To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Από τα tennis courts… στις καραμέλες

Από τα tennis courts… στις καραμέλες

Το ότι η Μαρία Σαράποβα βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης του γυναικείου τένις οι περισσότεροι ενδεχομένως (ειδικά οι αρσενικού γένους) το γνωρίζουν. Το ότι η Ρωσίδα τενίστρια έχει απασχολήσει, ειδικά τα τελευταία πέντε χρόνια, τα εξώφυλλα των περιοδικών μόδας είναι επίσης παγκοσμίως γνωστό.

Αυτό που ενδεχομένως οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε είναι το γεγονός πως πλέον η Μαρία Σαράποβα διαθέτει τις δικές της καραμέλες. Η 25 χρονη Ρωσίδα διαθέτει πλέον καραμέλες με το όνομα «Sugarpova», το οποίο και αποτελεί την ένωση του ονόματος της και της λέξης Sugar. Σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας το αρχικό έρισμα για τη δημιουργία του δικού της «γλυκού» brand ήρθε από το γεγονός πως από μικρή ηλικία μία καραμέλα ή εάν γλύκισμα αποτελούσε πάντοτε τη δική της προσωπική επιβράβευση για κάθε καλή προπόνηση ή μετά από κάθε νίκη.

Μέχρι σήμερα η Μαρία Σαράποβα έχει δαπανήσει το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 500.000 δολαρίων για τον σχεδιασμό και την προώθηση του προϊόντος της σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο προϊόν κάθε άλλο παρά αδιάφορο περνά στις αγορές, καθώς σύμφωνα με τα πιο επικαιροποιημένα στοιχεία μόνο στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών διατέθηκαν 250.000 συσκευασίες μόνο τους 3 πρώτους μήνες κυκλοφορίας.  

Ο εκπρόσωπος της Σαράποβα, κ. Max Eisenburg, δήλωσε μάλιστα πρόσφατα πως το συγκεκριμένο προϊόν αναμένεται άμεσα να διατεθεί και στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ρωσίας, του Καναδά, της Ινδίας και της Κίνας, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πωλήσεις που θα ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο συσκευασίες μέχρι το τέλος του 2013. Η τιμή πώλησης του προϊόντος δεν ξεπερνά τα 1,10 δολάρια και η αθλήτρια στο πλαίσιο του Αυστραλιανού Open δήλωσε ιδιαίτερα  ικανοποιημένη από την αποδοχή που έχει μέχρι τώρα το προϊόν.

Το σημείο το οποίο όμως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι πως για την προώθηση και την διαφήμιση του προϊόντος δεν έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα καθόλου κεφάλαια. Ο κ. Max Eisenburg δήλωσε σχετικά πως δεν έχουν διατεθεί κεφάλαια για προβολή και προώθηση του προϊόντος καθώς απαιτούνται σημαντικά κεφάλαια τα οποία σήμερα η εταιρεία (σ.σ η Σαράποβα είναι η μοναδική μέτοχος και ιδιοκτήτης) δεν διαθέτει. Παρά ταύτα, το προϊόν εμφανίζει εξαιρετική πορεία, σύμφωνα πάντα με τον κ. Max Eisenburg, καθώς η Σαράποβα είναι ένα εξαιρετικά αναγνωρίσιμο πρόσωπο παγκοσμίως και μοιραία δέχεται συχνά ερωτήσεις αναφορικά με τη νέα της δραστηριότητα.

Επίσης ο κ. Max Eisenburg στάθηκε στον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που έχουν παίξει και τα social media στην προώθηση της εικόνας και την ενίσχυση των πωλήσεων των Sugarpova. Ενδεικτικά ανέφερε πως σήμερα η αθλήτρια διαθέτει περισσότερους από 9 εκατομμύρια «φίλους» στο facebook και η απήχηση που είχε ειδικά στην αρχή το προϊόν οφείλεται εν πολλοίς σε αυτούς.