To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Αυξάνει τους στόχους για το 2023

Το Publicis Groupe αύξησε ελαφρώς τους στόχους του για ολόκληρο το έτος, αφού σημείωσε αύξηση 7,1% οργανικών εσόδων το πρώτο εξάμηνο, βοηθούμενη από τη στροφή της προς το ψηφιακό marketing. Τα κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν 3,7% στα 1,335 δισεκατομμύρια ευρώ (1,50 δισεκατομμύρια δολάρια) με καθαρά έσοδα 6,32 δισεκατομμυρίων ευρώ το εξάμηνο έως το τέλος Ιουνίου, ανέφερε η Publicis.
Η εταιρεία αναμένει τώρα τα οργανικά καθαρά έσοδα να αυξηθούν γύρω στο 5% φέτος, έναντι προηγούμενης εκτίμησης περί άνοδού μεταξύ 3% και 5%. Η Publicis αναφέρθηκε σε «επίμονες μακροοικονομικές αβεβαιότητες», καθώς παρουσίαζε μια πιο μετριοπαθή πρόβλεψη σε σύγκριση με δύο προηγούμενα χρόνια διψήφιας ανάπτυξης.
Ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun, σε σχόλιο για τις φήμες ότι ο μεγιστάνας Vincent Bolloré, ιδιοκτήτης της Vivendi, μπορεί να θέλει να αγοράσει τη Publicis, απάντησε στο Reuters ότι «η ανεξαρτησία είναι στο DNA μας».
Ωστόσο, η Publicis έχει επικεντρωθεί στην επέκταση του ψηφιακού της αποτυπώματος για να ανταγωνιστεί την Google, τη Meta και την Amazon. Οι επενδύσεις σε δεδομένα και τεχνολογία έχουν αποφέρει καρπούς, με τα επιχειρηματικά unit Epsilon και Publicis Sapient να παράγουν το ένα τρίτο των εσόδων του ομίλου.