To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coyote List

«Τρέχει» και στην Ελλάδα το πρόγραμμα Catalyst Academy 2.0 της Wunderman Thompson για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στη διαφήμιση και το marketing… Αυτήν τη στιγμή υποβάλλονται αιτήσεις και το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023…
O Sebastien Navarro, πρώην Marketing Director Central Europe της Bel, ανέλαβε International Marketing Director στη Δωδώνη…
Το ρόλο του General Manager - Quick Commerce ανέλαβε ο Χάρης Τάκας στο efood, ενώ ο Δημήτρης Φλώρος μετακινήθηκε από την Qatar Airways στη Welcome Pickups σε ρόλο Chief Commercial Officer (CCO)…
Έχετε προσέξει ότι… για όλα τα κανάλια υπάρχει πάντα ο κατάλληλος αγοράστης;
Specs ερμητικά κλειστά...«Τρέχουν» αρκετά αυτή την περίοδο, αλλά σε καθεστώς πλήρους μυστικοπάθειας…
Στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε, το διήμερο 12-13 Σεπτεμβρίου, το National Associations' Council Meeting της EACA (European Association of Communications Agencies), στην οποία είναι μέλος και η ΕΔΕΕ. Ήταν η πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας που πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία…
Aύξηση τζίρου 25% στα 62 εκατ. ευρώ και άνοδος καθαρών κερδών της τάξης του 220% στα 3,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά για τον όμιλο ΣΚΑΙ…
Φήμες που κυκλοφορούν, θέλουν πολυεθνική να σκέφτεται να ξεκινήσει spec. Δύσκολα, όμως,θα γίνει κάτι τέτοιο μόνο για την ελληνική αγορά και χωρίς τη συμμετοχή των μεγάλων δικτύων…
Τρεις φαίνεται πως διεκδικούν τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην EΡΤ..
Στο στόχαστρο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας έχει μπει η προβολή των καπνικών νέας γενιάς στο διαδίκτυο…
Nέα εταιρεία στον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας, με δεσμούς, όπως φαίνεται, με πολύ «βαρύ» όνομα του ίδιου κλάδου...
Το πρωτότυπο τηλεοπτικό περιεχόμενο και στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια της United για το μέλλον, όπως και η απόκτηση ελεύθερου καναλιού/συχνότητας, εάν ξεπεραστούν τα νομοθετικά εμπόδια…
Ο Xρήστος Λάτος, Deputy CEO της Ogilvy Greece, θα είναι φέτος στην κριτική επιτροπή του θεσμού των Global Effie Awards, όπου διαγωνίζονται οι Gold Effie winners από όλο τον κόσμο με σκοπό την ανάδειξη των Global Grand Effie winners και στο πλαίσιο του οποίου απονέμεται το Iridium Effie winner, στην πιο αποτελεσματική καμπάνια παγκοσμίως.
Απορίες, ίσως και ενστάσεις, φαίνεται πως υπάρχουν από φορείς της αγοράς γύρω απο το νέο νομοσχέδιο και μάλλον θα εκφραστούν στη διαβούλευση…
Ενισχύεται, όπως ακούγεται, ο όμιλος και αποκτά και άλλες συχνότητες, δημιουργώντας μια «βεντάλια» ραδιοφωνικών σταθμών με διαφορετική φιλοσοφία και στόχευση
Δεν λέμε "καλό χειμώνα"... Όχι ακόμη... Καλή νέα σεζόν!