To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η νέα στρατηγική του ΟΠΑΠ στις χορηγίες

Η νέα στρατηγική του ΟΠΑΠ στις χορηγίες
Ο ΟΠΑΠ βάζει στο επίκεντρο τον πελάτη και όσον αφορά τις χορηγίες, με τον Θανάση Μπασδέκη να δίνει στο adbusiness τις λεπτομέρειες.

adb: Ποιος είναι ο ρόλος του ΟΠΑΠ σε ό,τι αφορά τις χορηγίες;

Θ.Μ.:
Εδώ και 60 χρόνια ο ΟΠΑΠ είναι σταθερά η εταιρεία με ένα από τα μεγαλύτερα χορηγικά προγράμματα. Η προσπάθειά μας τα τελευταία χρόνια εστιάζει στο να επαναφέρουμε στο προσκήνιο, αλλά και στο μυαλό του κόσμου, την κυρίαρχη χορηγική παρουσία του ΟΠΑΠ, με το μεγαλύτερο χορηγικό αποτύπωμα στην Ελλάδα, και σίγουρα του σημαντικότερου χορηγού του Ελληνικού Αθλητισμού.


adb: Ποια είναι η στρατηγική του ΟΠΑΠ όσον αφορά τις χορηγίες;

Θ.Μ.:
Στο επίκεντρο της χορηγικής στρατηγικής μας βρίσκεται πια ο πελάτης. Αυτό που επίμονα και συντεταγμένα προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια -και σε σημαντικό βαθμό πιστεύουμε ότι καταφέρνουμε, μέσα από το χορηγικό μας πρόγραμμα- είναι να επικεντρωθούμε και να επενδύσουμε στις ανάγκες των πελατών μας, αναπτύσσοντας μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Μέσα από ένα συνολικό πλάνο, αξιοποιούμε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, με βασική μας προτεραιότητα να φροντίσουμε να ζήσουν οι πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες.


adb: Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείτε για να επιλέξετε ποιους θα χορηγήσετε;

Θ.Μ.:
Προκειμένου να εφαρμόσουμε τη στρατηγική μας που θέλει στο κέντρο της τον πελάτη, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα και την αξία του brand ΟΠΑΠ, εστιάζουμε σε χορηγίες που ενδιαφέρουν το κοινό μας, τους παραδοσιακούς, αλλά και τους δυνητικούς νέους πελάτες μας. Χορηγίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν εργαλείο ενεργοποίησης και συμμετοχής του κοινού.


adb: Τι είναι αυτό που προσφέρετε στο κοινό σας μέσω των χορηγιών;

Θ.Μ.:
Ενέργειες όπως οι «VIP Πολυθρόνες», η παρακολούθηση αγώνων σε σουίτες ομάδων, οι συνοδοί παικτών στον αγωνιστικό χώρο, αλλά και η εμπλοκή των φιλάθλων των ομάδων μέσα από τα social media μας, έχουν μετατρέψει τις χορηγίες σε μια συνολικότερη εμπειρία μεταξύ των καταναλωτών και του ΟΠΑΠ. Τις βιωματικές αυτές εμπειρίες των πελατών μας μοιραζόμαστε μαζί τους στα social media, αλλά και στα παραδοσιακά μέσα, ενδυναμώνοντας την εικόνα του ΟΠΑΠ, με τον καλύτερο τρόπο.


adb: Εκτός από τις παραδοσιακές χορηγίες τι καινούργιο έχετε εντάξει στη νέα χορηγική στρατηγική σας;

Θ.Μ.:
Μέσα -πάντα- στο πλαίσιο του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, το κύριο αντικείμενο του ΟΠΑΠ είναι να προσφέρει δυνατότητες ψυχαγωγίας στους πελάτες του. Ακολουθώντας αυτήν τη λογική, προσπαθούμε και σε ό,τι αφορά τις χορηγίες να συνδεθούμε με δράσεις που προσφέρουν διασκέδαση και ψυχαγωγία. Βασική προτεραιότητά μας, μέσα από τις χορηγικές δράσεις, είναι να προσφέρουμε στο κοινό που συμμετέχει ή παρακολουθεί τη
δυνατότητα να ζήσει μοναδικές βιωματικές εμπειρίες.


adb: Ποια είναι η σχέση σας με τους χορηγούμενους;
 
Θ.Μ.:
Η χορηγία, ως μέσο επικοινωνίας και σύνδεσης με τον καταναλωτή, τα τελευταία χρόνια αλλάζει. Έτσι και η σχέση μας με τους χορηγούμενους, διοργανωτές και ομάδες, εξελίσσεται σε σχέση βασικών συνεργατών (from sponsorship to partnership), που μαζί προσπαθούμε να μεγιστοποιήσουμε την εμπειρία για τον καταναλωτή - πελάτη - φίλαθλο - θεατή.


