To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πιο αποφασιστικοί, πιο δημιουργικοί

Πιο αποφασιστικοί, πιο δημιουργικοί
Στη χρονιά της «ενηλικίωσής» της η BGM OMD North κάνει μια νέα αρχή, αποφασισμένη να προχωρήσει ακόμη πιο δημιουργικά στο μέλλον. Η Λία Λιάκου, Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, μας μιλάει για τη φιλοσοφία και τις δυνατότητές της, ενώ μας δίνει και τις λεπτομέρειες για τα νέα σχέδια και τις επόμενες κινήσεις της.


adb: H εταιρεία πλέον εδρεύει σε έναν ανανεωμένο χώρο. Αυτή η ανανέωση τι σημαίνει για σας; Συνδυάζεται και με άλλες κινήσεις «επανεκκίνησης»;

Λ.Λ.:
Η BGM OMD είναι μέλος της OMDWorldwide, του πιο καινοτόμου δικτύου media μάρκετινγκ και του Ομίλου Omnicom, του παγκόσμιου ηγέτη παροχής υπηρεσιών μάρκετινγκ και επικοινωνίας με έδρα τη Νέα Υόρκη. H BGM OMD North, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, συμπληρώνει φέτος 18 χρόνια. Σε αυτόν τον ανανεωμένο χώρο θέλουμε να κάνουμε μια νέα αρχή σε μια αγορά που έχει πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση και δη στην αγορά της Θεσσαλονίκης, που λόγω μεγέθους πλήττεται ακόμα περισσότερο. Είμαστε εδώ και προχωράμε, πιο αποφασιστικοί και πιο δημιουργικοί. Είμαστε ήδη 11 χρόνια στην κορυφή, έχοντας βραβευτεί ως το πιο δημιουργικό, καινοτόμο και αποτελεσματικό δίκτυο στον κόσμο. Είμαστε η μόνη εταιρεία media στην Ελλάδα η οποία έχει βρεθεί στην τελική φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας του Φεστιβάλ των Καννών (Cannes Lion Festival) και η πλέον πολυβραβευμένη στο Ελληνικό Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «Ermis Awards» με 38 βραβεία συνολικά, 3 εκ των οποίων είναι Grand Ermis.


adb: Ποιοι είναι οι άνθρωποι της εταιρείας; Ποιοι απαρτίζουν την ομάδα που «τρέχει» την εταιρεία;

Λ.Λ.:
Οι άνθρωποι είναι πάντοτε και η ψυχή μιας εταιρείας. Στο γραφείο της Θεσσαλονίκης είμαστε ένα πλήρες media team, που καλύπτει όλες τις βαθμίδες, με πολλά χρόνια εμπειρία στο χώρο. H ομάδα μας συμπληρώνεται από τα έμπειρα και δημιουργικά στελέχη των Special Units του γραφείου της Αθήνας (digital, TV Analysts, οικονομικές υπηρεσίες).


adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας;

Λ.Λ.:
Συνεργάτες μας είναι τόσο διαφημιστικές εταιρείες της Βόρειας Ελλάδας όσο και απευθείας διαφημιζόμενοι. Συνεργαζόμαστε με εταιρείες που στην πλειοψηφία τους έχουν έδρα τη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιούνται είτε τοπικά είτε πανελλαδικά. Βεβαίως, έχουμε και πολύ αξιόλογους συνεργάτες και από την υπόλοιπη Ελλάδα.


adb: Τι θα λέγατε πως διαφοροποιεί την εταιρεία από τον ανταγωνισμό; Ποια στοιχεία της φιλοσοφίας της την κάνουν να ξεχωρίζει;

Λ.Λ.:
Η αφοσιωμένη, έμπειρη και άρτια καταρτισμένη ομάδα των ειδικών μας, προσφέρει τις πιο ολοκληρωμένες 360° λύσεις σε όλους τομείς του marketing και των media. Στόχος της εταιρείας μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν και συνεχίζει να είναι η παραγωγή ενός πιο sophisticated media προϊόντος. Είμαστε συνοδοιπόροι - συνεργάτες με τους πελάτες μας, συμμετέχοντας ενεργά σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του marketing plan. To CPR και οι ανταγωνιστικές τιμές θεωρούνται δεδομένα. Επιπλέον, εξελίσσουμε το digital, που είναι πλέον το παρόν και θα πρωταγωνιστήσει και στο μέλλον. Έχουμε μια μεγάλη και δυνατή ομάδα στο γραφείο της Αθήνας, είμαστε Google premier partners, μια διάκριση που πολύ μικρό ποσοστό των συνεργατών της Google έχει κερδίσει, ενώ η ομάδα μας έχει εκπαιδευθεί στα Κεντρικά Γραφεία του Facebook στο Δουβλίνο, στο πλαίσιο του Facebook OMD Ambassador Summit 2016 - ειδικής συνόδου που οργάνωσε το Facebook για τις εταιρείες του δικτύου της OMD. Επενδύουμε πολύ στο programmatic και στα big data, με συνεχή εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων που οργανώνονται από την OMD.


