AD… value…
Με δύο τηλεοπτικά κανάλια επιχειρεί να μπει στην επόμενη τηλεοπτική σεζόν ο σταθμός του Φαλήρου, προκειμένου να έχει μεγαλύτερη διείσδυση σε δυναμικά κοινά και άρα περισσότερη διαφήμιση.
Το ένα θα είναι 24ωρο ενημερωτικό (διαδικτυακό ή ψηφιακό, ενεργοποιώντας υπάρχουσα ανενεργή άδεια) και το άλλο, το υπάρχον, με έντονη εσάνς infotainment (3 με 6 μ.μ. καθημερινά), αξιοποιώντας και την επιτυχία του «Survivor».
Οι πληροφορίες λένε για ιερή συμμαχία με μεγαλοπαράγοντα του ποδοσφαίρου με τον οποίο υπάρχει μια γέφυρα σύγκλισης...
Το ένα θα είναι 24ωρο ενημερωτικό (διαδικτυακό ή ψηφιακό, ενεργοποιώντας υπάρχουσα ανενεργή άδεια) και το άλλο, το υπάρχον, με έντονη εσάνς infotainment (3 με 6 μ.μ. καθημερινά), αξιοποιώντας και την επιτυχία του «Survivor».
Οι πληροφορίες λένε για ιερή συμμαχία με μεγαλοπαράγοντα του ποδοσφαίρου με τον οποίο υπάρχει μια γέφυρα σύγκλισης...