FCA: Στη DDB οι Jeep και Alfa Romeo
Η Fiat Chrysler Automobiles ονόμασε την DDB Chicago
σαν την βασική δημιουργική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Jeep και Alfa
Romeo στις Ηνωμένες Πολιτείες, επιβεβαιώνοντας την εξέλιξη αυτή με μια
σύντομη ανακοίνωσή της.
Η DDB είχε προστεθεί στο ρόστερ της FCA
νωρίτερα μέσα στη χρονιά, στο πλαίσιο της γενικής αναδιάρθρωσης των
συνεργασιών που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία και αρχικά για τη
μάρκα Alfa Romeo. Παράλληλα, η FCB είχε επιλεγεί για να χειριστεί
σημαντικό μέρος της δουλειάς για Jeep και Fiat. Ωστόσο, η κατάσταση
άλλαξε γρήγορα για τη Jeep, με την DDB να αναλαμβάνει τη δημιουργία ενός
εκ των δυο σποτς που έπαιξαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl (το άλλο
υπέγραψε η Iris New York), ενώ εργάστηκε και για τη μάρκα Translation.
Συνολικά,
η FCA ξόδεψε 280,6 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για τη Jeep το
2015 και άλλα 5,3 εκατομμύρια για την Alfa Romeo, σύμφωνα με στοιχεία
της Kantar Media.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παραπάνω εξέλιξη
προέκυψε λίγες ημέρες μετά τη διακοπή συνεργασίας με τη Wieden &
Kennedy Portland, που αποτελούσε βασική συνεργάτιδα για Chrysler και
Dodge, ενώ η FCA γνωστοποίησε επίσης πως η FCB Chicago θα είναι υπεύθυνη
για τη Fiat στη Βόρεια Αμερική, προς αντικατάσταση της The Richards
Group, η οποία θα συνεχίσει μονάχα για τη μάρκα Ram.