To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Αpivita & attp: Πρόσωπα Γεμάτα Φως

Τρεις γυναίκες δυναμικές, γεμάτες ζωντάνια και θετική ενέργεια μας ανοίγουν την καρδιά τους και ξετυλίγουν το νήμα της ιστορίας και τα μυστικά της νέας, ξεχωριστής καμπάνιας  με τίτλο «Πρόσωπα γεμάτα φως», για τη σειρά αντηλιακών Αpivita με την καινοτομία 3D PRO-ALGAE.

Aιμιλία Τσεϊμαζίδου / Πρόεδρος attp group και Brand Leader για τον λογαριασμό της Apivita.

ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΕΜΑΤΑ ΦΩΣ.

Η νέα διεθνής καμπάνια που δημιουργήσαμε οι άνθρωποι της attp για το επαναλανσάρισμα της ολοκαίνουργιας σειράς αντηλιακών Apivita. Ένα concept που ήρθε στο φως για να υμνήσει τον ήλιο της Ελλάδας, να δείξει την πίστη της στην ομορφιά και να εμπνεύσει τις γυναίκες για αιώνια νεότητα κάτω από τον ήλιο, χάρη στην προστασία που τους προσφέρει η νέα σειρά αντηλιακών της Apivita. Μια καμπάνια με υψηλές προδιαγραφές και ιδιαίτερες απαιτήσεις παραγωγής. Μια καμπάνια που ξεκινά τη διαδρομή της στην Ελλάδα και θα βρεθεί σε όλο τον κόσμο σύντομα, για να προβάλλει τη δύναμη της φύσης και της Apivita, την ελληνική δημιουργικότητα και την καινοτομία μιας ελληνικής επιχείρησης.

Πηγή έμπνευσής μας η φύση, το αιώνιο ελληνικό φως, η Μεσόγειος, η ολιστική προσέγγιση και φιλοσοφία της Apivita και η καινοτομία της νέας σειράς αντηλιακών με 3D PRO-ALGAE. Το κύριο μήνυμα που θελήσαμε να μεταφέρουμε: ο ήλιος ήταν πάντα εδώ. Η καινοτομία της Apivita μόλις ήρθε. Η ιστορία που διηγούμαστε έχει μυστήριο, αισθησιασμό και μια ατελείωτη οικειότητα με το κοινό. Οδοιπορικό στο απέραντο μπλε του Αιγαίου, φως και στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας. Γυναίκες δίπλα στη φύση. Αρχαιοελληνικές φιγούρες σε ελληνικό τοπίο, μέσα στις ομορφιές της Τήνου. Τυλιγμένες με πέπλο, το σύμβολο της προστασίας.

Είναι τιμή και χαρά μας που συνεργαστήκαμε με την ομάδα της Apivita για να δημιουργήσουμε μια τόσο μεγάλη ιδέα με storytelling, κατάνυξη και ιδεώδη. Θα θυμάμαι πάντα το ταξίδι στην Τήνο, τη συγκίνηση μετά από κάθε λήψη, την αφοσίωση κάθε συντελεστή για την τελειότητα. Αυτές οι δύο μέρες παραγωγής στο νησί μας μετέφεραν σε έναν άλλο κόσμο. Ζήσαμε σε ένα άλλο σκηνικό. Κάθε στήσιμο ήταν κινηματογραφικό. Η Μάρα Δεσύπρη, πραγματική μαέστρος του φακού και της διήγησης, ήταν εκεί για να δώσει σάρκα και οστά στο όραμά μας.

Την καμπάνια θα τη δούμε σύντομα σε πλήρη ανάπτυξη: σε video, digital, μέσα στα σημεία πώλησης αλλά και σε experiential activations. Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Γιατί η ιδέα αυτή έχει τη δύναμη να είναι ένα total experience και να απλωθεί σε κάθε Μέσο, με κάθε τρόπο, πιάνοντας το μυαλό και την καρδιά του κοινού.

Δέσποινα Ιωαννίδου / Head of Brand Strategy & Communication, Apivita S.A.

ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Δεν φτάσαμε εύκολα μέχρι εδώ. Πολλές παρουσιάσεις. Ώρες συζητήσεων και κοινών brainstorming. Συνεργασία ωρών επάνω από εικόνες, φωτογραφίες, εναλλακτικά μηνύματα. Την άνοιξη του 2016, ζητήσαμε από τους ανθρώπους της attp να μας βοηθήσουν να κάνουμε την ανατροπή. Να ξεφύγουμε από τις γνωστές εικόνες της κατηγορίας. Να προβάλλουμε την καινοτομία των αντηλιακών Apivita. Το πόσο φυσικά, ολιστικά και αποτελεσματικά είναι. Και να αναδείξουμε με τον ξεχωριστό τρόπο της μάρκας Apivita αυτές τις αξίες. Να υμνήσουμε το πιο όμορφο πρόσωπο της Ελλάδας.                       Το πρόσωπο της κάθε Ελληνίδας και να την κάνουμε να αισθανθεί μοναδική. Να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να μπορεί να σταθεί στο εξωτερικό με αξιώσεις και να έχει διάρκεια στο χρόνο.

