Ενισχυμένη η διαφημιστική αγορά στις ΗΠΑ
Η αγορά διαφημίσεων των ΗΠΑ επεκτάθηκε για 13ο συνεχόμενο μήνα τον Απρίλιο, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 9,1% σε σχέση
με τον ίδιο μήνα του 2023, σύμφωνα με την τελευταία δεδομένα από
το U.S. Ad Market Tracker της Guideline.
Ο Απρίλιος, επίσης, είναι ο πρώτος μήνας μετά από αρκετό καιρό, όπου σημειώθηκε μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με την αύξηση του προηγούμενου έτους, αν και καταγράφτηκε ως μέτρια. Ο Απρίλιος του 2023 παρουσίασε αύξηση κατά 0,7% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2022. Τα δεδομένα υποδεικνύουν ότι η αγορά διαφημίσεων των ΗΠΑ έχει αντέξει τους κραδασμούς της περιόδου της ύφεσης και βρίσκεται σε πλήρως επεκτατική πορεία, με τους τελευταίους μήνες να αυξάνεται με υψηλά μονοψήφια ποσοστά ή με προσέγγιση που ξεπερνά τα διψήφια.
Οι μικρότερες κατηγορίες διαφημίσεων συνέχισαν να ηγούνται στην αγορά. Συγκεκριμένα, ενώ οι 10 κορυφαίες κατηγορίες αυξήθηκαν κατά 4,6% τον Απρίλιο του 2023, όλες οι μικρότερες κατηγορίες αυξήθηκαν με τριπλάσιο ρυθμό (15,5%) τον Απρίλιο του 2023.
Ο Απρίλιος, επίσης, είναι ο πρώτος μήνας μετά από αρκετό καιρό, όπου σημειώθηκε μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με την αύξηση του προηγούμενου έτους, αν και καταγράφτηκε ως μέτρια. Ο Απρίλιος του 2023 παρουσίασε αύξηση κατά 0,7% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2022. Τα δεδομένα υποδεικνύουν ότι η αγορά διαφημίσεων των ΗΠΑ έχει αντέξει τους κραδασμούς της περιόδου της ύφεσης και βρίσκεται σε πλήρως επεκτατική πορεία, με τους τελευταίους μήνες να αυξάνεται με υψηλά μονοψήφια ποσοστά ή με προσέγγιση που ξεπερνά τα διψήφια.
Οι μικρότερες κατηγορίες διαφημίσεων συνέχισαν να ηγούνται στην αγορά. Συγκεκριμένα, ενώ οι 10 κορυφαίες κατηγορίες αυξήθηκαν κατά 4,6% τον Απρίλιο του 2023, όλες οι μικρότερες κατηγορίες αυξήθηκαν με τριπλάσιο ρυθμό (15,5%) τον Απρίλιο του 2023.