To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο χρυσός κανόνας της επιτυχίας του T. Hsieh

Ο χρυσός κανόνας της επιτυχίας του T. Hsieh

Ο Tony Hsieh είναι ο CEO και ιδρυτής της εταιρείας Zappos, ενός από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα υπόδησης και ένδυσης στον κόσμο. Είναι επίσης συνιδρυτής του DownTown Project μίας εντελώς νέας προσπάθειας, που στόχο έχει την αναβίωση του ιστορικού κέντρου της πόλης του Las Vegas.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Hsieh, σε μία πρόσφατη συνέντευξή του, το δικό του συστατικό για την επιτυχία δεν είναι άλλο από τη δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων ευκαιριών για αξιόλογες «συγκρούσεις». 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Hsieh, η εμμονή με τη μεγιστοποίηση του αναπάντεχου, του δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Όπως για τους περισσότερους ανθρώπους έτσι και για τον Tony Hsieh, η περίοδος των σπουδών υπήρξε μία από τις πλέον αναπάντεχες από την άποψη της επικοινωνίας και των συναντήσεων με άλλους ανθρώπους. Όσο ο χρόνος περνά και ο άνθρωπος μεγαλώνει επιδιώκει ή αναγκάζεται από τους ρυθμούς ζωής και δουλειάς, να συναναστρέφεται όλο και πιο αραιά νέους, άγνωστους ανθρώπους. Ο καταλύτης όμως της προόδου και της εξέλιξης είναι η τυχαία και συνάμα μεγάλη σε εύρος συνεύρεση με άγνωστους ανθρώπους με τους οποίος υπάρχει μία αμοιβαία ανταλλαγή νέων ιδεών και απόψεων. 

Ο κ. Hsieh , αναφέρει χαρακτηριστικά στη συνέντευξή του, πως στη  Zappos, υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο σύμφωνα με το οποίο οι άνθρωποι από διαφορετικούς χώρους αναγκάζονται να έρθουν σε επαφή σε καθημερινή βάση. Όπως ανέφερε ενδεικτικά, το κτίριο στο οποίο στεγάζεται η εταιρεία διαθέτει 4 διαφορετικές εξόδους τις οποίες ο ίδιος φρόντισε να κλειδώσει αφήνοντας μόνο μία διαθέσιμη. Η ενέργεια αυτή είχε σαν μοναδικό στόχο να αναγκάζει τους υπαλλήλους του να έρχονται σε καθημερινή επαφή τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα, μία κατά την προσέλευσή τους και μία κατά την αποχώρισή  τους.

Όσον αφορά την έτερη και πιο πρόσφατη δραστηριότητά του, το Downtown Project,ο κ. Hsieh, δήλωσε πως σαν στόχο έχει να ξαναγεννήσει κίνηση και ζωή στο ιστορικό κέντρο της πόλης του Las Vegas. Το συγκεκριμένο project όπως είναι λογικό, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το αναπάντεχο και το απροσδόκητο. Σαν ιδέα γεννήθηκε ένα βράδυ σε κάποιο συνοικιακό μπαρ, όταν τυχαία σε μία συζήτηση με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος συζητήθηκε η ανάγκη για την αναβίωση της κάποτε πολυσύχναστης ζώνης της πόλης.

Ο κ. Hsieh  τόνισε επίσης πως οι άνθρωποι μπορούν να είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι της ζωής και της τύχης τους. Το κλειδί σε κάθε προσπάθεια είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι και οι ιδέες που αυτοί μοιράζονται. Το στοιχείο που πρέπει να μας διαφοροποιεί είναι αυτό της θέλησης να τους γνωρίσουμε. Ο κ. Hsieh τονίζει επίσης με νόημα πως όσο περισσότερους ανθρώπους γνωρίζεις τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να βρεις κάτι νέο και καινοτόμο. Κλείνοντας τέλος υπογραμμίζει, πως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να αντικρίζουμε κάθε νέο άνθρωπο σαν μία επιχειρηματική ευκαιρία. Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός με δικιά του μοναδική προσωπικότητα.