Σε μια από τις μεγάλες συναντήσεις μας, πήραμε και τη μεγάλη απόφαση. Το νιώσαμε στιγμιαία ότι βρήκαμε την ιδέα. Την αγαπήσαμε αυθόρμητα. Όταν ακούσαμε τον τίτλο της ιδέας «Πρόσωπα γεμάτα φως», όταν είδαμε τις ασπρόμαυρες εικόνες με αναφορές στην αισθητική της καμπάνιας, ξέραμε ότι φτάσαμε εκεί που θέλαμε. Όταν είδαμε τα δείγματα δουλειάς της Μάρας Δεσύπρη, είδαμε μαζί και την καμπάνια στον αέρα. Μέσα σε λίγα λεπτά, όλα ήρθαν και έδεσαν μαγικά. Πιστέψαμε στη δύναμη του concept: το φως μπορεί να κάνει την ομορφιά να λάμπει και να διαρκεί, αρκεί να είναι προστατευμένη με τα νέα αντηλιακά της Apivita.

Από εκείνη τη στιγμή, ξεκίνησε ένα υπέροχο ταξίδι δημιουργίας. Ένα ταξίδι στην Τήνο για την παραγωγή. Ένα ταξίδι ανάλυσης και φροντίδας ακόμα και της πιο μικρής λεπτομέρειας. Ένα ταξίδι ανάπτυξης των υλικών που διηγείται όλη την ιστορία. Μέσα από μαγικές εικόνες, υποσχόμαστε προστασία από τον ήλιο, όποια  κι αν είναι η ανάγκη: ρυτίδες, πανάδες, λιπαρότητα. Φυσικά, αποτελεσματικά, ολιστικά. Κάθε ένας από τους συντελεστές έδωσε την ψυχή του για ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Στα αλήθεια, έγινε μέρος μιας μυστικής ιστορίας δημιουργίας και ενός νέου προσώπου της μάρκας Apivita.

Nίκη Κουτσιανά / Πρόεδρος Apivita S.A.

Η APIVITA ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ.

Αυτή η ιδέα κρύβει μέσα της την αγάπη της Apivita για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Είναι μια πραγματική έκφραση της φιλοσοφίας και της επιστήμης της εταιρείας.

Η νέα αντηλιακή σειρά είναι ένας σταθμός για την ιστορία της μάρκας. Είναι μια στιγμή γιορτής για την εταιρεία και τους ανθρώπους της. Μετά από έξι χρόνια έρευνας, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια τεχνολογία αιχμής, το ALGAE-COM. Για πρώτη φορά μια σειρά αντηλιακής προστασίας συνδυάζει τη χρήση μικροφύκων με το πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης 3D PRO-ALGAE, διατηρώντας την τρισδιάστατη δομή της επιδερμίδας, καθώς προστατεύει την πυκνότητα και την ελαστικότητά της κάτω από τον ήλιο, προσφέροντας ενυδάτωση και εξαιρετική δράση κατά της φωτογήρανσης, της νο. 1 αιτίας πρόωρης γήρανσης.

Χωρίς σιλικόνη, χωρίς οινόπνευμα. Με φυσική σύνθεση έως και 85%, με εκχυλίσματα ελληνικών φυτών και μελισσοκομικά προϊόντα, με έγχυμα από τρία είδη ελληνικού τσαγιού του βουνού, το οποίο συλλέγεται από βιολογικές καλλιέργειες στον Όλυμπο και αντικαθιστά το νερό! Ναι, πίσω από την αντηλιακή σειρά Apivita υπάρχει μια σπουδαία και μαγική ιστορία. Η Apivita εμπνέεται από την ελληνική φύση, τον θαυμαστό κόσμο των θαλασσών της Μεσογείου και τις φωτοπροστατευτικές ιδιότητες της πρόπολης και δημιουργεί τρεις μοναδικές, εξειδικευμένες αντηλιακές σειρές προσώπου.

Στη χώρα που γεννήθηκε η ομορφιά, υπάρχει μια ελληνική εταιρεία, η Apivita, που ξέρει πώς να τη διατηρεί αναλλοίωτη. Αυτή την έμπνευση της Apivita, αυτή τη μαγική ιστορία δημιουργίας της αντηλιακής σειράς, οι άνθρωποι της attp τη σεβάστηκαν, την κατάλαβαν βαθιά και τη συναισθάνθηκαν μαζί μας. Μέσα από την ιδέα «Πρόσωπα γεμάτα φως», οι στρατηγικές και δημιουργικές δυνάμεις των συνεργατών μας της έδωσαν εικόνα και έμπνευση. Της έδωσαν έξοδο στον κόσμο.

Αυτό που αγαπήσαμε σε αυτή την καμπάνια είναι η ατμόσφαιρά της, οι αξίες που περνά σε μια ματιά, η δύναμη που έχει το μήνυμά της, οι συμβολισμοί της. Πρόσωπα γεμάτα φως έχουν οι άνθρωποι που προστατεύουν τη νεότητά τους. Πρόσωπα γεμάτα φως έχουν οι άνθρωποι που είναι και μέσα τους καλά και το εκπέμπουν. Πρόσωπα γεμάτα φως είναι οι άνθρωποι που δουλεύουν κάτω από τον ήλιο. Πρόσωπα γεμάτα φως είναι όσοι μας εμπνέουν με τις πράξεις, τη σκέψη και την εξέλιξή τους. Πρόσωπα γεμάτα φως, είμαστε όλοι εμείς που ζούμε κάτω από τον ιερό ελληνικό ήλιο.

TAGS: attp, apivita