To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συμπληρώματα διατροφής: Καινοτομία με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης

Συμπληρώματα διατροφής: Καινοτομία με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης
Ποιότητα, αποτελεσματικότητα και value for money είναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές.

Διαβάστε το αφιέρωμα όπως δημοσιεύτηκε στο adbusiness με ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΙΓΟΥ

Ποιότητα, αποτελεσματικότητα και value for money είναι το τρίπτυχο που αναζητούν σήμερα οι καταναλωτές κατά την αγορά προϊόντων συμπληρωμάτων διατροφής, δίνοντας παράλληλα έμφαση όχι μόνο στο brand name της παραγωγού εταιρείας, αλλά και στο κοινωνικό προφίλ της. Από την πλευρά τους οι εταιρείες, έχοντας επενδύσει τα προηγούμενα χρόνια στην εκπαίδευση των καταναλωτών για τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής στην υγεία τους, πλέον εντείνουν τις προσπάθειές τους στον τομέα της έρευνας και αναζητούν νέες φόρμουλες, παρακολουθώντας συνεχώς τις εξελίξεις και τα επιστημονικά δεδομένα στον κλάδο της υγείας και της επιστήμης της διατροφής. Έτσι καταφέρνουν να ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις/ανάγκες των καταναλωτών, έχοντας να αντιμετωπίσουν έναν ακόμη παράγοντα: αυτόν της οικονομικής κρίσης.

Δύο εκπρόσωποι του κλάδου, και από τις πιο δυναμικές εταιρείες, αναλύουν παρακάτω πώς διαμορφώνουν σήμερα την εμπορική και επικοινωνιακή τους πολιτική και σε ποια σημεία δίνουν έμφαση.

Ο Αντώνης Κοσάρης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Power Health, Χημικός, ΜΒΑ, τονίζει το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης που αποπνέει η εταιρεία, από τα προϊόντα της μέχρι τις δράσεις της, γεγονός που παίζει πλέον καταλυτικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «η επιλογή να δημιουργείς προϊόντα υγείας με όραμα να προσφέρεις καλύτερη ποιότητα ζωής, αναμφισβήτητα εμπεριέχει το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης και ανταπόδοσης. Η συνεχής προσπάθειά μας να σχεδιάζουμε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε προϊόντα από το φαρμακείο της φύσης στο φαρμακείο της γειτονιάς, δεν αποτελεί μόνο σήμα κατατεθέν της εμπορικής και επικοινωνιακής πολιτικής, αλλά φιλοσοφία και στάση ζωής. Για εμάς η κοινωνική ευθύνη ξεκινούσε ανέκαθεν, και ακόμα περισσότερο στις μέρες μας, από τα ίδια τα προϊόντα μας, τα οποία έχουν ως αποστολή να βελτιώσουν τη δύσκολη καθημερινότητα της ελληνικής οικογένειας. Να προσφέρουν φυσικές, εναλλακτικές θεραπευτικές λύσεις πρόληψης και αντιμετώπισης σε καθημερινά προβλήματα υγείας. Αποτελούν problem solving και value for money προϊόντα, δύο σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν την αγοραστική πρόθεση ή απόφαση του καταναλωτή».

Σε ό,τι αφορά τις δράσεις της εταιρείας, ο ίδιος αναφέρει: «Αποτελώντας κύτταρο της ελληνικής, αλλά και της ευρύτερης ανθρώπινης κοινωνίας, η Power Health δεσμεύεται μέσα από πράξεις προσφοράς και αγάπης. Ενισχύει το έργο των ΜΚΟ, “Γιατροί Χωρίς Σύνορα”, “Φαρμακοποιοί του Κόσμου”, Unisef, “To Χαμόγελο του Παιδιού”, την οργάνωση “Μαζί για το Παιδί” και 10 φορείς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Έχει αναλάβει την καθημερινή σίτιση 3 Ειδικών Σχολείων. Επιβραβεύει με υποτροφίες τις μαθήτριες και τους μαθητές που έχουν εισαχθεί στα ανώτατα/ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Εκπαιδεύει τον καταναλωτή σε θέματα διατροφής και υγείας μέσα από τη “Vitamins Academy”». Καταλήγοντας ο κ. Κοσάρης επισημαίνει πως «οι δύσκολες συγκυρίες που βιώνουμε ως χώρα, έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στην επιλογή προϊόντων. Είναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η αγορά επηρεάζεται από το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας. Γι’ αυτό ο καταναλωτής νιώθει την ανάγκη να ενισχύει και να δένεται με ένα brand ευαισθητοποιημένο και με ενεργή συμμετοχή στα κοινωνικά δρώμενα. Αξιολογεί, κρίνει, επιλέγει. Θεωρώ, λοιπόν, ότι έχουμε πετύχει ώστε το brand Power Health στη συνείδηση του αγοραστή να συνδέεται με την κοινωνική ευαισθησία, την υπευθυνότητα, την ασφάλεια, και τη συναίσθηση ότι επενδύει σε μία ελληνική εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο».

