To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μεγάλη διάκριση σε χρονιά - ορόσημο

Μεγάλη διάκριση σε χρονιά - ορόσημο
Στη χρονιά που γιορτάζει 25 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά η Initiative Μedia αναδείχθηκε Media Agency of the Year στα Ermis Awards 2016.

H Μαρία Φωτοπούλου, Γενική Διευθύντρια, και η Bάλια Σάκκου, Client Services Director, μας μιλούν για τη διάκριση και την καμπάνια, που κυρίως την έφερε, τη φιλοσοφία της εταιρείας, αλλά και την εικόνα στην αγορά.



H Initiative Media αναδείχθηκε Media Agency of the Year στη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards. Τι σημαίνει για την εταιρεία η σημαντι-κή αυτή διάκριση, η οποία, μάλιστα, έρχεται στη συμπλήρωση 25 ετών πορείας στην ελληνική αγορά;

Mαρία Φωτοπούλου:
Μία μόνο λέξη μπορεί να σημαίνει αυτή η διάκριση: υπερηφάνεια. Είμαστε υπερήφανοι, λοιπόν, για τους ανθρώπους μας, που με τη δημιουργικότητα και τον κόπο τους έφεραν αυτή τη διάκριση. Υπερήφανοι για τους πελάτες μας, που με την εμπιστοσύνη και την «επένδυση» πάνω στις ιδέες μας, μας οδήγησαν σε αυτήν και, τέλος, υπερήφανοι για το θεσμό και τον κλάδο, που μας ξεχώρισε ως άξιους εκπροσώπους του.

Μπορείτε να μας παρουσιάσετε τις καμπάνιες που έφεραν την Initiative στην κορυφή του βάθρου;

Βάλια Σάκκου:
Η κύρια καμπάνια που ανέδειξε την Initiative ως Media Agency of the Year ήταν η καμπάνια «Release The Beast», που αφορά στο λανσάρισμα της νέας επικοινωνίας Magic του δημοφιλούς παγωτού της Algida/Ελαΐς-Unilever. Απευθυνόμενοι σε ένα επιλεκτικό και απαιτητικό κοινό, που αναζητά την απόλαυση και την πρωτοτυπία, και έχοντας στη διάθεσή μας ένα πολύ εντυπωσιακό concept επικοινωνίας με τίτλο «Release The Beast», θελήσαμε να προσφέρουμε στο κοινό μέσα από την καμπάνια μας την πιο πολυσυζητημένη Magic εμπειρία που θα είχαν ζήσει ποτέ και να τους προκαλέσουμε να «απελευθερώσουν τα πιο άγρια ένστικτά τους». Έτσι επιλέξαμε οχήματα επικοινωνίας που να συνδυάζουν υψηλή κάλυψη και διαδραστικότητα, κυριολεκτικά “releasing the beast” σε όλα τα μέσα! Κατά την teasing φάση «μεταφέραμε» το concept “Release The Beast” ζωντανά σε μία από τις πασαρέλες των Madwalk 2016, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό μας να αφομοιώσει το concept πολύ πριν εκτεθεί στην κύρια επικοινωνία, «σπέρνοντας» παράλληλα το fashion trend του animal print μέσω celebrities και bloggers. Η στιγμή της αποκάλυψης ήρθε με δυνατό τηλεοπτικό και online λανσάρισμα. Για υψηλό visibility & awareness και για ενίσχυση του impulse purchase, δημιουργήσαμε outdoor καμπάνια κατακλύζοντας την πόλη. Κυριαρχήσαμε σε όλες τις μορφές του digital με εντυπωσιακά και πρωτότυπα δημιουργικά, και τέλος, υλοποιήσαμε στο cinema βιωματική ενέργεια, που ξάφνιασε τους ανυποψίαστους θεατές, προκαλώντας τους να απελευθερώσουν τα πιο άγρια ένστικτά τους, και η οποία στη συνέχεια έγινε viral!





Ποια χαρακτηριστικά έκαναν κατά τη γνώμη σας την καμπάνια αυτή να διακριθεί;

B.Σ.:
Οι ενέργειες που υποστήριξαν το επικοινωνιακό πλάνο του Magic χαρακτηρίζονται από υψηλό βαθμό πρωτοτυπίας, πρωτοτυπία που δεν βασίστηκε μόνο σε insights για τα κοινά που απευθύνονταν, αλλά και στον ανατρεπτικό-βιωματικό ρόλο που είχαν τα Μέσα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτήν.

