To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports από τον ΟΠΑΠ

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports από τον ΟΠΑΠ

«Όλη η ένταση ενός λανσαρίσματος σε ένα κείμενο που διαβάζεται… µέσα σε 5 λεπτά!»

Το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports αποτελεί µια νέα εποχή για τους παίκτες στοιχήματος. Το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, η πρώτη στοιχηµατική µάρκα στην Ελλάδα δεν εφησυχάζει ποτέ και προσφέρει ένα πρωτοποριακό νέο προϊόν στο δίκτυο καταστημάτων του ΟΠΑΠ. To ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports είναι µια διαφορετική εμπειρία στοιχηµατισµού σε αγώνες µε εντυπωσιακά γραφικά που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες µας να στοιχηματίζουν, να παρακολουθούν τον αγώνα και να βλέπουν τα αποτελέσµατα μέσα σε 5 λεπτά αλλά και κάθε 5 λεπτά. Κι όλα αυτά µε τη µοναδική περιγραφή του κορυφαίου Έλληνα sportscaster, Χρήστου Σωτηρακόπουλου. Έτσι, ακόµα και ελλείψει αθλητικής επικαιρότητας µπορεί κανείς να στοιχηµατίζει καθηµερινά από τις 9:02 π.µ. έως και τις 11:57 µ.µ.

Το παιχνίδι είναι πάντα ΟΝ!

Η Πόπη Ασλανίδου, Head of ATL Team στον ΟΠΑΠ αναλύει το σκεπτικό πίσω από τη στρατηγική επικοινωνίας του λανσαρίσµατος:

Η επικοινωνία του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports ήταν για εµάς µια πρόκληση.

Tο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ έχει τη δική του γλώσσα επικοινωνίας που επικεντρώνεται στην προστιθέµενη αξία που λαµβάνουν οι πελάτες µας, στοιχηµατίζοντας µαζί µας. «Εδώ το ζεις παραπάνω» είναι το σλόγκαν µας γιατί στον ΟΠΑΠ υπάρχουν οι επιλογές για να µεγιστοποιήσουν οι πελάτες µας την αξία του στοιχήµατός τους αλλά από την άλλη υπάρχει ένα γνήσιο αθλητικό περιβάλλον καθώς µοιράζεσαι τη χαρά των σπορ µε µια µεγάλη παρέα φίλαθλων που δοκιµάζουν την τύχη τους. Αυτό µας κάνει µοναδικούς και διαφορετικούς.

To νέο προϊόν έπρεπε να βρει την επικοινωνιακή του θέση µέσα στον «κόσµο» του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και την ίδια στιγµή να δηµιουργήσει ενθουσιασµό και ενδιαφέρονγια τη νέα στοιχηµατική εµπειρία.

Ο σχεδιασµός της επικοινωνιακής στρατηγικής των Virtual Sports ήταν µια πρόκληση. Είχαµε ένα πλήθος νέων λειτουργικών χαρακτηριστικών (σύγχρονα γραφικά, ψηφιακός χαρακτήρας, γρήγορο κι απλό στοίχηµα, την περιγραφή από τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο για να επιλέξουµε αλλά στραφήκαµε στην συναισθηµατική υπεραξία που όλα αυτά συνδυαστικά δηµιουργούν για τον πελάτη µας: ότι µπορεί να ζήσει κανείς την ένταση ενός αγώνα µέσα σε 5 λεπτά.

Η µελέτη των στατιστικών στην οθόνη, η απόφαση, ο αγώνας αλλά και το τελικό αποτέλεσµα συµπυκνώνεται σε ένα «σφηνάκι» στοιχηµατικής εµπειρίας όπου όλα συµβαίνουν µέσα σε 5 λεπτά.

 Με εφαλτήριο την «αλήθεια» του προϊόντος δηµιουργήσαµε µια ευρηµατική καµπάνια.

Με ποδοσφαιρικό αλλά κυρίως µε χιουµοριστικό πνεύµα, εισπράττουµε τη χαρά που νιώθουν 3 καθηµερινοί… ή όχι και τόσο καθηµερινοί ήρωες για το καταπληκτικό γεγονός ότι οι αγώνες διαρκούν πια 5 λεπτά, καθώς το 90λεπτο των πραγµατικών αγώνων δεν τους “πολύ πήγαινε”. Πιο συγκεκριµένα, πρόκειται για µια τριπλέτα από testimonials στα οποία ένας διαιτητής µε πιασίµατα, ένας γυµνός οπαδός και µια «προχώ» σύζυγος µας εκφράζουν τον ενθουσιασµό τους τώρα που οι αγώνες διαρκούν 5 λεπτά και περιγράφουν πώς τους επηρεάζει βάσει των προσωπικών τους εµπειριών.

