To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tηλεπικοινωνίες-marketing: Ο πελάτης στο επίκεντρο

Tηλεπικοινωνίες-marketing: Ο πελάτης στο επίκεντρο
Tηλεπικοινωνίες-marketing: Ο πελάτης στο επίκεντρο

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΜΙΔΗΣ

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, παρά την βαθειά και παρατεταμένη ύφεση που γνωρίζει την τελευταία τριετία η ελληνική οικονομία, παραμένει ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και προόδου. Αξίζει επίσης να υπογραμμιστεί πως ο χώρος των τηλεπικοινωνιών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων για την ελληνική οικονομία, με τις εταιρείες που τον αποτελούν, να συνεισφέρουν σημαντικότατα στην ανάσχεση της ύφεσης κυρίως με τις σημαντικές επενδύσεις, που συνεχίζουν να υλοποιούν στην ελληνική αγορά.

Παράλληλα με την γενικευμένη οικονομική κρίση, έχει πληγεί σε σημαντικό βαθμό και η οικονομική δυναμική και του καταναλωτικού κοινού. Το στοιχείο αυτό μοιραία έχει δημιουργήσει μία νέα πραγματικότητα για τις εταιρείες, οι οποίες στοχεύουν και απευθύνονται πλέον σε έναν καταναλωτή, ο οποίος ζητά περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή. Οι στρατηγικές των εταιρειών μοιραία έχουν επηρεαστεί από την παρούσα συγκυρία και όπως μας αποκαλύπτουν στις γραμμές που ακολουθούν, οι κεφαλές marketing των σημαντικότερων «παιχτών» της αγοράς, το βάρος που επωμίζονται πλέον τα τμήματα επικοινωνίας και marketing είναι διαρκώς κλιμακούμενο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται βέβαια και οι απαιτήσεις των εταιρειών από τους συνεργάτες τους στο κομμάτι της επικοινωνίας και της στρατηγικής marketing. Ίσως, όμως, να είναι αυτές οι ιδιαίτερες απαιτήσεις που έχουν καταστήσει την κατηγορία των τηλεπικοινωνιών μια από τις πιο δυναμικές όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing.

Οι απόψεις των ειδικών

Μαρίνα Νικολάου, Διευθύντρια Marketing Cyta Ελλάδος
«Επικέντρωση στον άνθρωπο»


Η κα Μαρίνα Νικολάου, Διευθύντρια Marketing της CYTA ΕΛΛΑΔΟΣ, τονίζει πως ο άνθρωπος και οι ανάγκες του αποτελούν χωρίς καμία αμφιβολία το επίκεντρο σε κάθε προσπάθεια της εταιρείας. Ενδεικτικά η κα Νικολάου σε σχετική ερώτηση του περιοδικού που αφορά τους άξονες στους οποίους στηρίζεται η επικοινωνιακή στρατηγική και το πλάνο, όσον αφορά το marketing της εταιρείας δήλωσε: «Επικέντρωση στον Άνθρωπο και προσωποποιημένη προσέγγιση που «ενσαρκώνεται» μέσα από το επικοινωνιακό μας motto: \"Σας γνωρίζουμε έναν έναν για να σας εξυπηρετούμε έναν έναν\". Αυτές ήταν και είναι οι βασικές αξίες που διέπουν και καθορίζουν όχι μόνο την επικοινωνιακή αλλά και την επιχειρηματική μας δραστηριότητα. Πέντε χρόνια μετά, εξακολουθούμε να βρισκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο και στις τοπικές κοινωνίες, φροντίζουμε να αξιοποιούμε τους τοπικούς πόρους κάθε περιοχής, στηρίζουμε τοπικές ενέργειες και πρωτοβουλίες, ενώ βρισκόμαστε στο πλάι της κοινωνίας με ενέργειες όπως η στήριξη τοπικών Κοινωνικών Παντοπωλείων, η δωρεά πετρελαίου στη Βόρεια Ελλάδα κ.ά. Με άλλα λόγια, κάνουμε πράξη την προσωποποιημένη μας προσέγγιση και ανταποδίδουμε στους πελάτες μας αλλά και σε όλους τους πολίτες, την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν».

