To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Madinad αλλάζει τη mobile διαφήμιση

H Madinad αλλάζει τη mobile διαφήμιση
Θετικά έχει υποδεχθεί η αγορά τη νέα πλατφόρμα Madinad, η οποία «σερβίρει» mobile διαφήμιση σε premium περιβάλλον. H εταιρεία, όμως, έχει σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμό της.

adb: Μπορείτε να μας συστήσετε τη Madinad; Πότε ιδρύθηκε, ποιοι είναι οι άνθρωποί της και ποια η φιλοσοφία της;

X.M:
Ο καλύτερος τρόπος να περιγράψουμε τη Madinad, θα ήταν να πούμε πως πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας πολύμηνης προσπάθειας, που ξεκίνησε στις αρχές του 2015 και ολοκληρώθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2016 μετά από πολύ κόπο, αρκετά εμπόδια και σωρεία «μαθημάτων» ζωτικής σημασίας για οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί με τον επι-χειρηματικό κόσμο - και δη με τον τομέα της τεχνολογίας. Η κεντρική φιλοσοφία της εταιρείας μας είναι πως με «όπλο» τις εξειδικευμένες γνώσεις και τον ενθουσιασμό των νεότερων, σε συνδυασμό με τις εμπειρίες και τις παραστάσεις των παλιότερων στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου, κάθε ιδέα είναι επιτεύξιμη και ικανή να σε οδηγήσει στην επιτυχία και στην κορυφή του εκάστοτε κλάδου. Πόσω μάλλον, όταν το κύριο αντικείμενό μας έχει να κάνει με το mobile περιβάλλον, το οποίο ακόμη βρίσκεται σε νηπιακό επίπεδο, ειδικά στη χώρα μας. Πίσω από την 100% ελληνική πλατφόρμα Madinad, βρίσκονται δύο εταιρείες εγνωσμένης αξίας στο χώρο τους, η NAG (διαχείριση περιεχομένου ιστοσελίδων) και η Intelligems Technologies (software firm), καθώς και στελέχη με χρόνια παρουσία σε διάφορα πόστα μεγ άλων εταιρειών της χώρας. Με βάση τα παραπάνω, θεωρούμε τα «συστατικά» ως τα πλέον κατάλληλα για την επιτυχία και εξέλιξη της Madinad, με μοναδικό στόχο να αφήσουμε το στίγμα μας στην ελληνική digital σκηνή και να μπουν τα θεμέλια για επέκταση σε χώρες του εξωτερικού.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε και σε ποιους;

X.M:
Η Madinad είναι μια πλατφόρμα που έχει σαν στόχο να «σερβίρει» mobile διαφήμιση σε premium περιβάλλον και να καλύψει τις υψηλές απαιτήσεις που έχουν τα μεγαλύτερα brands και οι σπουδαιότεροι διαφημιζόμενοι του διαδικτύου. Συνεπώς, απευθυνόμαστε σε δύο ειδών εταιρείες. Από τη μία οι διαφημιζόμενοι, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κι από την άλλη, οι ιστοσελίδες του ελληνι- κού διαδικτύου, οι οποίες επιθυμούν να κάνουν monetize τους mobile users τους. Αρκεί βέβαια, τα sites τους να είναι mobile responsive και να διασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης για κάθε επισκέπτη που προέρχεται από συσκευή κινητου τηλεφώνου ή tablet.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας;

X.M:
Όπως σας είπαμε και παραπάνω, το λανσάρισμα του Madinad στην ελληνική αγορά έγινε πριν από λίγους μήνες. Παρ’ όλα αυτά, η διαφημιστική αγορά υποδέχτηκε το προϊόν με μεγάλο ενδιαφέρον, δείχνοντας ανταπόκριση από τις πρώτες κιόλας ημέρες παρουσίασής του. Τον Ιούνιο φιλοξενήσαμε την πρώτη καμπάνια μας από τη Mindshare Bold για έναν από τους μεγαλύτερους πελάτες όπως είναι η Cosmote. Η καμπάνια «έτρεξε» με στόχευση σε πολύ συγκεκριμένο target group και γι’ αυτόν το λόγο τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά, τόσο για εμάς όσο και για τον πελάτη. Μέχρι σήμερα έχουμε συνεργαστεί επίσης με τη Zenith Optimedia και την Tempo OMD για πελάτες όπως οι Nestlé, Nike, Renault, Hollister, Nova κ.ά. Ωστόσο, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί αν δε μας εμπιστεύονταν οι μεγαλύτεροι digital publishers της χώρας. Βλέπετε, όμιλοι όπως η 24Μedia, η Liquid Media, οι Αττικές Εκδόσεις αλλά και οι κορυφαίες ιστοσελίδες στα επιμέρους target groups (AthensVoice, Neopolis, Luben, iPop κ.ά.) αγκάλιασαν την πλατφόρμα μας από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της και της επέτρεψαν να καθιερωθεί αμέσως ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες mobile campaing λύσεις στην ελληνική αγορά.

adb: Πώς ακριβώς λειτουργεί η πλατφόρμα Madinad; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά της για τους διαφημιζόμενους;

X.M:
Η πλατφόρμα Madinad λειτουργεί με απόλυτο σεβασμό προς το χρήστη, τον publisher αλλά και τον διαφημιζόμενο. Αρχικά να τονίσουμε πως το Madinad είναι η μοναδική πλατφόρμα στην ελληνική αγορά που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει μόνος του το set-up της καμπάνιας, επιλέγοντας το Ad Format το οποίο θέλει να χρησιμοποιήσει και «ανεβάζοντας» μόνος του το δημιουργικό. Επιπλέον, μέσα από την πλατφόρμα μας ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει το target-group στο οποίο θέλει να στοχεύσει και στη συνέχεια να ορίσει το budget της καμπάνιας. Μέσα σε 3 βήματα, λοιπόν, o διαφημιζόμενος είναι σε θέση να «τρέξει» την καμπάνια του. Σε μια περίοδο που ο χρόνος είναι πολύ σημαντικός για όλους, θεωρούμε ότι η πλατφόρμα μας «λύνει» τα χέρια σε όλους τους εμπλεκόμενους, γλυτώνοντας τους πάντες από τις χρονοβόρες διαδικασίες που δεν είναι απαραίτητες στην εποχή μας. Επιπλέον, μέσα από ένα εύχρηστο και διαδραστικό Dashboard που προσφέρουμε τόσο στα Media Shops όσο και στους Publishers, μπορεί οποιοσδήποτε από τους παραπάνω να ελέγξει live το delivery της καμπάνιας, αλλά και να κάνει export πολύ σημαντικά reports για την πορεία και την εξέλιξη της ενέργειάς του. Για όλους τους παραπάνω λόγους και σε συνδυασμό με το Premium Network που διαθέτουμε, θεωρούμε ότι το Madinad αποτελεί αυτήν τη στιγμή την καλύτερη επιλογή για κάθε διαφημιζόμενο που επιθυμεί να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του σε mobile περιβάλλον.

adb: Τι επιφυλάσσει το μέλλον για την εταιρεία; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα βήματα;

X.M:
Μπορεί η μέχρι σήμερα παρουσία και δραστηριότητα της Madinad να έχει ξεπεράσει κάθε μας προσδοκία, αυτό όμως δεν σημαίνει πως σταματάμε εδώ και δεν έχουμε νέους στόχους και νέες προκλήσεις να ξεπεράσουμε. Η δεύτερη version της πλατφόρ-
μας είναι ήδη έτοιμη και προσφέρει τη δυνατότητα σε account managers και publishers να κάνουν login στο προσωπικό τους dashboard και να αντλήσουν χρήσιμα δεδομένα για καλύτερο monitoring της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα μας. Ο αμέσως επόμενος στόχος μας αφορά τα push notifications και το ad serving καμπανιών σε mobile app περιβάλλον και όχι μόνο mobile web, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα. Είμαστε αισιόδοξοι πως αυτό το βήμα θα έχει επιτευχθεί μέχρι το τέλος του έτους, γεγονός που αυτόματα θα μας φέρει στην κορυφή των mobile advertising agencies της χώρας. Από εκεί και πέρα, η αύξηση του network μας με την προσθήκη περισσότερων (premium πάντα) websites, αλλά και το λανσάρισμα νέων και πιο αποδοτικών ad formats, αποτελούν καθημερινό μας στόχο, με τα αντίστοιχα τμήματα της εταιρείας μας να εργάζονται πυρετωδώς προς αυτήν την κατεύθυνση. Τέλος, η επέκτασή μας σε αγορές εκτός της ελληνικής αλλά και η εξέλιξη της Madinad σε mobile programmatic platform, σίγουρα συμπεριλαμβάνονται στα μελλοντικά μας σχέδια, θα χρειαστούμε ωστόσο σίγουρα περισσότερους από 6 μήνες για να μπορέσουμε να συζητήσουμε για κάτι τέτοιο σε στέρεες βάσεις. Άλλωστε, είναι γνωστό πως τα πυροτεχνήματα είναι άκρως εντυπωσιακά και τραβούν όλα τα βλέμματα, εξαφανίζονται όμως πολύ γρήγορα. Κι εμείς, ήρθαμε για να μείνουμε!

Καμπάνιες για τα σημαντικότερα brands

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα καμπανιών που έχουν «τρέξει» στην πλατφόρμα Μadinad;

X.M:
Όπως προείπαμε, στους πρώτους μήνες λειτουργίας της Madinad, μας έχουν εμπιστευτεί τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα brands της ελληνικής αλλά και παγκόσμιας αγοράς. Καθεμιά από τις καμπάνιες που έχουμε φιλοξενήσει, σχεδιάστηκαν προσεκτικά και με βάση τις ξεχωριστές απαιτήσεις του εκάστοτε brand και του media shop που το εκπροσωπεί. Επίσης, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στα action και close buttons αλλά και την αυστηρή τήρηση του frequency cap. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε και μερικά παραδείγματα καμπανιών που έχουμε φιλοξενήσει στο δίκτυό μας.