To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Ξεκινά ο τελευταίος γύρος αιτήσεων για το DNI Fund

Πριν από τρία χρόνια, η Google εγκαιν;iase το Digital News Innovation Fund (DNI Fund) για να τονώσei την καινοτομία στην ευρωπαϊκή βιομηχανία ειδήσεων, παρέχοντας χρηματοδότηση, χωρίς δεσμεύσεις, σε εταιρείες ή άτομα που αναζητούν ευκαιρίες -και χρηματοδότηση- προκειμένου να πειραματιστούν.

Από τότε, το DNI Fund έχει υποστηρίξει πάνω από 559 φιλόδοξα προγράμματα ψηφιακής δημοσιογραφίας - είτε βοηθώντας ερευνητές-δημοσιογράφους με εργαλεία που ευνοούν τις συνεργασίες εκτός συνόρων, είτε δημιουργώντας λογισμικό ανοιχτού κώδικα, που επιτρέπει στα επιχειρηματικά μοντέλα ανεξάρτητης δημοσιογραφίας να ευδοκιμήσουν, είτε χρησιμοποιώντας το VR για να βοηθήσουν και άλλους να καταρρίψουν τους τοίχους που εμποδίζουν την ενσυναίσθησή τους.

Συνολικά, η Google έχει χορηγήσει περισσότερα από 115,2 εκατομμύρια ευρώ σε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, σε 30 χώρες. Σήμερα, ανοίγει τον έκτο και τελευταίο γύρο αιτήσεων, η προθεσμία υποβολής των οποίων λήγει στις 3 Δεκεμβρίου 2018.

Πώς λειτουργεί το Fund

Το Fund απευθύνεται σε καθιερωμένους εκδότες, σε Μέσα με αποκλειστικά διαδικτυακή παρουσία, σε νέα ειδησεογραφικά startups, σε συνεργατικές συμπράξεις και σε ιδιώτες, που έχουν έδρα στις χώρες της ΕΕ και της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών. Αναζητεί διαρκώς μεγάλες ιδέες και καλωσορίζει κάθε λαμπρό σχέδιο για το οποίο οι αιτούντες, ειδικά οι νέοι, χρειάζονται χρόνο, χώρο και χρηματοδότηση προκειμένου να το υλοποιήσουν. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες χρηματοδότησης: H Πρωτότυπη (μέχρι 50.000 ευρώ), Η Μεσαία (έως 300.000 ευρώ) και η Μεγάλη (από 300.000 έως και 1.000.000 ευρώ).

Σε αυτόν τον γύρο, αναζητεί καινοτόμες προσεγγίσεις που αποσκοπούν στη δημιουργία βιώσιμων επιχειρηματικών ειδησεογραφικών μοντέλων, είτε πρόκειται για διαφοροποίηση των ροών εσόδων, είτε για δημιουργικές εφαρμογές της τεχνολογίας που εξοικονομούν κόστος, είτε για ενίσχυση όλων  των παραγόντων που αφορούν σε έσοδα από αναγνώστες(π.χ. συνδρομές, κ.λπ.) ή σχεδιάζοντας νέους τρόπους σκέψης για τη δημιουργία εσόδων μέσω προϊόντων και εμπλοκής των χρηστών.

Οι υποψήφιοι των οποίων το έργο εμπίπτει στις μεσαίες και μεγάλες κατηγορίες θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι η πρότασή τους θα συνοδεύεται από σαφώς προσδιορισμένες ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων. Οι υποψήφιοι της πρώτης κατηγορίας (πρωτότυπο) δεν χρειάζεται να πληρούν αυτή την προϋπόθεση και μπορούν να παραμείνουν εστιασμένοι αποκλειστικά στην καινοτομία.