To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

happiness: Φέτος ανοίγουμε τα «φτερά» μας

happiness: Φέτος ανοίγουμε τα «φτερά» μας
Το σημαντικό βήμα της επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού έχει δρομολογήσει για φέτος η happiness, με τον επικεφαλής της να μιλάει στο adbusiness τόσο για τα νέα σχέδια όσο και τη μακρά πορεία της εταιρείας.

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΥΡΤΣΙΛΙΔΟΥ

Μετά την επιτυχημένη παρουσία 20 και πλέον ετών στην αγορά της Ελλάδας, η εταιρεία happiness, που εξειδικεύεται στο event marketing, πρόκειται να επεκτείνει μέσα στο 2017 τις δραστηριότητές της στo εξωτερικό και κυρίως στα Βαλκάνια, μέσα από την υλοποίηση στρατηγικών συνεργασιών. Η happiness, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, επενδύει στην πρωτοπορία, επιτυγχάνοντας θετική πορεία και ανάπτυξη κερδών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της happiness, Διονύσης Νικητόπουλος, μιλάει στο adbusiness για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, τις συνεργασίες και τις σύγχρονες υπηρεσίες που προσφέρει, οι οποίες την κάνουν να ξεχωρίζει.

adb: Πότε ιδρύθηκε η happiness και ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει;

Δ.Ν.:
Η happiness έχει παρουσία στην ελληνική αγορά πάνω από 20 χρόνια και εξειδικεύεται στο event marketing. Διαθέτουμε εμπειρία σε εξειδικευμένες υπηρεσίες στο χώρο του Entertainment, Music Marketing, Promotion, καθώς και διοργάνωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων. Μερικές από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες της χώρας μας μάς έχουν εμπιστευθεί για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε engaging experiential events, δηλαδή διοργανώσεις που θα αναδείξουν το εκάστοτε brand αποτελώντας μια αξέχαστη εμπειρία για τους καταναλωτές. Τέλος, ακριβώς επειδή οι υπηρεσίες μας είναι καθετοποιημένες, δηλαδή αναλαμβάνουμε projects από το σχεδιασμό έως την υλοποίηση, διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία και στην κατασκευή εκθεσιακών περιπτέρων.

adb: Ποιο θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας;

Δ.Ν.:
Σήμερα, μετράμε πάνω από 1.500 διοργανώσεις. Έχουμε πλέον τη δυνατότητα να γνωρίζουμε καλά το νεανικό ηλικιακό κοινό, να κατανοούμε τις ανάγκες τους και να βρίσκουμε τρόπο να τους προσεγγίζουμε με έξυπνο και fun τρόπο. Αυτό που κυρίως μας χαρακτηρίζει, είναι η ευκολία μας στην ευελιξία. Έχουμε πάθος γι’ αυτό που κάνουμε και αντιμετωπίζουμε κάθε project άσχετα με το budget, το χρόνο ή τη δυσκολία που μπορεί να έχει. Σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία μας και την εξειδίκευση που διαθέτουμε, προσπαθούμε πάντα να βρίσκουμε τις καλύτερες λύσεις για τους πελάτες μας, ώστε να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που μας γεμίζει ικανοποίηση και ενθουσιασμό για τη συνέχεια.

adb: Ποιες είναι οι σημερινές ανάγκες στο χώρο του entertainment και του music marketing στην Ελλάδα; Έχουν αλλάξει σε σύγκριση με κάποια χρόνια πριν και αν ναι, σε τι βαθμό;

Δ.Ν.:
Ζούμε σε μια εποχή που όλα κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ειδικά στο χώρο του entertainment και music marketing. Η τεχνολογία εξελίσσεται, τα social media κυριαρχούν στην καθημερινότητά μας και εμείς πρέπει να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα και να εξελισσόμαστε. Συνεργαζόμαστε στενά με διακεκριμένες εταιρείες του εξωτερικού, ανταλλάσσουμε τεχνογνωσία και ιδέες και έτσι έχουμε καταφέρει η happiness, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, να γίνεται όλο και πιο πρωτοποριακή, ώστε να μπορεί να παρουσιάζει θετική πορεία και ανάπτυξη κερδών.

adb: Πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την αγορά επικοινωνίας;