Αλλά ακόµα και να µην είσαι διαιτητής που αγαπάει το φαγητό όσο και το ποδόσφαιρο, οπαδός που πάει γήπεδο χωρίς µπλούζα στα κρύα και τις ζέστες ή και γυναίκα που έχει παρεξηγήσει το ποδόσφαιρο… τα Virtual Sports από το Πάµε Στοίχηµα είναι µία νέα εµπειρία για όλους όσους θέλουν να ζήσουν όλη την ένταση του ποδοσφαίρου µέσα σε 5 λεπτά.

Μια δυνατή καµπάνια είναι µόνο η αρχή. Η ιδέα ταξιδεύει µόνο αν στηρίζεται από τα σωστά κανάλια και τακτικές επικοινωνίας.

Στον ΟΠΑΠ πιστεύουµε ότι µια ιδέα πάει όσο µακριά θες να φτάσει. Για αυτόν το λόγο σχεδιάζουµε στενά την επικοινωνιακή στρατηγική µαζί µε τη στρατηγική των µέσων. Ειδικά για το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Sports διευρύναµε τη στόχευση πέρα από το βασικό, γενικό ανδρικό κοινό και σε νεανικότερα αλλά και πιο δυναµικά τµήµατα του κοινού-στόχου µας. Έτσι, παράλληλα µε την παραδοσιακή χρήση των µέσων εκµεταλλευτήκαµε µε διαφορετικούς τρόπους και µέσα µε υψηλή επικέντρωση του νεανικού κοινού, όπως τα ψηφιακά µέσα, τα οποία είναι και στο DNA του προϊόντος µας αλλά αποτελούν και αναπόσπαστο κοµµάτι της καθηµερινότητας αυτού του κοινού. Στόχος µας, πέρα από το υψηλό awareness της καµπάνιας µας είναι και η αποτελεσµατική διείσδυση του µηνύµατός µας µέσα από την πρόκληση ενδιαφέροντος του κοινού-στόχου µας.

Επίσης, σε στενή συνεργασία µε το δίκτυο καταστηµάτων µας προχωρήσαµε σε µια εντυπωσιακή ενέργεια ντυσίµατος των βιτρινών αλλά και σε ειδικές ενέργειες για να προσεγγίσουµε αποτελεσµατικά το κοινό µας στην µετακίνησή του σε κεντρικά σηµεία της πόλης. Την ίδια στιγµή, ένα ευρύ πρόγραµµα δηµοσίων σχέσεων, µε αιχµή τον Χρήστο Σωτηρακόπουλο, µεταφέρει τα νέα τόσο στους πελάτες µας όσο και στα πιο ειδικά κοινά µας. Τέλος, πριν και πρώτα από όλα, ενηµερώνουµε µε µια σειρά ενεργειών και το εσωτερικό µας κοινό ώστε να είναι οι πρώτοι πρεσβευτές των προϊόντων µας.

Τι λένε τα πρώτα αποτελέσµατα…

Η καµπάνια βρίσκεται στον αέρα εδώ και 2 βδοµάδες και ήδη τα αποτελέσµατα της για τους δείκτες πωλήσεων είναι ενθαρρυντικά.

Συντελεστές

CUSTOMER TEAM: Petr Matejovsky, Πάνος Μπόλλας, Πόπη Ασλανίδου, Αντώνης Πολυχρόνης, Αλίκη Κοτζαµάνη, Σοφία Γαζή, Μιµή Τζώρτζη, Κώστας Σκυλογιάννης, Γιώργος Ζιάννης

PRODUCT TEAM: Ian Catchick, Αλέξανδρος Στρογγυλός, Κώστας ∆ιορέλης, Πάνος Παπαδηµητρίου, Βασίλης Μάντζιος

DIGITAL TEAM: Ηρακλής ∆ούµας, Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Παναγιώτης ∆ιαλεκτάκος, Θάνος Κοντούλης, Ανδρέας Χρήστου, Στέλιος Μαργαριτόπουλος, Πάνος Μπάσιος, Βασίλης Κατσικάδης

RETAIL MARKETING TEAM:   Μαρίνα Εξάρχου, Γιώργος Μαραγκουδάκης, Φαίη Πετρουλάκη

PUBLIC RELATIONS TEAM: Αλέξανδρος Χουλιαράς, Τζίνα Γιακιτζή 

PRESS OFFICE TEAM: Mανώλης Σταυρουλάκης, Ισµαρώ Σέρρα, Πατρίτσια Οσενκόφσκα

INTERNAL COMMUNICATION TEAM: Ντόρα Οικονόµου, Νεφέλη Φωτίου

ADVERTISING AGENCY: The Newtons Laboratory

PRODUCTION COMPANY: Filmiki     

DIRECTOR: Daniel Bolda

SOUND DESIGN: Musou Music Group