To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coyote List

Ακούγεται πως έρχονται κι άλλες εξαγορές στο ραδιόφωνο…
Συζητήσεις ακούγεται πως κάνουν τελευταία μεγαλοστελέχη καναλιών με «ομολόγους» τους στις τράπεζες… Αντικείμενο; Η αύξηση των διαφημιστικών budget των ιδρυμάτων…
Tη «γενναία» απόφαση να προχωρήσει σε ολικό rebranding προχωρά agency με δυναμική παρουσία στο digital...και όχι μόνο... Προσεχώς περισσότερα...
Έχετε προσέξει ότι…τα κανάλια πριν «πεινάσουν μαγειρεύουν;»
Οι δύο εταιρείες ήδη συνεργάζονταν, αλλά πλέον οι δεσμοί ενισχύθηκαν με την ανάθεση και άλλου επικοινωνιακού αντικειμένου…
Ο Γρηγόρης Σαββίδης είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του καναλιού από τις 28 Δεκεμβρίου 2023, μετά την παραίτηση του Νίκου Αργυρού…
Oλοκληρώθηκε στο Dentsu Group η συγχώνευση των Carat Communication Services και Carat International Hellas με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη…
Ευχές για ένα 2024 γεμάτο new business, δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες και ευχάριστες προκλήσεις!
Tα Ermis Awards θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024, σε δύο διαδοχικές τελετές απονομής στο Ωδείο Αθηνών
Σε πλήρη ανανέωση και αλλαγή της εικόνας της θέλει να προχωρήσει μεγάλη εταιρεία από το χώρο της ενέργειας και βρίσκεται σε διερεύνηση της αγοράς επικοινωνίας, αναζητώντας προτάσεις...
Στην Κριτική Επιτροπή των διεθνών βραβείων The One Show 2024 συμμετέχει o Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, Πάνος Σαμπράκος..
Εταιρεία από τον χώρο των τροφίμων-ποτών φαίνεται πως «ψάχνει» καιρό τώρα την αγορά της επικοινωνίας… Ίσως και να έχει καταλήξει σε νέο συνεργάτη…
Πρόγραμμα προβολής 212 χιλιάδων ευρώ εγκρίθηκε για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων…
Φρεσκάρισμα στο logo και τη διαδικτυακή της παρουσία ετοιμάζεται να κάνει μεγάλη εταιρεία τροφίμων…
«Best performing Media Agency» στην ελληνική αγορά ανακήρυξε την Τempo OMD η RECMA. Για 10η συνεχή χρονιά…
Retail Media: Η ΑΒ ενέταξε την «προβολή και διαφήμιση (ενδεικτικά προϊόντων, υπηρεσιών ή/και προωθητικών ενεργειών) τρίτων τόσο μέσω των καταστημάτων της εταιρείας, όσο και μέσω των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας της», στους σκοπούς που αναφέρονται στο καταστατικό της…