To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αληθινές ιστορίες μαγειρικής

Αληθινές ιστορίες μαγειρικής
Την ανατρεπτική web σειρά με τίτλο «Τhe Food Gang» project και βασικό χαρακτηριστικό την «αλήθεια» παρουσιάζουν η Jungle και η NEFF. H Λίνα Αθανασίου, Creative Director - Managing Partner της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer της BSH (NEFF), μας δίνουν τις λεπτομέρειες.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Jungle (Λίνα Αθανασίου)

1. Η Jungle υπογράφει την web σειρά The Food Gang Project για την NEFF. Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να προβάλλετε μέσα από αυτή την δουλειά; 


NEFF σημαίνει πάθος για τη μαγειρική εδώ και 140 χρόνια. Και όταν λέμε μαγειρική, δεν στεκόμαστε τόσο στο αποτέλεσμα ενός πιάτου, όσο στην απόλαυση της ίδιας της διαδικασίας του μαγειρέματος. Εμείς, προτρέπουμε τον κόσμο να πειραματιστεί στην κουζίνα, να δοκιμάσει και να ξαναδοκιμάσει, να κάνει λάθη, να τα διορθώσει και μέσα από όλα αυτά να περάσει καλά, ζώντας τη μαγεία της κουζίνας σε κάθε στάδιο. Σε μια κουζίνα NEFF, ανάμεσα σε μαχαίρια και κουτάλια, 9 ταλαντούχα, ενθουσιώδη και αναγνωρισμένα στον επαγγελματικό τους χώρο άτομα, μαγειρεύουν και μοιράζονται ιστορίες μαγειρικής, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν αυθόρμητα και ειλικρινά τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές, όπως κάνει άλλωστε κάθε παρέα που απολαμβάνει τη μαγειρική ως μια δημιουργική διαδικασία. 

2. Ποια θα λέγατε πως είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς και πώς ταιριάζουν στις αξίες της μάρκας NEFF; 


Βασικό χαρακτηριστικό της σειράς είναι η «αλήθεια» και το πώς αυτή βγαίνει προς τα έξω, όταν μια παρέα από ανθρώπους που έχουν το ίδιο πάθος για τη μαγειρική, μπαίνουν σε μια κουζίνα NEFF, αφήνουν τους εαυτούς τους ελεύθερους και δημιουργούν όχι μόνο ένα πιάτο σε κάθε επεισόδιο, αλλά και πολλές ιστορίες γύρω από αυτό και γύρω από τους ίδιους. Σε κάθε επεισόδιο παρακολουθούμε ένα από τα μέλη της παρέας σε ρόλο sous-chef να δημιουργεί παρέα με τον chef, ένα πιάτο εμπνευσμένο από την ίδια την προσωπικότητά του, τις αγαπημένες του γεύσεις, αλλά και τις προτιμήσεις του. Όλα όσα συμβαίνουν μαγειρεύοντας, δίνουν αφορμές για συζητήσεις, αναλύσεις, γευστικές αναζητήσεις, ακόμα και διαφωνίες. Και τελικά, δεν απολαμβάνουμε μόνο ένα ακόμα λαχταριστό πιάτο, αλλά και πολλές αλήθειες για τη μαγειρική και την ίδια τη ζωή. Γιατί όπου η μαγειρική ενώνεται με τη ζωή, εκεί είναι και η NEFF.



3. Ποιοι είναι οι The Food Gang Project και τι συμβαίνει σε κάθε επεισόδιο;

Η παρέα μας αποτελείται από τους:

Μιχάλης Νουρλόγλου, Chef 
Πάνος Γεωργίου, Φωτογράφος
Βασιλική Καρούνου, Αλχημίστρια γαστρονομίας
Αλέξανδρος Λογοθέτης, Hθοποιός
Πέννυ Μπαλτατζή, Τραγουδίστρια
Μαρία Ναυπλιώτου, Ηθοποιός
Δημήτρης Παπαζυμούρης, Food blogger
Ορσαλία Παρθένη, Fashion designer
Χρήστος Χωμενίδης, Συγγραφέας

Ο chef είναι η ο συντονιστής της παρέας και σε κάθε επεισόδιο, κάθε ένα από τα μέλη της παρέας δημιουργεί μαζί του μία συνταγή που την απολαμβάνουν όλοι μαζί - από την πρώτη στιγμή που θα ξεκινήσει η προετοιμασία μέχρι και την τελευταία πιρουνιά. 

Σε όλη τη διάρκεια του μαγειρέματος βλέπουμε την παρέα που παρακολουθεί τη διαδικασία μέσα κι έξω από την κουζίνα, ενώ ταυτόχρονα γνωρίζουμε μια άλλη, εντελώς διαφορετική πτυχή της κάθε προσωπικότητας.

4. Η απουσία σεναρίου ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση όσον αφορά την παραγωγή της σειράς; 

Η «απουσία» σεναρίου θεωρώ ότι είναι η μεγάλη ανατροπή σ΄ αυτή τη δουλειά και η απόδειξη ότι η «συνταγή» διαμορφώνεται κάθε στιγμή, λεπτό προς λεπτό, καθώς αυτοί οι εννέα παθιασμένοι άνθρωποι, μπαίνουν στην κουζίνα και μοιράζονται απεριόριστες ιστορίες μαγειρικής. Η σειρά βασίζεται στους ίδιους τους πρωταγωνιστές της, στις αλήθειες τους, στο τι συμβαίνει κάθε φορά που αφήνεις ελεύθερους τους ανθρώπους να δημιουργήσουν τα δικά τους αληθινά επεισόδια. Άλλωστε τα καλύτερα σενάρια τα γράφει η ζωή και εμείς δεν θέλουμε να βάλουμε φίλτρο σε ό,τι δημιουργείται με αυθορμητισμό πάνω σε μια εστία, δίπλα σε έναν φούρνο NEFF, όπου η παρέα μαγειρεύει, δοκιμάζει, απολαμβάνει, ενώ εμείς σαν αόρατοι θεατές παρακολουθούμε τα όσα συμβαίνουν.



ΝΕFF (Βαρβάρα Παππά)

5. Σε ποιο κοινό απευθύνεστε μέσα από την web σειρά; 


H NEFF και το project “The Food Gang” απευθύνεται στους cooking lovers, στους σύγχρονους ανθρώπους που τους αρέσει να παίρνουν ιδέες από νέα trends και να τις προσαρμόζουν στον δικό τους χώρο. Είναι οι άνθρωποι που περνούν ατέλειωτες ώρες δημιουργικά στην κουζίνα, ενθουσιάζονται να μαγειρεύουν με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα. Είναι μια σειρά που απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους που ζουν τη μαγεία της κουζίνας, απολαμβάνοντας κάθε στάδιο της μαγειρικής, σε έναν χώρο όπου το design της κάθε συσκευής, όχι μόνο εναρμονίζεται με το στιλ τους, αλλά πάνω από όλα, τους εμπνέει!

6. Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της NEFF και πως αντικατοπτρίζεται μέσα από αυτήν την δουλειά;

Για τη NEFF, μαγειρική δεν είναι απλά τα υλικά και η εκτέλεση της συνταγής.  Είναι κυρίως η απόλαυση της διαδικασίας την οποία μοιραζόμαστε με την παρέα μας ή τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Δεν φοβόμαστε να κάνουμε «λάθος» σε μια συνταγή, δεν μας ανησυχεί η «αποτυχία» ενός πιάτου. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι πρέπει να ζουν την κουζίνα τους, να πειραματίζονται με τα υλικά, να δοκιμάζουν, να αλλάζουν τις συνταγές που πήραν από τους παλαιότερους, να πηγαίνουν τη γεύση πιο μακριά περνώντας όμως πάντα καλά. Εδώ, η επιτυχία δεν κρίνεται μόνο από το γευστικό αποτέλεσμα, αλλά από τα χαμόγελα, τη ζεστή κουβέντα γύρω από το τραπέζι, τις ανθρώπινες στιγμές που δημιουργούνται απλά και αυθόρμητα. 



7. Η BSH και με αυτή την δουλειά συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στο digital για την προβολή brands, αφενός με μακρά ιστορία αφετέρου ταυτισμένων στο μυαλό αρκετών σαν πιο «παραδοσιακά». Ποιοι είναι άξονες της συγκεκριμένης στρατηγικής σας;

Στόχος και επιθυμία μας είναι να μοιραστούμε με το κοινό τις αξίες του brand NEFF που από το 1877 δεν σταματά να πρωτοπορεί στη σύγχρονη κουζίνα, πάντα με κίνητρο το πάθος για τη μαγειρική. Σε αυτά τα 140 χρόνια έχουμε εφεύρει, σχεδιάσει, βελτιώσει και κατασκευάσει οικιακές συσκευές με καινοτομίες που άλλαξαν τις συνήθειες των ανθρώπων στην κουζίνα, με χαρακτηριστικά που συνεχώς εξελίσσονται διατηρώντας πάντα ζεστό το πάθος τους για την μαγειρική. Καθώς εξελισσόμαστε μαζί με το brand, το ψηφιακό περιβάλλον σαφώς αποτελεί έναν τόπο από τον οποίο δεν μπορεί να απουσιάζει η NEFF.




Συντελεστές

NEFF Team

Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public
Relations, Social Media Officer
Ιωάννης Ζαφείρης, Brand Manager

H Jungle συνεργάστηκε με τους:
Γιώργο Λευιτικό, Founder & Chief Integration Officer
Λίνα Αθανασίου, Creative Director - Managing Partner
Άννα Βαζάκα, Copywriter
Ντόρα Σκουνδρή, Digital Art Director
Ελίνα Κετικίδη, Social Media Storyteller
Ιωάννα Πολίτη, Digital Account Executive
Αλεξάνδρα Καρδάμη, Communications Director
Αλέξανδρο Μαγγίνα, Communications Manager

Εταιρεία Παραγωγής Norrogroup
Κωνσταντίνος Καρυάτης, Παραγωγός
Βίκυ Μπετάνωφ, Εκτέλεση Παραγωγής
Σπύρος Μιχαλόπουλος, Σκηνοθέτης
Γιώργος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Φωτογραφίας
Γιούλικα Βεκρή, Art Director
TAGS: Jungle, Neff