To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mindhaus: Στρατηγικό Τουριστικό Marketing

Mindhaus: Στρατηγικό Τουριστικό Marketing

Συνομιλούμε με την Τέτη Κανελλοπούλου και τον Ιωσήφ Πάρσαλη για την MINDHAUS, τη νέα εταιρία της V+O στο χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας του marketing και του branding τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ίδρυση μιας νέας και πολλά υποσχόμενης εταιρίας στον τομέα του τουριστικού marketing αποτελεί αναμφίβολα είδηση στους καιρούς μας. Τι σας οδήγησε στη δημιουργία της MINDHAUS;

Τέτη Κανελλοπούλου: Η MINDHAUS δεν προέκυψε ξαφνικά. Στη δημιουργία της μας οδήγησε καταρχήν η θέληση για περαιτέρω ανάπτυξη, αξιοποίηση της εμπειρίας και των δυνατοτήτων μας. Αυτή είναι άλλωστε η κινητήριος δύναμης της V+O. Αυτό μας ωθεί μπροστά όλα αυτά τα χρόνια.

Για εμάς λοιπόν στην V+O, έναν οργανισμό με συνεχή ανάπτυξη, πολυετή εμπειρία σε θέματα επικοινωνίας του τουρισμού και σαφή εξειδίκευση στον τομέα της στρατηγικής επικοινωνίας, αποτελεί ουσιαστικά μια φυσική εξέλιξη να εμπλακούμε ακόμα πιο ενεργά σε έναν από τους ισχυρούς πυλώνες ανάπτυξης της χώρας, τον τουρισμό. Η ανάπτυξη του τουρισμού στη χώρα μας είναι αδιαμφησβήτητη. Η ανάπτυξη αυτή όμως, αλλάζει ταυτόχρονα τα δεδομένα, δημιουργεί νέες ανάγκες στις επιχειρήσεις του χώρου, φέρνει νέες απαιτήσεις και ζητούμενα, νέες προσκλήσεις. Όλα αυτά επιβάλουν ένα transformation των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Μία μεταβολή του τρόπου σκέψης και λειτουργίας τους, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Ο χώρος διανύει μία φάση υποχρεωτικής ωρίμανσης. Οι επιχειρήσεις του κλάδου αισθάνονται πλέον την ανάγκη για μια περισσότερο στρατηγική προσέγγιση στο marketing και την επικοινωνία. Έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας που είναι ουσιαστικά και πραγματικά integrated

Εάν σας ζητούσαμε να συνοψίσετε σε μία πρόταση τη φυσιογνωμία και τη φιλοσοφία της MINDHAUS, τι θα απαντούσατε;

Τέτη Κανελλοπούλου: Στρατηγική, με δημιουργική και αναλυτική σκέψη που συνδυάζεται με εκτεταμένη εμπειρία στο marketing και την επικοινωνία του τουρισμού και στοχεύει σε χειροπιαστά αποτελέσματα με διάρκεια. Δίπλα στους πελάτες, ως στρατηγικός εταίρος, με σταθερή και μόνη επιδίωξη την ενδυνάμωση και θωράκιση των brands τους.

Ποιοι είναι οι στόχοι και ποια η φιλοδοξία σας για τη MINDHAUS;

Τέτη Κανελλοπούλου: Ο στόχος μας είναι να σταθούμε δίπλα στην επιχείρηση και τον επιχειρηματία, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού, να μας εμπιστευτεί, να τον συμβουλεύσουμε, αλλά και να τον βοηθήσουμε να πετύχει τους στόχους, να φέρει τα αποτελέσματα που θέλει. Ταυτόχρονα, επιδιώκουμε να γίνουμε σημείο αναφοράς στο κομμάτι του destination marketing και της προβολής προορισμών και τόπων. Φιλοδοξία μας είναι να υποστηρίξουμε τον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού με μεθόδους και βέλτιστες πρακτικές, να αναδείξουμε και αναβαθμίσουμε το επίπεδο marketing της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, μέσα από μια στρατηγικά δομημένη, integrated προσέγγιση.

Τι ξεχωριστό έρχεται να δώσει η MINDHAUS; Σε τι πιστεύετε ότι θα κάνει τη διαφορά;

Τέτη Κανελλοπούλου: Η MINDHAUS έχει δημιουργηθεί από έναν πολύ ισχυρό συνδυασμό στοιχείων. Συνδυάζουμε την εμπειρία μας στην επικοινωνία με τη γνώση και την εμπειρία στον τουρισμό, σε μία περίοδο που αυτό είναι απαραίτητο όσο ποτέ. Αυτός ο συνδυασμός φαίνεται να απουσιάζει από τις υφιστάμενες υπηρεσίες επικοινωνίας στον τουριστικό τομέα.

Μέσω της MINDHAUS επιδιώκουμε να λειτουργούμε ως καταλύτες στους πελάτες μας, γεφυρώνοντας τις ανάγκες των πελατών τους με τις δικές τους, αντιμετωπίζοντας την αποσπασματικότητα που παρατηρείται σήμερα στις ενέργειες marketing των τουριστικών επιχειρήσεων, επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων που επενδύονται. Και για εμάς είναι μεγάλη χαρά που έχουμε έναν άνθρωπο με αναγνωρισμένη εμπειρία στον κλάδο του τουρισμού, όπως είναι ο Ιωσήφ στο ξεκίνημα του εγχειρήματος. Στόχος μας είναι να ενδυναμώνουμε πάντα την ομάδα μας με στελέχη που διαθέτουν ταλέντο, μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία με εμάς και χαρακτηρίζονται από υψηλή δέσμευση στην ποιότητα και το τελικό αποτέλεσμα.