Γενικότερα, ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία και η στρατηγική της Initiative; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

Μ.Φ:
Η βασική μας φιλοσοφία είναι ότι ως Σύμβουλοι Επικοινωνίας σε ένα κομμάτι του Marketing, έχουμε άποψη και θέση που δεν διστάζουμε να την εκφράσουμε, με τις όποιες δυσκολίες μπορεί πολλές φορές να έχει αυτό, στη σχέση μας με τους πελάτες. Η φιλοσοφία αυτή υπηρετείται από τα ταλαντούχα και έμπειρα στελέχη μας, καθώς και από το τεχνολογικό και ερευνητικό υπόβαθρο της εταιρείας αλλά και του δικτύου μας.

Τι περιλαμβάνει το πλάνο σας για τη φετινή χρονιά; Πώς θα «γιορτάσετε» τα 25 χρόνια της εταιρείας; 

Μ.Φ:
Αυτό που μπορώ να σας απαντήσω προς το παρόν είναι ότι η φετινή χρονιά αποτελεί σίγουρα ορόσημο για την εταιρεία μας και ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί. 

H διάκριση στα Ermis Media αποτελεί κίνητρο για ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργικότητα και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια;

Μ.Φ:
Είναι ίδιον της ανθρώπινης φύσης κάθε φορά που κατακτάς κάτι, να θέλεις να ξεπεράσεις αυτό που κατέκτησες. Συνεπώς κι εμείς ως ομάδα δεν θα σταθούμε στο εδώ και στο σήμερα, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το άριστο για την Initiative, τους πολύτιμους συνεργάτες της και για τον κλάδο ολόκληρο. 



Η διάκριση έρχεται εν μέσω δυσκολιών για την αγορά επικοινωνίας και MΜΕ και σε μια εποχή περικομμένων budget. Αφενός πώς κατορθώσατε να αντιμετωπίσετε αυτές τις μεγάλες προκλήσεις, αφετέρου ποιο είναι το σχόλιό σας για τη σημερινή κατάσταση αλλά και τη μελλοντική πορεία της αγοράς;

Μ.Φ:
Είναι αλήθεια ότι η αγορά μας, όπως και όλο το επιχειρείν στην Ελλάδα, βιώνει υπαρκτές, μεγάλες και πολλές φορές πρωτόγνωρες δυσκολίες. Το γεγονός όμως αυτό δεν μπορεί να αλλάξει τον βασικό κανόνα, με τον οποίο οφείλει να λειτουργεί μια εταιρεία. «Να μην κάνει έκπτωση στο προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρει». Με αυτό ως γνώμονα πορευόμαστε στην Initiative, προσπαθώντας όχι μόνο τώρα, αλλά ανέκαθεν, να διαφυλάξουμε την αρχή αυτή, επενδύοντας με συνετές και σταθερές κινήσεις σε ανθρώπους / έρευνες και εργαλεία, που πάντα θα μας τοποθετούν μέσα στο δυναμικό κομμάτι της αγοράς. Όσον αφορά αυτή καθεαυτή την αγορά, τα βήματα ανάκαμψής της είναι αργά, πολύ αργά, αλλά σταθερά. Νομοτελειακά, λοιπόν, η διατήρηση της σταθερότητας αυτής μόνο ανάπτυξη μπορεί να επιφέρει.



Ολοκληρώνοντας, ποια είναι κατά τη γνώμη σας η σχέση δημιουργικότητας-αποτελεσματικότητας και πώς επιχειρεί η Initiative να κινηθεί σε αυτό το πλαίσιο;

Μ.Φ:
Η δημιουργικότητα για την Initiative ποτέ δεν ήταν αυτοσκοπός. Πάντα ως εταιρεία αναζητούσαμε τη διαφορετική ματιά σε ό,τι κάνουμε με μία και μοναδική όμως προϋπόθεση: οι ιδέες μας να «πατάνε» σε γερές βάσεις στρατηγικής, ανάλυσης και σύνθεσης στοιχείων, που μόνο όφελος και προστιθέμενη αξία μπορεί να προσφέρουν στα brands που διαχειριζόμαστε. Οφείλω όμως να πω ότι στις μέρες μας, με την πολυδιάσπαση του περιεχομένου και των κοινών που το καταναλώνει, είναι μονόδρομος για μια εταιρεία να είναι πρωτότυπη και δημιουργική, γιατί πολύ εύκολα πια «χάνονται» οι καμπάνιες των διαφημιζομένων.