adb: Τι ξεχώρισε για εσάς το 2017;

Θ.Μ.:
Αναμφισβήτητα αυτό που ξεχώρισε και αποτελεί μια ένδειξη της τεράστιας δυναμικής της νέας στρατηγικής που ακολουθήσαμε στις χορηγίες, είναι ότι το 2017 ξεπεράσαμε τις 50 δράσεις, αξιοποιώντας τα χορηγικά δικαιώματα τόσο των παραδοσιακών χορηγιών με χρήση παικτών, με αποκλειστικό περιεχόμενο όσο και με την ενεργοποίηση του πυλώνα «Ζήσε την εμπειρία» / live the experience (#ZiseTinEmpeiria). Όλη αυτή η προσπάθεια, που για να πετύχει ήταν και είναι απαραίτητη η ουσιαστική και αποτελεσματική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων τμημάτων της ΟΠΑΠ, είχε σαν αποτέλεσμα να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στον ΟΠΑΠ και σε σχέση με τα νούμερα. Ενδεικτικά, θα αναφέρω ότι ξεπεράσαμε συνολικά τα 9 εκατ. views στα social media. Το 2017 η χορηγία της ΟΣΕΚΑ (Ομοσπονδία Σωματείων Ελλήνων Καλαθοσφαιριστών) αποτέλεσε για εμάς ένα πετυχημένο παράδειγμα του τρόπου που μπορείς να αξιοποιήσεις διαφορετικά μια χορηγία. Σε συνεργασία με την ομάδα του ATL, υλοποιήσαμε καμπάνια που βασικό μήνυμα είχε να συστήσει στο ευρύ κοινό το μπάσκετ με αμαξίδιο. Η συγκεκριμένη καμπάνια. που ξεπέρασε το 1 εκατ. views στα social media, είχε σύμμαχο έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες αθλητές όλων των εποχών, τον άνθρωπο που εδραίωσε το μπάσκετ στη χώρα μας, τον Νίκο Γκάλη, ο οποίος αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και συμμετείχε αφιλοκερδώς στην προσπάθεια αυτή.


adb: H δύσκολη οικονομική συγκυρία αποτελεί επιπλέον κίνητρο για χορηγική δράση ή μπορεί να οδηγήσει και σε σκέψεις περιορισμού των σχετικών κονδυλίων;

Θ.Μ.:
Η οικονομική συγκυρία δεν θα μπορούσε παρά να επηρεάσει και τις δικές μας επιλογές. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο ΟΠΑΠ, παραμένοντας ένας από τους βασικότερους αιμοδότες της ελληνικής οικονομίας, εξακολουθεί να είναι ο σημαντικότερος χορηγός του ελληνικού αθλητισμού, που στρατηγικά αποτελεί πρωταρχικό στόχο και για το μέλλον.


ΟΜΑΔΑ ΟΠΑΠ

Customer Team

Petr Matejovsky, Πάνος Μπόλλας, Θανάσης Μπασδέκης, Σπύρος Κωστελλέτος, Γεωργία Σκορπίδα, Κώστας Σκυλογιάννης, Γιώργος Ζιάννης, Μαρίνα Δρίτσα, Καλλιόπη Νικητοπούλου, Πόπη Ασλανίδου, Αντώνης Πολυχρόνης, Σοφία Καλαμπαλίκη, Μαρία Χατζησταύρου, Αιμιλία Κακαβάνη, Αλίκη Κοτζαμάνη, Σοφία Γαζή, Μιμή Τζώρτζη

Digital Team
Ανδρέας Χρήστου, Στέλιος Μαργαριτόπουλος, Μαρία Τρανού

Press Team
Μανώλης Σταυρουλάκης, Μανώλης Καραμολέγκος, Ισμαρώ Σερρά, Πατρίτσια Οσένκοφσκα, Γιάννης Βλαχογιάννης

PR Team
Αλέξανδρος Χουλιαράς, Αναστασία Μάκου, Βάσια Αναστασίου, Κατερίνα Σπηλιοπούλου, Βαλεντίνα Ουσταμπασίδου

Internal Communication Team
Ντόρα Οικονόμου, Νεφέλη Φωτίου, Ματίνα Καραλή, Μαρίνα Πάτση

Περισσότερα στο https://www.opap.gr/
TAGS: ΟΠΑΠ