To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στόχος μας να καλύπτουμε πραγματικές ανάγκες υγείας

Ελένη Αθανασοπούλου, CEO, Douni Health Products
Στόχος μας να καλύπτουμε πραγματικές ανάγκες υγείας
Διαθέτοντας παρουσία ήδη από τη δεκαετία του ’80, η Douni Health Products αποτελεί βασικό παίκτη της αγοράς και συνεχίζει να αναπτύσσεται με βασικό μοχλό ως προς αυτό τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της.

*** Διαβάστε το αφιέρωμα για τα Συμπληρώματα Διατροφής με ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Για την δράση της εταιρείας μας μιλά η CEO, Ελένη Αθανασοπούλου...

Σε ποιες αρχές βασίζεται η δυναμική πορεία της εταιρείας εδώ και 30 χρόνια; Μιλήστε μας για την ιστορία της Douni Health Products.

Η Douni Health Products ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στα μέσα της δεκαετίας του ’80 ως μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση. Υπήρξε μία από τις ελάχιστες εταιρείες που άνοιξαν την αγορά των συμπληρωμάτων στην Ελλάδα. Τα χρόνια που ακολούθησαν ήταν ιδιαίτερα δύσκολα λόγω ανυπαρξίας νομοθετικού πλαισίου λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς. Όμως αυτή η αγορά υποστηρίχθηκε και αναπτύχθηκε από ελληνικές επιχειρήσεις που πίστεψαν στην αναγκαιότητα ύπαρξης των συγκεκριμένων προϊόντων και στην ελεύθερη διακίνηση αυτών. Τα προβλήματα της πρώιμης αγοράς ξεπεράστηκαν, κυρίως μετά την εναρμόνιση με τον ευρωπαϊκό νόμο. Αυτή τη στιγμή οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σ’ αυτόν τον τομέα είναι στην πλειονότητά του υγιείς και αναπτυσσόμενες και παρέχουν μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων. Εμείς είχαμε και έχουμε ως αρχή να παρέχουμε στο ελληνικό κοινό προϊόντα υψίστης ποιότητας και τεχνολογίας, τα οποία καλύπτουν πραγματικές ανάγκες υγείας. Επίσης, θεωρούμε ότι είναι βασική μας υποχρέωση η υπεύθυνη ενημέρωση του κοινού για τις δράσεις και τα οφέλη των προϊόντων.

Ποια είναι η στρατηγική σας στην προώθηση και διακίνηση συμπληρωμάτων διατροφής;

Ο πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας ήταν να παρέχουμε καινοτόμα συμπληρώματα διατροφής ύψιστης ποιότητας που καλύπτουν πραγματικές ανάγκες υγείας του καταναλωτή. Μετά από τόσα χρόνια δράσης στην αγορά των συμπληρωμάτων αυτός ο στόχος έχει επιτευχθεί, με αποτέλεσμα να έχουμε στο χαρτοφυλάκιό μας προϊόντα που είναι Νο1 στην κατηγορία τους. Έχοντας εξασφαλίσει τα παραπάνω, μοχλός εξέλιξης της εταιρείας μας είναι η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών μας και προς τους συνεργάτες μας και προς τον τελικό χρήστη των προϊόντων. Σε αυτή μας την προσπάθεια βασικό μας εργαλείο είναι οι νέες τεχνολογίες, που δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξουμε και να εξελίξουμε το δίκτυο επικοινωνίας και διανομής πληροφοριών και προϊόντων.

Παρατηρείτε αύξηση της κατανάλωσης συμπληρωμάτων διατροφής τα τελευταία χρόνια; Αν ναι, ποια brands σας και ποιες κατηγορίες (π.χ. έλεγχος βάρους, υγεία δέρματος κ.λπ.) παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αγοραστική ζήτηση;

Η αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα υπήρξε μία από τις λίγες αγορές που άντεξαν στα χρόνια της κρίσης και συνέχισαν να κινούνται με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη αγορά εισήλθε στην κρίση με ισχυρούς και γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης, με αποτέλεσμα και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτή να μη σταματήσουν τις επενδύσεις. Επίσης, οι καταναλωτές συνέχισαν να εμπιστεύονται τα προϊόντα της κατηγορίας και άρχισαν να ακολουθούν την ευρωπαϊκή τάση που θέλει να δίνουμε περισσότερη σημασία στην πρόληψη παρά στην καταστολή των ασθενειών. Οι κατηγορίες που παρουσιάζουν ιδιαίτερη ανάπτυξη είναι αυτές που αφορούν το ανοσοποιητικό, κυρίως προϊόντα που βοηθούν τον οργανισμό να μην προσβάλλεται από ιώσεις, τις αρθρώσεις, την υγεία του γαστρεντερικού, αλλά και η κατηγορία που περιέχει προϊόντα που δίνουν υποστήριξη σε καθημερινά προβλήματα όπως στρες, κόπωση και προβλήματα ύπνου.

Σχεδιάζετε καινούργια λανσαρίσματα; Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Όσοι ασχολούμαστε με την αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η βασική κινητήριος δύναμη για την ανάπτυξη της αγοράς μας είναι η ενημέρωση του κοινού για τα προϊόντα. Γι’ αυτό και στα άμεσα σχέδιά μας είναι να βελτιώσουμε και να αναπτύξουμε νέες υπηρεσίες, με στόχο την έγκυρη ενημέρωση του κοινού για τα οφέλη, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων μας. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε νέες κατηγορίες καινοτόμων προϊόντων.