adb: Υπάρχουν ιδιαιτερότητες, κατά τη γνώμη σας, όσον αφορά την αγορά επικοινωνίας και media στη Βόρεια Ελλάδα;

Λ.Λ.:
Η Βόρεια Ελλάδα και δη ο πυρήνας της, η Θεσσαλονίκη, αποτελούσαν κάποτε test markets. Πολλές μεγάλες εταιρείες ξεκίνησαν τη δραστηριότητά τους εδώ και εν συνεχεία επεκτάθηκαν στην υπόλοιπη Ελλάδα. Αυτό, δυστυχώς, δεν συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Το media scene της Βόρειας Ελλάδας έχει περιοριστεί λόγω της κρίσης των τελευταίων ετών. Βεβαίως υπάρχουν ακόμα δυνατοί όμιλοι, οι οποίοι αγωνίζονται με μεγαλύτερη δημιουργικότητα για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσης των διαφημιζομένων. Εμείς προσπαθούμε να στηρίζουμε την τοπική αγορά και συνεργαζόμαστε με πολλά μέσα σε επίπεδο συμβουλευτικό, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα πιο ελκυστικό προϊόν, για να προσελκύσουν ξανά το εμπορικό ενδιαφέρον και δη ένα κομμάτι των διαφημιστικών κονδυλίων πολυεθνικών διαφημιζομένων. Έχουμε άμεση εμπλοκή στην υλοποίηση special projects με κέντρο τη Θεσσαλονίκη πολυεθνικών πελατών του γραφείου της Αθήνας και μπορούμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες τους σε τοπικό επίπεδο, καθώς γνωρίζουμε καλύτερα τις δυνατότητες της τοπικής αγοράς.


adb: Τι σχεδιάζετε για το άμεσο μέλλον; Υπάρχουν κάποια προγραμματισμένα βήματα και κινήσεις;

Λ.Λ.:
Το marketing, το positioning, η στρατηγική, τα media όπως τα ξέραμε έχουν αλλάξει. Η σύγχρονη προσέγγιση πρέπει να δημιουργεί κίνηση, να προκαλεί συμμετοχή και εμπλοκή. Με οδηγό αυτές τις δύο λέξεις-κλειδιά, τη συμμετοχή και την εμπλοκή, βρισκόμαστε στην ανάπτυξη ενός δικτύου, MediaNet, αποτελούμενο από ειδικούς, ακαδημαϊκούς, επαγγελματίες των Media και της επικοινωνίας, όπου πελάτες και συνεργάτες να μπορούν να αλληλοεπιδρούν, να συμμετέχουν και να εμπλέκονται, με σκοπό να ενημερώνονται και να συζητούν για θέματα όπως οι νέες τάσεις, τα νέα εργαλεία Marketing και οι τρόποι αξιοποίησής τους. Στο Media Net θα οργανώνονται σχετικά σεμινάρια και ημερίδες με τη συμμετοχή όλων των παραπάνω φορέων. Η ουσία είναι το networking, η εδραίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών, προσδίδοντας στο media strategy τη βαρύτητα που θα πρέπει να έχει.



Ιωάννα Τζιρίτη - Marketing Manager ISOMAT ABEE 
Η συνεργασία μας βασίζεται στην αξιοπιστία 


Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία σας με την BGM OMD North;

«Η συνεργασία μας με την BGM OMD North βασίζεται στην αξιοπιστία. Ξεκίνησε το 2012 και έχει διατηρηθεί άψογη, κυρίως χάρη στην πολύ καλή συνεννόηση και συνεργασία με τους ανθρώπους της εταιρείας, τους πολύ γρήγορους χρόνους ανταπόκρισης στις ιδιαίτερες και βιαστικές απαιτήσεις μας, αλλά και στη συνεχή προσφορά από την πλευρά τους λύσεων και προτάσεων με στόχο την αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση του χρόνου και του budget μας στα ΜΜΕ».

Ποια κοινά στοιχεία συνδέουν τις δύο εταιρείες όσον αφορά τη φιλοσοφία;

«Η υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, το εξαιρετικό client service, η μεγάλη ευελιξία και η αξιοπιστία πιστεύω ότι είναι κάποια στοιχεία που υπάρχουν έντονα στη φιλοσοφία και των δύο εταιρειών και συμβάλλουν καθοριστικά στην πολύ καλή συνεργασία μεταξύ μας».


Θεόδωρος Παπανέστορος - Director of Marketing Anatolia College
10 χρόνια ιδιαίτερης προσοχής και κατανόησης


Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία σας με την BGM OMD North;

«Η συνεργασία μας με την BGM North έχει μια πορεία σχεδόν δέκα ετών. Σε όλα αυτά τα χρόνια αυτό το οποίο χαρακτηρίζει τη συνεργασία μας είναι ότι οι ανάγκες μας αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη προσοχή και -το κυριότερο- με την κατανόηση που χρειάζεται να έχουμε από τους συνεργάτες μας λόγω της πολυπλοκότητας που έχουμε ως εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο υπηρετεί όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης: από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το ΜΒΑ».