Σε σχετικό ερώτημα του περιοδικού adbusiness που αφορά τα στοιχεία που θα πρέπει να προβάλλει μια εταιρεία του χώρου των τηλεπικοινωνιών, προκειμένου να κερδίσει τον σημερινό καταναλωτή που βιώνει αφενός τη δύσκολη οικονομική συγκυρία αφετέρου την υπερπροσφορά μηνυμάτων και επιλογών, η κα. Νικολάου τόνισε: «Η Cyta εξαρχής φρόντισε να διαφοροποιηθεί, προσφέροντας στην αγορά τον «αντίποδα» των πακέτων «όλα σε ένα», δημιουργώντας προσωποποιημένα προϊόντα όπου ο Πελάτης μπορεί να προσαρμόσει τις υπηρεσίες του με βάση τις προσωπικές του ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες. Παράλληλα, προσφέρουμε πάντα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τον Πελάτη και επενδύουμε ως εταιρεία στην καινοτομία, εξασφαλίζοντας αυξημένες δυνατότητες σε μειωμένο κόστος,τόσο προς τον οικιακό Πελάτη όσο και τον Επιχειρηματία. Σε αυτό το πλαίσιο φέραμε πρώτοι στην ελληνική αγορά, ήδη στο τέλος του 2011 τη νέα γενιά Internet, το VDSL, το οποίο πλέον κάνει τις ταχύτητες έως 50Mbps πολύ προσιτές για νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις. Πρόσφατα καταφέραμε να διακριθούμε για την επιχειρηματικότητα και τη στρατηγική μας, λαμβάνοντας Βραβείο Καινοτομίας και Ανάπτυξης. Άλλωστε, ο υψηλός αριθμός πελατών μας (πάνω από 300.000 στις περιοχές δραστηριοποίησης), σε σύγκριση με το μικρό διάστημα εμπορικής παρουσίας μας στην Ελλάδα, δείχνει ότι έχουμε καταφέρει να απαντήσουμε ικανοποιητικά στα σημερινά ζητούμενα, τόσο εμπορικά όσο και επικοινωνιακά».

Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing hellas online
«Λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη»


Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing της hellas online, χαρακτηρίζει τις σημερινές καταναλωτικές απαιτήσεις για περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή απόλυτα λογικές και τονίζει πως σήμερα περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό οι εταιρείες να ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών, τόσο σε προïοντικό επίπεδο όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Χαρακτηριστικά ο κ. Αναγνωστάκος δήλωσε: «Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τον καταναλωτή, αλλά και τις επιχειρήσεις στο πως αντιλαμβάνονται/ κατανοούν πλέον την πληθώρα των προγραμμάτων και των προσφορών. Οι καταναλωτές έχουν – δικαίως – γίνει πιο απαιτητικοί και αναζητούν, προσαρμοστικότητα των προγραμμάτων στις ανάγκες τους, έλεγχο του κόστους, έμπρακτη επιβράβευση της εμπιστοσύνης τους και ειλικρίνεια σε ότι οι μάρκες επικοινωνούν. Σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο είναι σημαντικό οι εταιρείες να ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες των καταναλωτών, τόσο σε προïοντικό επίπεδο αλλά και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Όσον αφορά στη δική μας προïοντική στρατηγική, βασισμένοι στις σημερινές ανάγκες των πελατών, σχεδιάζουμε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας και ψυχαγωγίας που καλύπτουν πλήρως τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των πελατών μας, εξασφαλίζοντας συνάμα και πραγματική οικονομία. Επιπρόσθετα, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία μας με τη Vodafone, ισχυροποιούμε τη θέση μας στην αγορά όντας ο μόνος πάροχος στην Ελληνικά αγορά που μπορεί να προσφέρει 4play προγράμματα. Τέλος, η επικοινωνιακή στρατηγική μας αναπτύσσεται πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο και την ανάγκη του να επικοινωνεί και να διασκεδάζει οικονομικά. Παρόλα αυτά όμως ο ξεκάθαρος τρόπος παρουσίασης (single minded message), η σωστή χρονική επιλογή εισόδου των υπηρεσιών αυτών στην αγορά, καθώς και το tonality αποτελούν βασικά συστατικά του επικοινωνιακού μας μίγματος με απώτερο στόχο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του σημερινού καταναλωτή».

