To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Άντη Παναγιωτίδου: Προχωράμε σε 360o καμπάνια για το Makedonia Palace

Άντη Παναγιωτίδου: Προχωράμε σε 360o καμπάνια για το Makedonia Palace
Η marketing manager του Μakedonia Palace μιλάει στο advertising.gr για το project της ανακαίνισης του εμβληματικού ξενοδοχείου αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα υποστηριχθεί επικοινωνιακά

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Αρχικά πως εξελίσσεται η ανακαίνιση του MAKEDONIA PALACE; Προχωράτε με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχει οριστεί; Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε σήμερα;


Για να σας είμαι απόλυτα ειλικρινείς η συνεργασία δεκατριών διαφορετικών εταιριών για το REMAKE project μας άγχωσε όλους από την πρώτη στιγμή. Η αρμονική και εντός ασφυκτικών χρονικών πλαισίων συνεργασία τους ήταν αναμφισβήτητα μεγάλο στοίχημα για όλους μας. Τώρα, λοιπόν, είμαστε στο σημείο που μπορώ να πω πως όλα έχουν εξελιχθεί περίφημα. Οι εργασίες ανακαίνισης βρίσκονται εντός του προγραμματισμού που είχε οριστεί. Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε τρεις ορόφους (8ος – 7ος – 6ος ), θα σταματήσουν έως το Δεκέμβριο και θα ξεκινήσουν εκ νέου από τον Ιανουάριο του νέου έτους.


 
Έχετε προχωρήσει στο project REMAKE με βασικό στόχο να μεταφέρεται το μήνυμα της αναδημιουργίας του ξενοδοχείου σε κάθε κοινό που μπορεί να σχετίζεται με το Makedonia Palace. Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτό το project και πάνω σε ποιους άξονες στηρίζεται;
 
Πρόκειται για το πρώτο πρόγραμμα ριζικής ανακαίνισης στην ιστορία του ξενοδοχείου, μια επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 12,4 εκ. ευρώ και ουσιαστικά καθιστά το REMAKE ως ένα από τα μεγαλύτερα έργα ανακαίνισης ξενοδοχείου που έχει υλοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα. Η ανακαίνιση του MAKEDONIA PALACE, το οποίο θα λειτουργεί κανονικά έως το τέλος του 2016, στοχεύει να το μετατρέψει σε μία ισχυρή ανταγωνιστική πρόταση για το International Travel Account, συνδυάζοντας μοναδικά την πλούσια ιστορικότητα του ξενοδοχείου με το σύγχρονο design σε ένα πλαίσιο λιτής πολυτέλειας.



Το site www.remakedoniapalace.com τι ρόλο διαδραματίζει στο όλο project και πως το έχει υποδεχτεί μέχρι στιγμής το κοινό;

To remakedoniapalace.com είναι το επίσημο site του ολοκληρωμένου προγράμματος διάδρασης του project ανακαίνισης του ξενοδοχείου μας. Η λογική του είναι να φέρνει στο φως όλο το έργο. Δίνουμε στον κόσμο την ευκαιρία να παρακολουθήσει μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο time-lapse όλη τη διαδικασία δημιουργίας των νέων δωματίων, αλλά και να δει συνεντεύξεις στελεχών του ξενοδοχείου καθώς και άλλων προσωπικοτήτων. Με απλά λόγια, μαθαίνουν οι πολίτες τα μυστικά του έργου, «συνομιλούν» με τους συντελεστές του, κρυφοκοιτάζοντας μέσα από την κλειδαρότρυπα…

Ποιοι επώνυμοι μοιράζονται τις εμπειρίες και τα βιώματα που έχουν στο MAKEDONIA PALACE;

Ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, o αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Σπύρος Πέγκας, ενώ τις επόμενες ημέρες η Δήμητρα Ματσούκα και η Σεμίνα Διγενή θα μας μεταφέρουν τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους από τη διαμονή τους στο MAKEDONIA PALACE.


 
Με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης θα υπάρξει νέα καμπάνια για το ξενοδοχείο; Σε ποιες αγορές και σε ποιες πλατφόρμες;

Η ανακαίνιση του MAKEDONIA PALACE θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2017, όποτε και θα ξεκινήσει η full 360ο καμπάνια που θα απευθύνεται, για το πρώτο χρονικό διάστημα, κυρίως στις χώρες τις νοτιοανατολικής Ευρώπης, ώστε να αναδειχθεί η το ξενοδοχείο ως ισχυρή ανταγωνιστική πρόταση για το International Travel Account. Με επίκεντρο την απόκτηση μοναδικών εμπειριών που θα προσφέρει το ξενοδοχείο, ανανεώνεται πλήρως το site και η εταιρική ταυτότητα του MAKEDONIA PALACE, ενώ η επικοινωνία θα γίνει σε παραδοσιακά μέσα αλλά και σε όλες τις digital πλατφόρμες.
 
Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP του Makedonia Palace; Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει και θέλετε να το προβάλλετε μέσα από την στρατηγική marketing;

Το MAKEDONIA PALACE αποτελεί το εμβληματικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, τοποθετημένο σε μοναδικό σημείο, στην παραλία της πόλης, με σπουδαία ιστορικότητα και παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας πολύ υψηλού επιπέδου. Αυτά είναι τα δομικά στοιχεία του DNA του ξενοδοχείου. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα μοντέρνα στοιχεία που θα προσδώσει η ανακαίνιση, θα βρεθούν στο επίκεντρο της στρατηγικής marketing για το επόμενο χρονικό διάστημα.