To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δύο χρόνια ΟΠΑΠ TV

Δύο χρόνια ΟΠΑΠ TV

Δύο χρόνια λειτουργίας έκλεισε τον Φεβρουάριο το τηλεοπτικό κανάλι του ΟΠΑΠ, ΟΠΑΠ TV, το οποίο έχει καταφέρει να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του σε όλο τον κόσμο του αθλητισμού και όχι μόνο, για την ποιότητα του προγράμματος που μεταδίδει, την άμεση ενημέρωση γύρω από τις κληρώσεις των τυχερών παιχνιδιών και την πληρότητα με την οποία καλύπτει το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Η ΟΠΑΠ TV βγήκε για πρώτη φορά στον «αέρα» την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου του 2011, με τη μετάδοση του προγράμματός της να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. Ταυτόχρονα η εγκατάσταση της τεχνολογίας λήψης στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε. δημιούργησε τη βάση για την έναρξη της ζωντανής μετάδοσης των RACES με live και εικονικές κυνοδρομίες.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του καναλιού ΟΠΑΠ TV βασίστηκε σε 4 πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας είναι η μετάδοση live  περιεχομένου (αγώνες ποδοσφαίρου, κυνοδρομίες, κ.ά.), ο δεύτερος οι live μεταδόσεις των κληρώσεων της ΟΠΑΠ TV στα πρακτορεία για το σύνολο των παιχνιδιών, ο τρίτος αφορά στην πρωτογενή παραγωγή αθλητικού ζωντανού τηλεοπτικού περιεχομένου, με παραγωγές εντός και εκτός στούντιο και ο τέταρτος η προώθηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε. Παράλληλα, στόχος της ΟΠΑΠ ήταν και παραμένει η προώθηση των παιχνιδιών της και η αύξηση της επισκεψιμότητας στα πρακτορεία, που αποτελούν τον βασικό μοχλό της εμπορικής ανάπτυξης.

Το πρόγραμμα του καναλιού

Η ΟΠΑΠ TV φιλοξενεί ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα καθημερινής 12ωρης διάρκειας, από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, το οποίο μεταδίδεται δορυφορικά και αποκλειστικά μέσω αποκωδικοποιητή στα πρακτορεία της εταιρείας, με περιεχόμενο κατά βάση αθλητικό (μετάδοση επιλεγμένων αγώνων, στιγμιότυπα αγώνων, συνεντεύξεις, περίεργα και αστεία κ.ά.), αλλά και τις πληροφορίες αναφορικά με όλα τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε., έτσι ώστε οι παίκτες που προσέρχονται στα πρακτορεία να λαμβάνουν άμεση και όσο το δυνατόν έγκυρη ενημέρωση για όσα συμβαίνουν και έχουν άμεση σχέση με τα παιχνίδια της εταιρείας.

H γενικότερη φιλοσοφία έγκειται στη διαρκή παροχή ενός ισχυρού «όπλου» στον παίκτη, προτού επιλέξει ένα από τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ για να επενδύσει τα χρήματά του. Παράλληλα, επιδιώκει να καταστήσει το πρακτορείο τόπο συνάντησης και συζήτησης των αθλητικών δρωμένων. Το πρόγραμμα της ΟΠΑΠ TV περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ανάλυση και ενημέρωση για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και το ΠΡΟΠΟ, στατιστικά για τα ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΡΟΤΟ, ΣΟΥΠΕΡ 3, ΕΧΤΡΑ 5, πληροφορίες για τα Monitor Games, ρεπορτάζ, αποκλειστικές συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του αθλητισμού, στιγμιότυπα από το ελληνικό και τα ξένα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ και προβολή του πολυεπίπεδου Κοινωνικού Έργου του Οργανισμού.

Το πρόγραμμα μεταδίδεται σε ζωντανή μετάδοση από τρία υπερσύγχρονα ψηφιακά στούντιο, ενώ η ΟΠΑΠ Α.Ε. έχει «εξοπλίσει» με τεχνολογία αιχμής την προσπάθεια αυτή, ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται τεχνολογία High Definition, υπηρεσίες post production και on-air graphics, και μία ευρύτερη αρχιτεκτονική tapeless video management, που επιτρέπει τη ζωντανή και μαγνητοσκοπημένη προβολή του περιεχομένου μέσω web TV, κινητών τηλεφώνων και νέων συνδεδεμένων τηλεοράσεων. Όσο για τις εκπομπές, αυτές πραγματοποιούνται με την επιμέλεια μιας μεγάλης ομάδας εξειδικευμένων στελεχών με εμπειρία στην παραγωγή, διαχείριση και διάχυση του τηλεοπτικού περιεχομένου.

Προετοιμασία μόλις… δύο μηνών!

Το εντυπωσιακό στοιχείο σε ό,τι αφορά την τηλεοπτική πλατφόρμα της ΟΠΑΠ Α.Ε., αφορά στο χρονικό διάστημα που απαιτήθηκε, ώστε να προετοιμαστεί και να βγει στον αέρα. Η ΟΠΑΠ TV, ως αυτόνομο project στήθηκε και προετοιμάστηκε μέσα σε δυο, μόλις, μήνες, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως ξεκίνησε να μεταδίδει κανονικό και όχι πιλοτικό πρόγραμμα. Το μοναδικό πλεονέκτημα που παρέχει η ΟΠΑΠ TV προς τους παίκτες είναι η παροχή άμεσης (real time) πληροφόρησης των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ Α.Ε., «στρώνοντας» τον δρόμο για μεταγενέστερα παιχνίδια του Οργανισμού, όπως το Ζωντανό ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Στην παρούσα φάση, σχεδόν 5.000 πρακτορεία της ΟΠΑΠ TV μεταδίδουν live πρόγραμμα με διαφορετικές ενότητες, έτσι ώστε να δώσουν τη δυνατότητα στους παίκτες να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα τόσο σε αθλητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Συνεντεύξεις και καινοτομία

Στην πορεία, το πρόγραμμα της ΟΠΑΠ TV εμπλουτίστηκε με τις live μεταδόσεις αγώνων από τα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ολλανδίας, της Ελβετίας, του Βελγίου, της Δανίας και της Ρωσίας, ενώ ξεκίνησαν να προβάλλονται ιστορίες σημαντικών προσώπων του αθλητισμού. Παράλληλα, φιλοξενήθηκαν συνεντεύξεις διάσημων αθλητικών προσωπικοτήτων του ελληνικού χώρου, οι οποίες στη συνέχεια αναπαράχθηκαν από μεγάλο μέρος του Τύπου. Συγκεκριμένα, στις κάμερες της ΟΠΑΠ TV μίλησαν κατά περιόδους οι Φερνάντο Σάντος, Ντούσαν Μπάγεβιτς, Βασίλης Τοροσίδης, Αντώνης Νικοπολίδης, Αργύρης Πεδουλάκης, Γιώργος Μπαρτζώκας, Δημήτρης Σαλπιγγίδης, Γιώργος Δώνης, Έβαλντ Λίνεν, Βασίλης Σπανούλης, Νίκος Αναστόπουλος και Φάμπρι Γκονζάλες. Ωστόσο, αυτό που ξεχωρίζει το κανάλι σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ένα μο- ναδικής έμπνευσης project, που όμοιό του δεν υπάρχει σε καμία λοταρία του κόσμου, καθώς παρέχει στον παίκτη του Στοιχήματος το μοναδικό τηλεοπτικό περιοδικό υψηλής τεχνολογίας σε HD με την ονομασία «Match Center». Έτσι, η ΟΠΑΠ TV έχει καταφέρει σε αυτά τα δύο χρόνια λειτουργίας της, να καταστεί ένα πολύτιμο «εργαλείο» στα χέρια του κάθε συμμετέχοντα στα παιχνίδια της ΟΠΑΠ.

Παρουσία στο διαδίκτυο

Η παρουσία της ΟΠΑΠ TV, όμως, δεν περιορίζεται μόνο εντός των πρακτορείων ανά την επικράτεια. Πλέον, με τη φιλοξενία της στο κανάλι της ΟΠΑΠ στο YouTube, αλλά και στο επίσημο site της εταιρείας (www.opap.gr), προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους (παίκτες και μη), που δεν βρίσκονται στο πρακτορείο, να παρακολουθήσουν αποκλειστικά θέματα, συνεντεύξεις και τις δράσεις ΕΚΕ που πραγματοποιεί η ΟΠΑΠ. Παράλληλα, μέσω της συμφωνίας με τη Nova και την ΟΤΕ TV, αναμεταδίδει μέσα από τις συγκεκριμένες ψηφιακές πλατφόρμες συνεντεύξεις και δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΟΠΑΠ.

Το βλέμμα στο μέλλον

Η ΟΠΑΠ TV, όμως, δεν εφησυχάζει και δεν σταματά σε όσα έχει πετύχει μέχρι σήμερα. Έχει στρέψει ήδη την προσοχή της στο μέλλον, στοχεύοντας στην ισχυροποίηση του ρόλου της ως «εργαλείο» προβολής και υποστήριξης των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ Α.Ε., στην αύξηση της δράσης της ως προωθητικού οργάνου τους, στην παραγωγή θεμάτων για την πρόοδο της opap.gr και στη μετάδοση περισσότερων live αναμετρήσεων, από τα πρωταθλήματα που ενδιαφέρουν άμεσα το κοινό της εταιρείας.

Τα δύο χρόνια της ΟΠΑΠ TV σε αριθμούς (8/2/2011-8/2/2013)

• 731 ημέρες προγράμματος
• 8.828 ώρες προγράμματος
• 4.298 δελτία ειδήσεων
• 751 ώρες ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
• 1.143 ώρες ρεπορτάζ
• 196 ώρες live ποδοσφαιρικών μεταδόσεων
• 318 συνεντεύξεις
• 1.970 ώρες Match Center
• 1.442 ώρες promo αριθμοπαιχνιδιών ΟΠΑΠ
• 1.122 ώρες ανάλυσης ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
• 360 ώρες προβολής Monitor Races
• 416 ώρες live Κληρώσεις JOKER-PROTO-LOTTO
• 1.131 ώρες ενημερωτικές εκπομπές

719 παραγωγές ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