To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια απολαυστική, όπως η νέα Coca-Cola

Καμπάνια απολαυστική, όπως η νέα Coca-Cola
Η McCann υπογράφει την καμπάνια λανσαρίσματος στην Ελλάδα της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που ξεκινά την πορεία της από την ελληνική αγορά. 

Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε και ποιο το μήνυμα που θέλετε να περάσετε;

Το brief που πήραμε ήταν να σχεδιάσουμε μια καμπάνια για το λανσάρισμα της νέας επιλογής Coca-Cola που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Να δημιουργήσουμε awareness για το νέο προϊόν της Coca-Cola, αλλά και να χτίσουμε την εικόνα του. Κι ενώ μπορεί να ακούγεται ως ένα συνηθισμένο brief λανσαρίσματος, δεν ήταν ακριβώς έτσι... Έπρεπε να απαντηθούν συγκεκριμένα ζητούμενα. Aρχικά είχαμε να υπηρετήσουμε το concept «τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά», αλλά με τέτοιο τρόπο που να φαίνεται η ελληνική «καταγωγή» της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Επιπλέον, το σενάριο έπρεπε να ταιριάζει στο προφίλ του πρωταγωνιστή Σάκη Τανιμανίδη, αλλά και να βγάζει το συναίσθημα των στίχων του τραγουδιού «Κλείσε τα Μάτια 2017». Μετά από αρκετή σκέψη, εμείς όλα αυτά τα μεταφράσαμε δημιουργικά σε μια απολαυστική περιήγηση στα ομορφότερα σημεία της Αττικής, όπου ο Σάκης ανακαλύπτει πως κάποιες εμπειρίες όταν τις ζεις με τα μάτια κλειστά γίνονται ακόμα πιο δυνατές, ακόμα πιο μαγικές. Η πρόκληση ήταν μεγάλη και η καμπάνια και η παραγωγή πραγματοποιήθηκαν εξ' ολοκλήρου στην Ελλάδα. Εμείς, η McCann Athens αναλάβαμε την ιδέα και το σενάριο, ενώ η Central Athens την παραγωγή, με σκηνοθέτη τον βραβευμένο Roberto “Saku" Cinardi, γνωστό για τα video clips του και με διαφημιστικά στο portfolio του για τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο. Το αποτέλεσμα ήταν μια δροσερή και φρέσκια επικοινωνία που μας δικαίωσε όλους.



Ποιο είναι το USP του νέου προϊόντος και πως το προβάλλετε μέσα από την καμπάνια που βρίσκεται σε εξέλιξη;

Η υπέροχη γεύση που περιμένει κάποιος από μία Coca-Cola αλλά, χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια.

Η επιλογή του Σάκη Τανιμανίδη, ο οποίος είναι ο Έλληνας πρεσβευτής της καμπάνιας του νέου προϊόντος, ποιόν στόχο έχει και σε ποια στοιχεία βασίστηκε; 

Η ομάδα marketing της Coca-Cola μετά από πολύ, -πολύ, όμως- brainstorming, κατέληξε στον Σάκη Τανιμανίδη. Πολλοί θα σκεφτούν το προφανές: γιατί είναι ένας δημοφιλής Έλληνας παρουσιαστής. Το βασικό κριτήριο, όμως, δεν ήταν αυτό. Ήταν το ίδιο του το προφίλ και πως δένει με το προφίλ του νέου προϊόντος. Ο Σάκης είναι ένας άντρας που γυμνάζεται, άρα αναζητά επιλογές χωρίς θερμίδες και όπως μας έχει δείξει η «θητεία» του μέχρι τώρα είναι και πολύ περιπετειώδης και δεν διστάζει να δοκιμάσει νέα πράγματα, όπως τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. 

Ισχύουν τα ίδια για το συγκρότημα ONIRAMA, που υπογράφει την ελληνική προσαρμογή του τραγουδιού “Taste the Feeling”;

Οι ONIRAMA ήταν το άλλο brainstorming της ομάδας marketing της Coca-Cola, εξίσου δύσκολο. Γιατί έπρεπε να βρεθεί κάποιος καλλιτέχνης που να μπορεί αφενός να αποδώσει το “Taste the Feeling” στα ελληνικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφετέρου κάποιον που αγαπάει το ελληνικό κοινό και έχει μια διαχρονικότητα, αλλά και που μπορεί ταυτόχρονα να παρουσιάζει κάτι νέο και φρέσκο.



Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια για το νέο προϊόν και σε ποιες πλατφόρμες; 

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε 4 τηλεοπτικά, 60, 30, 20 και 10 δευτερολέπτων αντίστοιχα, αλλά το βασικό της όχημα είναι ένα χορταστικό video clip, όπου ο κόσμος μπορεί να απολαύσει ολόκληρο το τραγούδι «Κλείσε τα Μάτια 2017», καθώς και extra σκηνές από το ταξίδι του Σάκη, που δεν έχουν προβληθεί στα τηλεοπτικά.

Ποιο θα λέγατε πως είναι το βασικό target group στο οποίο απευθύνεται το προϊόν και συνακόλουθα η καμπάνια; 

Με την καμπάνια απευθυνόμαστε στο κοινό που αναζητά την υπέροχη γεύση Coca-Cola και ταυτόχρονα αναζητά επιλογές με υπέροχη γεύση, αλλά χωρίς θερμίδες που περιέχουν γλυκαντικό από το φυτό Στέβια.

Ποιο είναι το πρώτο feedback, που έχετε λάβει μέχρι στιγμής;

O κόσμος έχει αγκαλιάσει την καμπάνια και συγκεκριμένα έχει ενθουσιαστεί με το τραγούδι «Κλείσε τα Μάτια 2017», που έχει γίνει ήδη το hit του καλοκαιριού. Τον ίδιο όμως ενθουσιασμό δείχνει και για το προϊόν, όπως δείχνουν τα πρώτα νούμερα,  τόσο σε επίπεδο awareness, όσο και trial και αγορά. Οπότε το feedback είναι παραπάνω  από καλό κι εμείς δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο χαρούμενοι.



Συντελεστές

Ομάδα Marketing Coca-Cola Hellas: Ντιάνα Μπίρμπα, Ειρήνη Κοραντή, Σύλβια Αγάθου, 
Λάζαρος Ρηνάκης

McCann Athens:
Μαρία Αλεξίου, Αιμιλία Μιχαηλίδου, Γιώργος Χορέβας, Δημήτρης Τσούτσος, Χαϊλένα Τραγάκη, Τάνια Ζερίνου, Κωνσταντίνα Βασιλάκου

Production Agency:
Central Athens