Γρηγόρης Κατσογιάννης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Forthnet
«Η προσέγγιση μας είναι πελατοκεντρική και όχι προϊοντική»


Ο κ. Γρηγόρης Κατσογιάννης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου Forthnet, τονίζει πως η βάση επάνω στην οποία δομείται η κάθε ενέργεια του ομίλου είναι σαφέστατα πελατοκεντρική και όχι προïοντική και υπογραμμίζει πως σήμερα ο άνθρωπος και οι ανάγκες του, έχουν εξαιρετικά μεγάλη βαρύτητα για τον Όμιλο. Αναλυτικότερα ο κ. Κατσογιάννης δήλωσε: «O Όμιλος Forthnet, είναι στρατηγικά τοποθετημένος στην αγορά της επικοινωνίας και της ψυχαγωγίας, σε δυο κλάδους που ολοένα και περισσότερο συγκλίνουν μεταξύ τους με επίκεντρο το περιεχόμενο. Εμείς, τόσο μέσα από τις ποιοτικές υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet αλλά και από το μοναδικό περιεχόμενο συνδρομητικής τηλεόρασης που διαθέτουμε, μπορούμε να προσφέρουμε λύσεις που κανείς από τους ανταγωνιστές μας δε μπορεί να προσφέρει. Βασικό μας κριτήριο είναι ο πελάτης και οι ανάγκες του εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Η προσέγγιση μας είναι πελατοκεντρική και όχι προϊοντική. Κατά συνέπεια, τόσο η εμπορική μας πολιτική όσο και η επικοινωνιακή μας στρατηγική, προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες αλλά και τις ανάλογες οικονομικές δυνατότητες ευδιάκριτων τμημάτων της αγοράς. Πρόσφατο παράδειγμα της νέας αυτής εμπορικής προσέγγισης αποτελεί η Χριστουγεννιάτικη προσφορά μας, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το σημαντικό συμπέρασμα που προέκυψε είναι ότι η ανάγκη υπάρχει και η αγορά ανταποκρίνεται άμεσα σε εμπορικές πρωτοβουλίες, που προσφέρουν εξαιρετική αξία επικοινωνίας και ψυχαγωγίας σε μια ανταγωνιστική τιμή, κάτω από την ομπρέλα ενός brandname όπως αυτό της Nova. Βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας λοιπόν για το 2013 θα είναι η ανάπτυξη πρωτοποριακών εμπορικών προτάσεων 3play, με έμφαση στην προσιτότητα της τιμής και στην ποιότητα της υπηρεσίας. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό προϊόν, την καλύτερη δυνατή υπηρεσία, στην καλύτερη δυνατή τιμή, με προτάσεις μας σε υπηρεσίες 3play, που θα απαντούν συνδυασμένα στις ανάγκες επι- κοινωνίας και ψυχαγωγίας κάθε νοικοκυριού».

Υβέτ Κοσμετάτου, Brand, Marketing Comms & Insights Senior Manager, Consumer Commercial, Vodafone
«Έξυπνη και οικονομική επικοινωνία σε προσιτές τιμές»


Η κα Κοσμετάτου χαρακτηρίζει την εποχή που ζούμε καταλυτική, τόσο για τις στρατηγικές των εταιρειών όσο και για την τιμολογιακή πολιτική που επιβάλλεται να ακολουθηθεί και τονίζει πως ο συνδυασμός έξυπνων λύσεων σε προσιτές τιμές αποτελεί μονόδρομο. Αναλυτικότερα όσα δήλωσε η κα. Κοσμετάτου: «Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα για τους καταναλωτές, δημιουργώντας παράλληλα και μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών και ιδιαίτερα της κινητής επικοινωνίας οφείλει να λειτουργήσει μέσα σε ένα πλαίσιο όπου η συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού έχει επηρεαστεί ριζικά. Είναι σαφές ότι η επικοινωνία και το marketing δε μπορούν να κινηθούν εκτός των δεδομένων της αγοράς. Το οικονομικό περιβάλλον έχει θέσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο η επικοινωνία και το Marketing μπορούν να λειτουργήσουν. Στη Vodafone, η στρατηγική στο marketing και την επικοινωνία μας αντανακλά τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών για «έξυπνη» και οικονομική επικοινωνία, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες σε πολύ προσιτές τιμές. Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής γίνεται δέκτης αμέτρητων μηνυμάτων, η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας απαιτεί ένα σαφές μήνυμα, που θα ανταποκρίνεται σε μια συμφέρουσα και ουσιαστική εμπορική πρόταση για τον καταναλωτή η οποία θα συνδυάζεται και από εξίσου σημαντικές υπηρεσίες. Με τη Vodafone ο καθένας πλέον έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει τις απεριόριστες δυνατότητες που έχει το Mobile Internet για την επικοινωνία του, αφού μπορεί να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία από Smartphones σε πολύ προσιτές τιμές όπως είναι το Vodafone Smart ΙΙ και προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, το προϊόν και η υπηρεσία που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί από μόνο του και μήνυμα που διαδίδεται με πολύ γρήγορο ρυθμό. Για παράδειγμα η Ομάδα Ειδικών Internet στα καταστήματα Vodafone που δίνει απαντήσεις σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το Internet, καθώς και η υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης που προστατεύει τους πελάτες μας από άσκοπες δαπάνες ανταποκρίνονται σε υπάρχουσες ανάγκες και για αυτό έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας».

