To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφήμιση αναλόγως προσόντων…

Ίσα βάρκα ίσα νερά τα φέρνουν τα κανάλια με τις ακριβές τους παραγωγές έναντι των διαφημιστικών εσόδων τους. Μοναδική ίσως εξαίρεση ο ΣΚΑΪ, με το «Survivor», που κερδίζει σε επίπεδο τηλεθέασης.

Ο ΣΚΑΪ είναι ίσως και ο μοναδικός σταθμός που θα ρεφάρει και μάλλον θα βγάλει και κέρδος από τη διαφημιστική είσπραξη για το δυσθεώρητο -για τις συνθήκες- κόστος των 8,5 εκατ. ευρώ της παραγωγής στον Άγιο Δομήνικο.

Κατά τα άλλα, το «Star Academy» (ETV) προσεγγίζει τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ στα 2,7 εκατ. ευρώ είναι το «Rising Star» (ΑΝΤ1). Στα 3,4 εκατ. ευρώ ανέρχεται το κόστος του «The Voice» (ΣΚΑΪ), στα 3,5 εκατ. ευρώ του «Master Chef» (Star) και στα 2,3 εκατ. ευρώ του «X-Factor» (ΣΚΑΪ)...