Ποια κοινά στοιχεία συνδέουν τις δύο εταιρείες όσον αφορά τη φιλοσοφία;

«Λόγω της φύσης του Κολλεγίου, που είναι ένα μη κερδοσκοπικό εκπαιδευτικό ίδρυμα, θα ήταν δύσκολο να βρούμε ομοιότητες ως προς τη φιλοσοφία με άλλους συνεργάτες. Παρ’ όλ’ αυτά θα μπορούσα να πω ότι στην BGM ΟΜD North βρίσκουμε ένα συνεργάτη ο οποίος έχει αντανακλαστικά, ικανότητες και νοοτροπία που ταιριάζουν σε έναν οργανισμό που δεν περιορίζεται στο πλαίσιο της Θεσσαλονίκης και μόνο, αλλά επεκτείνει τις δραστηριότητές του από τη ΝΑ Ευρώπη έως και τις ΗΠΑ. Σ’ αυτήν την ιδιαιτερότητά μας η BGM ΟΜD North έρχεται και "κουμπώνει" ακριβώς όπως θα το θέλαμε: βοηθώντας, για παράδειγμα, από το media plan μιας τοπικής τηλεοπτικής καμπάνιας έως και το Digital promotion που θα χρειαστεί να κάνουμε στις ΗΠΑ».

Βίκυ Καματάκη - Vice President MLS
Αξιόπιστος και χρήσιμος συνεργάτης


Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία σας με την BGM OMD North;

«Η συνεργασία μας με την BGM OMD North είναι άριστη. Βασικό γνώρισμα της ΒGM OMD North αποτελεί ο επαγγελματισμός της, η άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτησή της, γεγονός που την καθιστά έναν ιδιαίτερα αξιόπιστο και χρήσιμο συνεργάτη. Μέσω της συλλογικής προσπάθειας και αλληλοκατανόησης που διακατέχει τις δύο εταιρείες, καταλήγουμε στα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Συνεπώς, είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας και αισιόδοξοι για το μέλλον».

Ποια κοινά στοιχεία συνδέουν τις δύο εταιρείες όσον αφορά τη φιλοσοφία;

«Βασικό κριτήριο για να υπάρχει επιτυχία σε μια επαγγελματική συνεργασία, είναι η κατανόηση των αναγκών, των επιδιώξεων και της κατεύθυνσης που ακολουθεί η εκάστοτε εταιρεία. Επιπλέον, χαρακτηριστικά όπως η αμεσότητα, η ευελιξία και η ταχύτητα διεκπεραίωσης των εργασιών συνδέουν τις δύο εταιρείες, οι οποίες λειτουργούν κάτω από κοινές βάσεις και χαρακτηρίζονται από κοινή κουλτούρα και φιλοσοφία. Ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων οδηγεί στα επιθυμητά αποτελέσματα και σε μια αξιόλογη συνεργασία».

Χρήστος Λουκάς - Διευθυντής Marketing Europa
Κοινές αξίες και νοοτροπία


«Στο πλαίσιο των πρόσφατων διαφημιστικών εκστρατειών μας, ως Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ ήρθαμε σε άμεση επαφή με την εταιρεία BGM OMD North, η οποία μας παρείχε τις υπηρεσίες της ως Media Shop. Η συνεργασία με την BGM OMD επεκτάθηκε εκτός από υπηρεσίες τηλεοπτικής προβολής, και σε διαδικτυακή προβολή της καμπάνιας και υπήρξε εποικοδομητική και επιτυχής. Η BGM OMD, ερχόμενη σε επαφή με τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας, αναγνώρισε τις ανάγκες και τις στρατηγικές κατευθύνσεις της Europa στη διαφημιστική καμπάνια και σε συνεργασία με την εταιρεία μας κατήρτισε πλάνο προβολής, κατανέμοντας τον τηλεοπτικό χρόνο στα διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα και με στόχο το επιθυμητό κοινό. Οι λόγοι της άψογης συνεργασίας της Europa με την BGM OMD οφείλονται πρωτίστως στην αναγνώριση κοινών αξιών από τη μεριά και των δύο εταιρειών. Οι κοινές αυτές αξίες και νοοτροπίες των στελεχών μας εδράζονται στην πελατοκεντρική προσέγγιση των δύο εταιρειών, στην αποτελεσματικότητα, στην καινοτομία και πρωτοτυπία και στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη σε όλα τα στάδια της συνεργασίας. Είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει ένα συνεργάτη με αυτά τα χαρακτηριστικά και γι’ αυτό ευελπιστούμε αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί».