To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλέξης Βρατσκίδης: Το personalization είναι ευκαιρία 800 δισ. δολαρίων

Στις τεράστιες ευκαιρίες του personalization, που έχει υπολογιστεί ότι κατά τα προσεχή χρόνια μπορεί να αποφέρει νέα έσοδα της τάξεως των 800 δισ. δολαρίων μέσω της εξατομίκευσης της γλώσσας του marketing που θα επιφέρει η τεχνητή νοημοσύνη, αναφέρθηκε ο Αλέξης Βρατσκίδης, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Persado, στο πλαίσιο συζήτησης του συνεδρίου του Money Review με τίτλο: «Technology Summit: Shaping the digital transition».

«Καθώς τα δεδομένα της επικοινωνίας των μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών εμφανίζουν την αναγκαιότητα για curating του περιεχομένου τους σε διαφορετικά πεδία, ακολουθώντας ποικίλες προσεγγίσεις, η έννοια της εξατομίκευσης λ.χ. σε επίπεδο επιλογής λέξεων δεν εξυπηρετείται από τα υπάρχοντα προϊόντα της αγοράς. Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει η Persado μέσω της εξειδικευμένης εμπειρίας και πρακτικής της, να δώσει τις απαιτούμενες λύσεις στο επίπεδο του lexical command. Ουσιαστικά βρίσκουμε την πλέον αποδοτική διατύπωση (96% σε σχέση με τον μέσο νου) μέσω της οποίας ο πελάτης θα πεισθεί να ανταποκριθεί στο ζητούμενο από την πλευρά της εταιρείας», υπογράμμισε ο κ. Βρατσκίδης.

Η Persado, απασχολεί περισσότερα από 500 άτομα προσωπικό, εκ των οποίων τα 117 στην Αθήνα, διαθέτει γραφεία στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα (ARR) της τάξεως των 100 εκατομμυρίων δολαρίων και στο χαρτοφυλάκιό της συναντώνται ορισμένους από τους διεθνείς κολοσσούς που «φιγουράρουν» στη λίστα του Fortune 500.

Πρόσφατα η εταιρεία ανέπτυξε και λανσάρισε ένα νέο εργαλείο εξατομίκευσης γλώσσας, το οποίο στηρίζεται στην πρόβλεψη των στελεχών της Persado πως μπορούν να παράγονται 1.000.000 personalized marketing μηνύματα για αντίστοιχο αριθμό χρηστών-πελατών. «Κατ’ αυτό τον τρόπο και αξιοποιώντας την “ευφυΐα” της επιλογής λέξεων χάρη στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, διασφαλίζουμε εντυπωσιακή απόδοση και σημαντική εξοικονόμηση πόρων προς τις επιχειρήσεις-πελάτες μας. Το μυστικό δεν είναι άλλο από το personalization», είπε ο κ. Βρατσκίδης.  

Αναφορικά με το ποιες επιχειρήσεις δύνανται να ανταποκριθούν σε μια πιθανή διεθνή οικονομική ύφεση προσεχώς, ο Αλέξης Βρατσκίδης θεωρεί πως όσες είναι αφοσιωμένες στην επίτευξη αποτελεσμάτων, δίχως να ρισκάρουν σε επίπεδο λειτουργικών εξόδων, θα βρεθούν στον «αφρό» μιας επικείμενης κρίσης. «Η Persado αναμφίβολα θα βρίσκονται σε αυτές», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.