To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Υποβαθμίζει την πρόβλεψη για το adspend

Η παγκόσμια πρόβλεψη δαπανών διαφήμισης της Dentsu αναμένει ότι η παγκόσμια διαφήμιση θα αυξηθεί κατά 4,6% στα 752,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών το 2024 αναμένεται να παραμείνει πάνω από 4% για κάθε τρίμηνο το 2024 και αναμένεται να κορυφωθεί το τρίτο τρίμηνο στο 5,5% λόγω σημαντικών αθλητικών γεγονότων όπως οι Ολυμπιακοί και οι Παραολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, και το UEFA Euro.
Πρόκειται για μια ελαφρά υποβάθμιση από την προηγούμενη πρόβλεψη του 4,7%, αλλά πάνω από την προβλεπόμενη ανάπτυξη 2,7% από έτος σε έτος το 2023. Ωστόσο, η ανάπτυξη του 2023 «οδηγήθηκε» από τον πληθωρισμό των media. Οι διαφημίσεις σε σταθερές τιμές μειώθηκαν κατά 0,7% με βάση τις 12 κορυφαίες αγορές που αντιπροσωπεύουν το 86,7% των παγκόσμιων δαπανών. Αυτό αναμένεται να συνεχίσει να έχει «σημαντική επιρροή» στην ανάπτυξη για το 2024 καθώς και στις παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες σε σταθερές τιμές, που προβλέπεται να αυξηθούν κατά 2,5% σε σύγκριση με το 2023. Ανά κανάλι, ενώ η ψηφιακή τεχνολογία προβλέπεται να αντιπροσωπεύσει το 58,8% της παγκόσμιας διαφήμισης το 2024, θα παρουσιάσει «επιβράδυνση». Η ψηφιακή δαπάνη θα μειωθεί κατά το ήμισυ από το πραγματικό 14,8% το 2023 μεταξύ 6,2% και 6,5% τα επόμενα τέσσερα χρόνια.