To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έγραψε…

Αίσθηση έκανε η καμπάνια που «έτρεξε» η Διαμαντής Μασούτης για το πρόγραμμα «Tριπλομανία».

Όπως μάθαμε, ήδη από τη στιγμή που έπαιξε το πρώτο teaser, σήμανε συναγερμός, όχι μόνο στο λιανεμπόριο αλλά και στον τραπεζικό χώρο… Αρκετοί ήταν αυτοί που αναρωτιόνταν ποιας εταιρείας μπορεί να είναι η διαφήμιση με claim «τριπλάσιοι πόντοι τριπλάσιο κέρδος»…