To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα agencies προετοιμάζονται για την οικονομική ύφεση

Με τον πληθωρισμό σε υψηλά επίπεδα σε πολλές αγορές, οι εταιρείες επικοινωνίας ετοιμάζονται για οικονομική ύφεση. Κορυφαία διαφημιστικά agencies μοιράζονται τις προβλέψεις τους και τις συμβουλές τους για τον διαφημιστικό κλάδο αλλά και τις πληροφορίες για την καθοδήγηση των πελατών σε μια δυνητικά αγχωτική οικονομική περίοδο.

Αυτόν τον μήνα, η αγορά των ΗΠΑ σημείωσε την υψηλότερη ετήσια αύξηση του πληθωρισμού τα τελευταία 40 χρόνια, στο 9,1%. Ο τομέας της διαφήμισης είναι ευάλωτος, καθώς τα μεγάλα brands  συνηθίζουν να μειώνουν τους προϋπολογισμούς στο marketing όταν οι καιροί είναι δύσκολοι.

«Μην εμπλακείτε ξανά στο παιχνίδι της μείωσης του κόστους. Η ύφεση, πιστεύω ότι δεν αφορά τη μείωση του κόστους αλλά τη δημιουργία αποτελεσματικότητας εντός του οργανισμού. Οι εταιρείες που θα πετύχουν είναι αυτές που θα προσφέρουν την καλύτερη αξία στους πελάτες τους», δήλωσε ο Gary Vaynerchuk, Διευθύνων Σύμβουλος της VaynerMedia.

«Καλλιεργήστε νέες ροές εσόδων. Τεχνολογίες όπως το Web3, το blockchain και η τεχνητή νοημοσύνη θα συνεχίσουν να δημιουργούν νέες ροές εσόδων για τις επιχειρήσεις»
, ανέφερε ο Audrey Melofchik, Διευθύνων Σύμβουλος στη Wunderman Thompson Βόρειας Αμερικής.

«Εστιάστε στις μετρήσεις των αποτελεσμάτων», τονίζει ο  Jim O'Leary, Διευθύνων Σύμβουλος για την Edelman στις ΗΠΑ.

Τέλος οι εταιρείες επικοινωνίας συμβουλεύουν τις εταιρείες του κλάδου τους να ενισχύσουν τις προσπάθειες του ψηφιακού μετασχηματισμού.