Γιάννης Γαβριηλίδης Ανώτερος Διευθυντής Marketing WIND
«Χιούμορ και μονοσήμαντο μήνυμα»


Ο κ. Γιάννης Γαβριηλίδης, Ανώτερος Διευθυντής Marketing της Wind, δηλώνει πως το αντίδοτο της εταιρείας απέναντι στη σημερινή δύσκολη συγκυρία είναι μία «συνταγή» η οποία περιλαμβάνει προϊόντα και υπηρεσίες σε μία ιδανική «δοσολογία» χιούμορ και μονοσήμαντου μηνύματος. Παράλληλα υπογραμμίζει πως στην αγορά σήμερα έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα οι ουσιαστικές, προσωπικές και κυρίως σταθερές σχέσεις με τον καταναλωτή. Αναλυτικά οι δηλώσεις του κ. Γαβριηλίδη: «Υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή στην καταναλωτική συνήθεια και συμπεριφορά των Ελλήνων, που επιτάσσει μια πιο ουσιαστική, προσωπική και σταθερή σχέση επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Στη WIND, ερευνώντας τις αξίες και τις τάσεις που διαμορφώνονται, δημιουργούμε την επικοινωνιακή μας στρατηγική που θα υποστηριχτεί και από τα εμπορικά μας λανσαρίσματα. Ύψιστη σημασία για εμάς έχει η σαφής και ειλικρινής εμπορική επικοινωνία και βασική επιδίωξή μας είναι η προσφορά value for money προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτή η φιλοσοφία αποτυπώνεται ξεκάθαρα μέσα από το μήνυμα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ το οποίο σφραγίζει κάθε μας δραστηριότητα, από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας μέχρι τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιούμε. Πρόσφατο παράδειγμα είναι τα νέα μας συμβόλαια \"WIND to ALL\", τα οποία δίνουν περισσότερο χρόνο ομιλίας προς όλους, χωρίς ευρώ παραπάνω. Ο γνωστός και πολύ αγαπητός σε όλους μας Πρόεδρος ή αλλιώς \"αγαπούλας\" στο νέο μας τηλεοπτικό σποτ επαναδιαπραγματεύεται το ενοίκιο του γηπέδου που στεγάζει την αγαπημένη του ομάδα για να μειώσει το κόστος, εξηγώντας μας ότι τα νέα συμβόλαια είναι πραγματικά value for money ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Το δικό μας αντίδοτο στο ζήτημα της υπερπροσφοράς μηνυμάτων είναι το χιούμορ και το μονοσήμαντο μήνυμα. Η διάρκεια και σταθερότητα στην εκτέλεση φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στη WIND επίσης εστιάζουμε πολύ στην ανάπτυξη της παρουσίας μας στα διαδικτυακά κοινωνικά μέσα. Είμαστε καθημερινά online στα δημοφιλέστερα Social Media, ενημερώνοντας για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές μας, διεξάγοντας διαγωνισμούς και διατηρώντας ένα αμφίδρομο κανάλι επικοινωνίας με όλους, απαντώντας σε σχόλια και απορίες. Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των followers στο Twitter, των φίλων μας στο facebook και ο αριθμός προβολών στο κανάλι μας στο YouTube, επιβεβαιώνουν ότι η φιλοσοφία μας για ανοιχτή επικοινωνία με όλους λειτουργεί θετικά, δημιουργώντας σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές».



Η άποψη των διαφημιστών

Γιάννης Σιδέρης, Executive Creative Director, Bold Ogilvy
«Oι τηλεπικοινωνίες θα παραμείνουν η πιο δυναμική κατηγορία για την επικοινωνία»


