέση τους προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν κοινό και επιχειρήσεις σε θέματα εκπαίδευσης: η Μαρία Σκάγκου Head of Legal and External Affairs, Vodafone Greece, η Μαρία Φουντά, Maria Founta, ‎Country Marketing Manager, ‎Google, Εύα Καϊλή, Ευρωβουλευτής, Cyril Claquin, Managing Director, Pernod Ricard Hellas και Γιώργος Νικολετάκης, Co-Founder, The Tipping Point. Το συντονισμό του πάνελ θα κάνει η δημοσιογράφος Στέλλα Κάσδαγλη.

Jessica Gioglio, συγγραφέας και Digital & Social Media Strategist, θα αναλύσει τη συνεχώς αυξανόμενη επιδραστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το φαινόμενο των micro-influencers που μονοπωλεί πλέον τις επικοινωνιακές στρατηγικές των brands. Ηγείται του Session #2 με τίτλο “New media: The rise of the micro-influencer &experience building”, όπου συμμετέχουν σημαντικοί Έλληνες που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου: Άκης Πετρετζίκης, Chef - CEO & Managing Director, Akis Petretzikis Ltd, Κώστας Μυλωνάς, Executive Marketing Director, Unilever South East Europe, Αθηνά Γεωργιάδου, Content Director, Stardust Influencers Agency και Γαλάτεια Λασκαράκη, Chief Content Officer, Marie Claire Greece. Το συντονισμό της συζήτησης θα κάνει η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου

Andra Keay, Managing Director της Silicon Valley Robotics, θα μιλήσει για το πώς θα είναι η ζωή το 2030 με τα ρομπότ στο Session #3 Health, Banking & Insurance disrupted”, το οποίο θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Αντώνης Σρόιτερ και στο οποίο θα συμμετέχουν εκπρόσωποι σημαντικών επιχειρήσεων στον κλάδο των υπηρεσιών:   Bassim Haidar, Founder, Chairman & CEO, Channel IT, Έφη Πρεσβεία,Accenture, Αλέξης Πανταζής, Co-Founder and Executive Director, Hellas Direct, Γιάννης Καντώρος, CEO, Interamerican Group

Να υπογραμμίσω τη συμμετοχή του Bassim Haidar, CEO  GMT Group, Chairman & CEO of the Channel IT Group, που έχει αναπτύξει – μεταξύ των άλλων – ένα δίκτυο microfinancing (δηλαδή ψηφιακής τραπεζικής) χρησιμοποιώντας δίκτυα κινητής τηλεφωνίας  στην Αφρική και την Ασία με περισσότερους από 100 εκ. πελάτες.

Τα Digital Disruption Sessions απευθύνονται σε Business, technology, academia & community leaders, Key Opinion Formers, Media, C level marketing professionals, passionate entrepreneurs, innovation lovers .  Η εγγραφή είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο:  http://digitaldisruptionsessions.gr/#register . Οι θέσεις είναι περιορισμένες, οπότε η κράτηση θέσης είναι απαραίτητη.

Με τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο για τις αλλαγές που φέρνει στην καθημερινότητά μας η 4η βιομηχανική/τεχνολογική επανάσταση. Ειδικότερα για τις καθημερινές αλλαγές στην ζωή και εργασία μας με σημείο αναφοράς την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Αλλαγές που φέρνουν καταπληκτικές νέες δυνατότητες άλλα και πολλές προκλήσεις. Αλλαγές που επαναπροσδιορίζουν το νόημα της εργασίας, της οικογένειας, της υγείας, της ανθρώπινης ζωής.

Πόσο σημαντικός θεωρείτε πως είναι ο ρόλος της τεχνολογίας για την επικοινωνία και το marketing σήμερα; Εκτιμάτε πως θα γίνει ακόμη πιο καταλυτικός στο μέλλον;

Οι άνθρωποι του marketing και της επικοινωνίας ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε πάντα  storytellers – οπότε κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Το αφήγημα – η ιστορία ήταν και είναι ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσεις ένα μήνυμα. Εμείς λέμε ιστορίες / επικοινωνούμε μηνύματα για μάρκες και προϊόντα.

Ο τρόπος, τα μέσα, τα formats έχουν αλλάξει τελείως, και θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο στο μέλλον, με καταλυτικούς όρους.

Οφείλουμε όμως, θεωρώ, να έχουμε στο νου μας ότι η τεχνολογία δεν αποτελεί αυτοσκοπό ούτε πανάκεια. Είναι ένα σπουδαίο εργαλείο, ένα όχημα που μπορεί να πολλαπλασιάσει την απήχηση αλλά και τους τρόπους διάδρασης μιας μάρκας ή ενός προϊόντος με ποικίλα κοινά. Κι αυτό μας γυρίζει στη διαχρονικά θεμελιώδη σημασία που έχει η ποιότητα του αφηγήματος και η προσαρμοστικότητά του στα διαρκώς ανανεούμενα κανάλια επικοινωνίας.

Θεωρείτε πως η ελληνική αγορά επικοινωνίας και marketing συμβαδίζει με αυτές τις εξελίξεις που φέρνει η ανάπτυξη της τεχνολογίας στον χώρο ή υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος, που πρέπει να καλυφθεί;

Αναμφίβολα, έχουν ξεκινήσει να πραγματοποιούνται βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, τηρουμένων των αναλογιών. Καλώς ή κακώς, η Ελλάδα είναι μια αγορά που υιοθετεί με σημαντική καθυστέρηση και –αρκετές φορές – με στρεβλό τρόπο τις τεχνολογικές τομές. Στη VALUECOM, η αλήθεια είναι, έχουμε διακρίνει την τάση και την αναγκαιότητα της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις επικοινωνιακές στρατηγικές που καταρτίζουμε.

Γιατί επιλέξατε τα Digital Disruption Sessions να υλοποιηθούν στο Delphi Economic Forum; Υπάρχουν σκέψεις για ανάλογες κινήσεις και σε άλλες περιστάσεις;

Το Delphi Economic Forum που αποτελεί το κορυφαίο επιχειρηματικό συνέδριο στη χώρα και διαμορφώνει την agenda σε θέματα επιχειρηματικότητας, πολιτικής και τάσεων αγκάλιασε την ιδέα μας και μας βοήθησε να την πραγματοποιήσουμε. Η διοργάνωση των Digital Disruption Sessions στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum, , αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να απευθυνθούμε στου ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου και να τους φέρουμε σε επαφή με τεχνολογίες που θα επηρεάσουν δραστικά το επιχειρείν στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως.

Τα Digital Disruption Sessions είναι για εμάς μια στρατηγική προτεραιότητα ποιότητας και εξωστρέφειας και έχουμε ήδη οργανώσει τα επόμενα στάδια ανάπτυξής τους.

TAGS: Valuecom