Το αίσθημα της ασφάλειας που προσφέρει μια εταιρεία για την ποιότητα και αποτελεσματικότητά των προϊόντων της, είναι κατά την Ηρώ Κουμάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Isoplus, οι βασικοί άξονες σήμερα για τους καταναλωτές στην επιλογή των προϊόντων συμπληρωμάτων διατροφής τους. Όπως αναφέρει η κ. Κουμάκη, «η ποιότητα των προϊόντων, καθώς και η αποτελεσματικότητά τους, είναι δύο από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διαδικασία επιλογής ενός συμπληρώματος διατροφής. Οι καταναλωτές αναζητούν ασφάλεια στη χρήση και υψηλή ποιότητα, δεδομένου ότι τα προϊόντα είναι πόσιμα και αφορούν την υγεία και την ευεξία τους. Η ποιότητα καθορίζεται τόσο από τις πρώτες ύλες που περιέχει το προϊόν, όσο και από ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής. Από τη στιγμή της επιλογής των πρώτων υλών, τα μηχανήματα και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή, τη συσκευασία που προστατεύει το προϊόν και τα δραστικά του συστατικά, μέχρι και τη διαδικασία της διανομής, οπότε και το προϊόν φτάνει στο ράφι και έπειτα στα χέρια του καταναλωτή για χρήση. Η αποτελεσματικότητα, όπως προαναφέρθηκε, είναι άλλο ένα σημαντικό στοιχείο που διαμορφώνει τη γνώμη των καταναλωτών κατά τη διαδικασία της επιλογής. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν συμπληρώματα διατροφής επιθυμούν να δουν άμεσα το αποτέλεσμα και το όφελος από τη χρήση του προϊόντος στον οργανισμό τους, και κατ’ επέκταση στην καθημερινότητά και την ποιότητα της καθημερινής τους ζωής. Θεμελιώδη στοιχεία για τη δημιουργία αποτελεσματικών προϊόντων αποτελούν η επιστημονικότητα, η ενδελεχής έρευνα κατά τη διαδικασία ανάπτυξης της φόρμουλας, καθώς και η συνεχής παρακολούθηση των εξελίξεων και των επιστημονικών δεδομένων στον κλάδο της υγείας και της επιστήμης της διατροφής. Εκτός από την υψηλή ποιότητα και την αποτελεσματικότητα,άλλοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών είναι η τιμή των προϊόντων, πάντα σε συνδυασμό με την παρεχόμενη ποιότητα και την περιεκτικότητα στις δραστικές ουσίες, καθώς και η σύσταση των ειδικών υγείας, δηλαδή των γιατρών και των φαρμακοποιών. Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες της κατηγορίας και ειδικά οι πιο εκπαιδευμένοι, εστιάζουν κυρίως στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων που επιλέγουν», καταλήγει η κ. Κουμάκη.

ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ (ΕΛΛΑΣ) ΑΕΒΕ

Vitarmonyl: Προϊόντα για κάθε ανάγκη


Τα γαλλικά εργαστήρια Vitarmonyl, για περισσότερο από 20 χρόνια, ειδικεύονται στην ανάπτυξη, την παραγωγή και την εμπορία συμπληρωμάτων διατροφής υψηλής ποιότητας. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης των εργαστηρίων Vitarmonyl, που αποτελείται από ερευνητές, εξειδικευμένους διατροφολόγους και φαρμακοποιούς, έχοντας τεχνογνωσία, εμπειρία και υψηλούς στόχους για την παροχή ασφαλών και αποτελεσματικών προϊόντων που συμβάλλουν στη βελτίωση της καθημερινής ποιότητας ζωής, αναπτύσσει συνθέσεις και μορφές υψηλής τεχνολογίας με φυσικά συστατικά.

Η εμπειρία, η γνώση και η διαρκής μελέτη των αναγκών των καταναλωτών, σε συνδυασμό με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής και αυστηρών ποιοτικών κριτηρίων, έχει αναδείξει το brand Vitarmonyl σε μία εγγυημένη πρόταση για υγεία, ευεξία και ομορφιά, σε αρμονία με τη φύση. Τα προϊόντα των εργαστηρίων Vitarmonyl παράγονται στη Γαλλία, με αυστηρή επιλογή συστατικών και φυτών που ανταποκρίνονται στα φαρμακευτικά πρότυπα παραγωγής και ελέγχου. Προσφέρουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων που καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες μέσα από ένα μεγάλος εύρος προϊόντων, που διατίθενται στα ράφια επιλεγμένων σούπερ μάρκετ και σημείων πώλησης.