Δ.Ν.:
Η οικονομική κρίση μάς έχει επηρεάσει όλους. Η αγορά της επικοινωνίας ήταν από τους πρώτους κλάδους που επλήγησαν, ωστόσο έχω την αίσθηση ότι, παρά τα δεινά που τραβάμε, η κρίση ίσως μας έκανε καλό, γιατί έχουμε και εμείς από τη δική μας πλευρά οδηγηθεί να είμαστε πιο συγκρατημένοι και ώριμοι και ως εκ τούτου πιο συνειδητοποιημένοι και πιο σοφοί. Σαφώς έχει επηρεαστεί ο τρόπος που δουλεύουμε και πράγματα που έως πρότινος θεωρούσαμε δεδομένα δεν ισχύουν πια. Οι συνθήκες απαιτούν μεγαλύτερη δημιουργικότητα, ευελιξία και προσαρμογή στα δεδομένα του περιορισμένου budget των πελατών, χωρίς όμως να συμβιβάζεται η ποιότητα. Αυτό το στοίχημα επιδιώκουμε να κερδίζουμε καθημερινά στη happiness. Προσπαθούμε τα νέα δεδομένα να τα στρέψουμε προς όφελός μας. Αντίθετα στις συνθήκες, θεωρώ ότι πλέον έχουμε γίνει καλύτεροι ή μάλλον πιο ουσιαστικοί. Γιατί καλούμαστε να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και με έξυπνους τρόπους να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών με χαμηλότερα budget.

adb: Ποιες είναι μερικές από τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες που προσφέρετε για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών;

Δ.Ν.:
Η εξέλιξη των digital media μας έχει οδηγήσει στην «αγκαλιά» του διαδικτύου, των social media, αλλά και της mobile επικοινωνίας. Η ανάγκη γνώσης της τεχνολογίας αιχμής είναι απαραίτητη πλέον για εμάς. Αυτό αποτέλεσε και τη δική μας ευκαιρία μέσα στην κρίση. Οι υπηρεσίες μας έγιναν περισσότερο social και ως εκ τούτου ακόμα πιο σύγχρονες, μετρήσιμες και αποτελεσματικές. Για παράδειγμα, στο happyphotobooth, το οποίο θεω- ρείται το απόλυτο εργαλείο social engagement με τους καταναλωτές, προσφέρουμε τη δυνατότητα σύνδεσης με τα social media των πελατών ή των καταναλωτών, αιχμαλωτίζοντας έτσι τη στιγμή και εμμέσως φέρνοντας το brand πιο κοντά στον καταναλωτή.

adb: Παρουσιάστε μας κάποιες από τις συνεργασίες σας καθώς και κάποια από τα projects ή events που έχετε υλοποιήσει.

Δ.Ν.:
Όπως είναι λογικό, στην 20ετή μας πορεία έχουμε πολλές συνεργασίες με εταιρείες που μας έδωσαν τη δυνατότητα να υλοποιήσουμε πολλά και ενδιαφέροντα project. Έχουμε βοηθήσει σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων, όπως τα λανσαρίσματα των αρωμάτων Paco Rabanne ή Jean Paul Gaultier στην Ελλάδα, το λανσάρισμα του Marlboro Gold ή επαναλανσάρισμα των τσιγάρων Assos. Έχουμε δημιουργήσει innovative events όπως το stage dive που είχε σχεδιαστεί για τη Marlboro και είχε υψηλό engagement των καταναλωτών και social χαρακτήρα. Έχουμε διοργανώσει εταιρικά συνέδρια, έχουμε κατασκευάσει εκθεσιακά περίπτερα και έχουμε συνεισφέρει στην ανάδειξη πολλών brands σε μεγάλα μουσικά events. Δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ σε κάποιο πιο αναλυτικά, γιατί το ζητούμενο είναι η συνολική προσέγγιση ενός πελάτη και όχι μία μεμονωμένη περίπτωση.

Οι επόμενες κινήσεις

αdb: Ποιος είναι ο στόχος σας για το 2017 αλλά και τα επόμενα χρόνια;

Δ.Ν.:
Βασικό στοιχείο της κουλτούρας της εταιρείας μας είναι να μην εφησυχάζουμε ποτέ, γι’ αυτό και αρκετά συχνά είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις. Σήμερα οι πελάτες μας έχουν περισσότερη ανάγκη για επικοινωνία από ποτέ. Εμείς οφείλουμε να τους στηρίξουμε, να τους συμβουλέψουμε και να τους προτείνουμε τις καλύτερες λύσεις. Φυσικά, από την πλευρά μας οφείλουμε να κοιτάζουμε μπροστά, να προβλέπουμε σωστά, ώστε να πετυχαίνουμε τους εμπορικούς στόχους που θέτει ο πελάτης. Γιατί είναι σημαντικό να μην πηγαίνει χαμένο ούτε ευρώ στην όποια επένδυση κάνει ο πελάτης για την επικοινωνία του. Παράλληλα, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας, αναλαμβάνοντας νέους πελάτες και νέα projects. Το 2017 είναι η χρονιά που θα ανοίξουμε τα φτερά μας και στο εξωτερικό, καθώς θέλουμε να προχωρήσουμε την ανάπτυξή μας πέρα από την Ελλάδα και σε άλλες χώρες, κυρίως στα Βαλκάνια, όπου το event marketing παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση. Είμαστε ήδη σε συζητήσεις για ανάπτυξη σε Βουλγαρία και Ρουμανία μέσω μεγάλων στρατηγικών συνεργασιών.