Ο κ. Γιάννης Σιδέρης, Executive Creative Director, της Bold Ogilvy, χαρακτηρίζει τον χώρο των τηλεπικοινωνιών, ως ένα από τους πλέον ανταγωνιστικούς ακόμη και σήμερα παρά την παρατεταμένη οικονομική ύφεση. Αναλυτικά δηλώνει: «Οι τηλεπικοινωνίες ανήκουν στις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. Αν και η οικονομική ύφεση που έχει πέσει σαν σύννεφο επάνω από όλη την ελληνική οικονομία, έχει επισκιάσει σημαντικά και αυτήν την κατηγορία, παραμένει εξαιρετικά κινητική με νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες που λανσάρονται συνεχώς, αφού η εξάπλωση των νέων τεχνολογιών μας επηρεάζει ακόμη και κάτω από αυτές τις συνθήκες, ακόμα και σε μια δύσκολη πλέον αγορά όπως η ελληνική. H πρόκληση που αντιμετωπίζουμε καθημερινά είναι να δημιουργούμε επικοινωνίες που όχι μόνο «ακούγονται», αλλά που έχουν και ξεκάθαρα εγγεγραμμένο το προïοντικό μήνυμα. Είναι πολύ σημαντικό οι άνθρωποι να θυμούνται την επικοινωνία σου, να την αναπαράγουν, να την κάνουν κομμάτι της καθημερινότητάς σου, να διασκεδάζουν μ’ αυτήν αλλά είναι εξίσου σημαντικό να θυμούνται και το εμπορικό σου μήνυμα. Θεωρώ ότι οι τηλεπικοινωνίες θα εξακολουθήσουν να είναι η πιο δυναμική αγορά για την επικοινωνία και εκείνη που θα «καταναλώνει» περισσότερες καινοτομίες διαφημιστικά. Το ότι απευθύνεται πλέον σε πολύ ευαίσθητους οικονομικά καταναλωτές κι ότι διεκδικεί ένα μερίδιο από το όλο και μικρότερο εισόδημά τους είναι η μεγάλη πρόκληση για όλους, όσοι ασχολούμαστε με τον κλάδο».

Tάκης Λιαρμακόπουλος V.P. Chief Creative Officer Spot JWT
«Ειλικρίνεια, ευαισθησία, συνέπεια»


Ο κ. Τάκης Λιαρμακόπουλος, V.P. Chief Creative Officer της Spot JWT παρουσιάζει με το δικό του μοναδικό τρόπο, τα βασικά στοιχεία τα οποία θα πρέπει να διαθέτει σήμερα μία καμπάνια και περιγράφει τις μεγάλες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο χώρος της διαφήμισης σήμερα. «Στις μέρες μας τους ανθρώπους τους κερδίζεις κυρίως με τρεις τρόπους α) αυτό που θέλεις να τους πεις, ας είναι αλήθεια …έχουν βαρεθεί να ακούν ψέματα, υποσχέσεις και «μπουρδολογία» από παντού …έτσι δεν είναι;;;; β) αυτό που θα υποσχεθείς καλό είναι να το αντέχει το πορτοφόλι τους γιατί μόνο λίγα ψιλά μας έχουν αφήσει μέσα …ναι!!!! τις ψάχνουν τις τιμές …πρέπει αυτό που πουλάς να είναι όντως συμφέρον ….αλλά ακόμη κι αυτό, ο κόσμος το αντιμετωπίζει με τεράστια καχυποψία, άρα ..χρειάζεται να είμαστε ξεκάθαροι σε ό,τι λέμε …και γ)η καμπάνια πρέπει να ΑΡΕΣΕΙ !!!! Να αρέσει πολύ …να την «γουστάρει» ο κόσμος βρε παιδί μου!!! να την κουβεντιάζουν …να χρησιμοποιούν τις ατάκες της στην καθημερινότητα τους …να τη «γουστάρουν» όλοι ανεξαιρέτως ηλικίας και κοινωνικής θέσης, από τα μικρά παιδιά ως τον πρόεδρο της Δημοκρατίας …ο Κίτσος και η Τασούλα είναι το απόλυτο παράδειγμα». Η πραγματική πρόκληση της εποχής είναι οι τολμηρές προτάσεις και ο έξυπνος τρόπος που θα τοποθετήσεις την επικοινωνία για να είναι αποτελεσματική …νομίζω όλοι έχουμε καταλάβει πια ότι οι παραγωγές τύπου «Μπεν Χούρ» είναι κατ’ αρχήν ασύμφορες και στην πραγματικότητα πολύ λίγη  εντύπωση και ενδιαφέρον προξενούν στους ανθρώπους. Η επικοινωνία οφείλει σήμερα να παρακολουθεί πολύ προσεκτικά την καθημερινή διαδρομή της ζωής των ανθρώπων, να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και να τις εξυπηρετεί με ειλικρίνεια, με ευαισθησία, με συνέπεια. Μόνον έτσι θα ξεχωρίσει κανείς από το \"μια απ τα ίδια\"». Κλείνοντας, ο κ. Λιαρμακόπουλος υπογραμμίζει «Ευτυχώς η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε (σ.σ Vodafone) διαθέτει αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία και είναι αυτό ακριβώς το στοιχείο που κάνει τη δική μας δουλειά πιο εύκολη».