Γιατί MINDHAUS; Υπάρχει κάποια ιστορία πίσω από αυτό το όνομα;

Ιωσήφ Πάρσαλης: Το όνομά μας αποτυπώνει αυτό που είμαστε στη πραγματικότητα. Μια στέγη στρατηγικής σκέψης, έμπνευσης και δημιουργικότητας. Με στόχο την προσφορά ενός πλήρους και ολοκληρωμένου φάσματος υπηρεσιών marketing τουριστικού προϊόντος, διασφαλίζοντας ότι το brand θα φτάσει στο απόγειο της δυναμικής του, δημιουργήσαμε ένα «σπίτι» όπου θα φιλοξενήσουμε την φιλοδοξία αυτή. Η MINDHAUS στηρίζεται στην αρχιτεκτονική: δόμηση της στρατηγικής, δημιουργική έμπνευση, σχεδιασμός στόχων και επίτευξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων. Marketing τουρισμού με αρχιτεκτονική προσέγγιση.

Ποιο είναι το κοινό-στόχος της MINDHAUS; Σε τι είδους πελάτες στοχεύει και ποια είναι τα projects που θα ήθελε να αναλάβει;

Ιωσήφ Πάρσαλης: Η MINDHAUS απευθύνεται στην επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουρισμό και προσφέρει μια νέα ολοκληρωμένη πρόταση σχεδιασμού και υλοποίησης ενεργειών marketing με στόχο την ανάπτυξη της επιχείρησης. Τα projects στα οποία στοχεύουμε περιλαμβάνουν ανάλυση και σχεδιασμό marketing, εναρμόνιση των διαφορετικών πτυχών και ενεργειών marketing με την επιχειρηματική στρατηγική, με στόχο την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, το σχεδιασμό και την εκτέλεση πλάνων προβολής και ψηφιακής επικοινωνίας, αλλά και την συνολική αξιολόγηση και αναφορά.

Η MINDHAUS θα δραστηριοποιηθεί στους τομείς του τουριστικού marketing και brand advocacy. Σε ποιες υπηρεσίες θα εστιάσει η νέα εταιρεία;

Ιωσήφ Πάρσαλης: Ως MINDHAUS είμαστε το κεντρικό σημείο στο συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό marketing της επιχείρησης. Αναλύουμε την κατάσταση, σχεδιάζουμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing, επεμβαίνουμε σε θέματα brand strategy και προχωρούμε στις απαραίτητες βελτιώσεις. Είμαστε οι σύμβουλοι εκτέλεσης των διαφορετικών πτυχών του marketing, είτε πρόκειται για διαφήμιση μέσων, ψηφιακό marketing, δημόσιες σχέσεις στο εξωτερικό, content marketing και storytelling, με στόχο την πλήρη εναρμόνιση, την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και την ανάδειξη του brand.

Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της χώρας στον τουρισμό είναι ραγδαία. Θεωρείτε ότι οι επιχειρήσεις του τουρισμού έχουν αναπτυχθεί το ίδιο στρατηγικά;

Ιωσήφ Πάρσαλης: Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα στον τουρισμό σε σχέση με άλλους τομείς. Το marketing και ειδικά σε επίπεδο B2C απουσίαζε, καθώς στηριζόταν αμιγώς στο B2B κανάλι ανάπτυξης μέσα από τις συνεργασίες με tour operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες. Η σύγχρονη πραγματικότητα του διαδικτύου αποκάλυψε αυτό το κενό. Ένα κενό που περιλαμβάνει την έλλειψη στρατηγικής branding, καθώς «δεν χρειαζόταν». Την έλλειψη προετοιμασίας και δομής marketing εσωτερικά στις επιχειρήσεις. Την έλλειψη εμπειρίας. Τα τελευταία χρόνια, με εξαίρεση αρκετές περιπτώσεις επιχειρήσεων, αισθάνομαι ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις παλεύουν με τον χρόνο που έχασαν και με την απουσία εμπειρίας, προχωρούν βεβιασμένα σε επιλογές συνεργατών χωρίς την απαραίτητη εξειδίκευση, προσπαθούν να ανταποκριθούν σε διαφορετικά μέτωπα, όπως ψηφιακές καμπάνιες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαχείριση της φήμης στα διάφορα Online μέσα, προβολή μέσα από τη νέα μόδα που λέγεται bloggers, και άλλα πολλά. Υπάρχει πολύ μεγάλη ανάγκη δημιουργίας μιας σωστά και στρατηγικά σχεδιασμένης βάσης, πάνω στην οποία θα μπορούν να λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην ταχύτητα των εξελίξεων και τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες. Αυτό ακριβώς είναι και το κενό που θέλουμε να καλύψουμε. Θέλουμε να είμαστε οι δημιουργοί αυτής της βάσης από το σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση και αξιολόγησή της.