Νέα καμπάνια της Barilla από τη LePub της Publicis
Η νέα καμπάνια της Barilla από το
δημιουργικό γραφείο LePub της
Publicis παρουσιάζει τη «Συνταγή
που μας φέρνει κοντά», μέσα από
τα ζυμαρικά Barilla Classic. Οι περισπασμοί κατά τη διάρκεια του γεύματος εμποδίζουν
τα μέλη της οικογένειας να έρθουν
κοντά και η αποσύνδεση μεταξύ
των ανθρώπων
που δημιουργεί ο
σύγχρονος τρόπος
ζωής, καταλήγει να μας απομονώνει
από τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Έρευνα που διεξήχθη από την Barilla έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) πιστεύουν ότι θα ένιωθαν περισσότερο ευτυχισμένοι αν περνούσαν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και το ένα τρίτο του πληθυσμού (36%) δηλώνει ότι αισθάνεται πιο κοντά με τους καλεσμένους του όταν όλοι τρώνε το ίδιο φαγητό. Η καμπάνια ζωντανεύει τις ιστορίες καθημερινών στιγμών που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά.
«Ως μάρκα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους κοντά και έχουμε θέσει ως αποστολή μας να προωθήσουμε τα ζυμαρικά ως μια κίνηση αγάπης που πρέπει να μοιράζεται», δήλωσε η Ilaria Lodigiani, Chief Marketing Officer της Barilla. Η καμπάνια «τρέχει» ως ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα και με ισχυρή digital επικοινωνία.
Έρευνα που διεξήχθη από την Barilla έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) πιστεύουν ότι θα ένιωθαν περισσότερο ευτυχισμένοι αν περνούσαν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και το ένα τρίτο του πληθυσμού (36%) δηλώνει ότι αισθάνεται πιο κοντά με τους καλεσμένους του όταν όλοι τρώνε το ίδιο φαγητό. Η καμπάνια ζωντανεύει τις ιστορίες καθημερινών στιγμών που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά.
«Ως μάρκα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους κοντά και έχουμε θέσει ως αποστολή μας να προωθήσουμε τα ζυμαρικά ως μια κίνηση αγάπης που πρέπει να μοιράζεται», δήλωσε η Ilaria Lodigiani, Chief Marketing Officer της Barilla. Η καμπάνια «τρέχει» ως ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα και με ισχυρή digital επικοινωνία.